Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Cum arată certificatul nostru de naștere din 1868. Și cum va arăta certificatul viitorului în România

Această bucată de hârtie îngălbenită de vreme este o frântură din istoria omenirii.

Aveți în fața dumneavoastră certificatul de naștere al celei mai respectate companii de asigurări din lume, înființată în 24 martie 1868. 

Un secol și jumătate în care Metropolitan Life Insurance Company, astăzi MetLife, a fost alături de clienții săi din toate țările în care desfășoară operațiuni, atât în momentele frumoase, cât mai ales în evenimentele dificile. 

Aprilie 1912. Cea mai mare companie de asigurări din lume de la acea vreme, Metropolitan Life, își transforma clădirea administrativă în centru de suport pentru familiile persoanelor îmbarcate pe pachebotul Titanic și supraviețuitorii accidentului.

Atacurile de la 11 septembrie 2001. Compania de asigurări MetLife a fost printre primele care le-au sărit în ajutor tuturor celor care au cerut să beneficieze de polițele de asigurare după atacurile asupra SUA, la Turnurile Gemene și Pentagon, plătind imediat sumele către victime și apropiații lor.

De aproape un secol și jumătate, MetLife este parte din istorie pe toate continentele. În 1909, devenea cea mai mare companie de asigurări din lume și de atunci, este alături de toți clienții săi.

În 1967, lua ființă Fundația pentru Educație, iar două decenii mai târziu, prindea sub umbrela sa Corea și Taiwan.

În 2002, compania cumpăra Aseguradora Hidalgo, S.A, devenind cel mai mare asigurator din Mexic. În 2010, achiziționa American Life Insurance Company (Alico), iar în 2012, prin AFP Provida, devenea și cea mai mare companie de asigurări din Chile.


Metropolitan Life în România

Nu ne putem cunoaște și nici alege viitorul. Însă prin alegerile pe care le facem în prezent, putem să le oferim copiilor noștri un mâine mai sigur. În 2016, Metropolitan Life își propune să provoace o adevărată revoluție, aducând o asigurare în fiecare casă din România, mai ales în mijlocul familiilor cu venituri reduse. În cazul lor, un eventual eveniment nefericit le poate afecta puternic evoluția și, din acest motiv, o asigurare de viață este deosebit de importantă. 

Google și Facebook vor să faciliteze accesul la internet wireless tuturor cetățenilor din lume, printr-o rețea de baloane sau drone care să acopere toate zonele. Cu asigurarea prin telefon, cu acest produs foarte ieftin, vrem să pătrundem foarte larg, cât mai adânc în arterele țării, în toate localitățile. Geografia devine irelevantă", declară Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life România. 

Cu un cost de 29,2 de lei pe lună, care acoperă- în cazul unui accident urmat de deces sau invaliditate permanentă -o sumă de 100.000 de lei pentru familie sau pentru deținătorul poliței. Vrem să corectăm prin fapte o percepție greșită pe care o avem aici, local, specific și care iese la iveală cu ocazia fiecărui studiu: cum că asigurarea este scumpă. Nu este, iar beneficiile pot fi foarte mari. Pe de altă parte, încercăm- prin abordarea telefonică sau telemarketing- să mai dărâmăm un mit: cum că e complicat să-ți faci o asigurare. Va fi foarte ușor", spune Emilia Bunea.



Metropolitan Life se va adresa, într-un mod simplu și inovator, tuturor românilor. Agenții companiei sunt pregătiți să le stea alături clienților și să le ofere cele mai bune soluții pentru a-și proteja viitorul, răspunzând nevoilor pe care aceștia le au.

Nu mai puțin de 11 bănci și instituții financiare din România, precum Banca Transilvania, Garanti, Raiffeisen Bank, Piraeus, TBI, RCI Leasing, Credit Europe Bank, BRD, s-au alăturat demersurilor Metropolitan Life de a ajunge în fiecare casă din România, iar din acest an, compania a semnat un parteneriat strategic cu Banca Transilvania, prin care clienții băncii pot beneficia de pachete de asigurare de viață ataşate creditelor de consum.

În România, angajatorii pot fi stimulați cu facilități fiscale să includă în pachetul de beneficii pentru angajați asigurarea de viață. Astfel, ei vor obține o mai mare fidelizare a angajaților, îi vor motiva și îi vor stimula să își crească nivelul de performanță. Compania Metropolitan Life este pregătită să răspundă organizațiilor, în special IMM-urilor, cu un portofoliu de produse adaptat nevoilor acestora. Este un model care s-a dovedit care și-a arătat beneficiile asupra societății atât în SUA cât și în Marea Britanie.

În Marea Britanie, 60% dintre beneficiile asigurărilor private ajung la populație prin intermediul angajatorilor, iar în Statele Unite, acoperirea este de două treimi, ceea ce înseamnă că două treimi din piața de asigurări private este constituită prin intermediul companiilor angajatoare care încheie asigurări private de viață și sănătate pentru angajații lor. Mai mult decât atât, statul ar fi degrevat astfel, cel puțin parțial, de ajutorul social pe care e nevoit să îl ofere în situații dificile familiilor care nu au un alt beneficiu.

# Un viitor mai bun

Istoria Metropolitan Life față de România are aproape două decenii și este foarte bogată. 17 ani, peste 2 milioane de clienți asigurați, care se află sub aceeși umbrelă de protecție, alături de cei peste 100 de milioane de pământeni din peste 50 de țări. Pe piața locală, Metropolitan Life desfășoară programe complexe de educație financiară și programe de CSR, inclusiv în centrele de plasament, prin proiectul Ajungem Mari.

Vrem să le arătăm că la 18 ani, își pot construi singuri o viață. Noi de fapt la asta lucrăm, la stima de sine. Este neprețuită, este singura lor resursă să reușească. Programul ăsta merge foarte mult pe ideea că orice copil din România poate să fie o șansă la dezvoltarea țării. Iar noi trebuie să avem grijă de acești copii”, este de părere Luiza Buzea, manager de investiții la Metropolitan Life, voluntar în programul Ajungem Mari.

Din păcate, țara noastră se află pe ultimele locuri din lume în ce privește cunoașterea temeinică a termenilor de bază financiari. De aceea, România asigurată este un nou proiect pe care Metropolitan Life România îl desfășoară pe plan local. Cu ajutorul acestuia, își propune să ofere un altfel de ABC, acces mai ușor la informații de educație financiară, în țara tinereții fără bătrânețe și veții fără de moarte

#Ajungem mari

În 2016, Metropolitan Life România se alătură altor 10 operaţiuni MetLife, puternice și bine poziționate pe piețele din Europa: Regatul Marea Britanie, Franța, Italia, Spania, Portugalia, Bulgaria, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria şi Cipru, devenind parte din MetLife Europe Limited, companie membră MetLife Group. 

Peste 7 milioane de clienți se bazează pe soluțiile oferite de MetLife Europe Limited în întreaga Europă, unde compania administrează active de 10,6 miliarde dolari, fiind reglementată de Banca Centrală a Irlandei (CBI). Banca Centrala a Irlandei supraveghează o piață de asigurări de viata de 25 de ori mai mare decât piața de asigurări de viață din Romania și a fost desemnată, la începutul anului 2016, „Banca Centrală a Anului" de către publicațiile Băncilor Centrale, distincție oferită drept o recunoaștere a rigurozității pe care a dovedit-o în îndeplinirea mandatului său.

Întreaga experiență și istoria de aproape 150 de ani a MetLife Group se constituie într-o moștenire valoroasă care stă la fundația activităților desfășurate de Metropolitan Life în România. Astăzi, MetLife Group, furnizor global de asigurări de viață, rente, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor, deservește aproximativ 100 milioane de clienți și 90 societăți din topul Fortune 100. Deține operațiuni în aproape 50 țări și are poziții de top pe piețele din Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu și are active gestionate de 473,7 miliarde dolari care ajută la finanțarea dezvoltării afacerii, la crearea de locuri de muncă și la implicarea în comunitate în toată lumea. În anul 2014, MetLife Group a plătit aproape 50 miliarde de dolari titularilor de polițe.

Vă invităm să descoperiți câteva din reperele istoriei de aproape 150 de ani ale MetLife, în imagini:  

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult