(Foto: Guliver/Getty Images)
Clienții ING România au constatat luni că pentru tranzacțiile cu cardul efectuate în weekend li s-au luat de două ori banii din conturi. Reprezentanții băncii comerciale au explicat pe Facebook că lucrează la remedierea problemei, iar „toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei.”
UPDATE: ING Bank România a anunțat luni seara că toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate până la ora 21:00 a aceleiasi zile.
„Luni, 8 octombrie, putin dupa ora 14.00, ING Bank Romania a identificat dublarea unor tranzactii realizate cu cardul si procesate in aceasta zi.
Banca a identificat situatiile urgente ale unor clienti si a discutat cu acestia pentru a corecta tranzactiile si a regla punctual contul clientilor cat mai repede cu putinta. Eroarea a fost confirmata ca fiind una operationala, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Clientii nu vor suporta costuri in urma acestei situatii, in comisioane sau taxe.
Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00 ale aceleiasi zile.
In urma acestei situatii a crescut considerabil volumul de trafic in platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil in aplicatie.
ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor”, se arată în comunicatul ING Bank România transmis Republica.ro luni seara.
STIREA INITIALA
„O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING.
Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului și vă asigurăm că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vrem să știți că suntem la curent cu toate sesizările voastre”, au transmis reprezentanții ING România pe pagina de Facebook a băncii.
Mai mulți clienți au reclamat faptul că banca nu i-a anunțat și că au aflat din presă despre incident.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.