Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

McCann Worldgroup Romania îi promovează pe Ionela Buta și Cătălin Dobre în poziția de Co-CEO ai companiei

McCann Worldgroup Romania

McCann Worldgroup Romania a anunțat vineri promovarea Ionelei Buta – actualul Chief Operations Officer și a lui Cătălin Dobre – actualul Chief Creative Officer – în pozițiile de Co-CEO.

Acest nou parteneriat marchează o etapă nouă în istoria companiei, punând bazele unei colaborări inedite între Creativitate și Business, pentru a duce mai departe istoria de succes a unei companii românesti, spune comunicatul McCann Worldgroup Romania, în care este anunțată noua echipă de management.

Ionela și Cătălin și-au început cariera în McCann Worldgroup Romania în urmă cu 10 și respectiv 20 de ani, experiența acumulată în această perioadă aducându-le numeroase reușite pe partea de leadership în business și creație.

Promovarea celor doi vine în contextul încheierii mandatului de CEO al lui Sagit Tzur Lahav, care a condus grupul de comunicare timp de 13 ani, dintre care patru au fost pe poziția de COO iar nouă pe poziția de CEO.

Sub leadership-ul lui Sagit Tzur Lahav, McCann Worldgroup Romania a acumulat cel mai bogat palmares de premii locale, regionale și globale din România și din Europa Centrală și de Est, obținând un record de 39 de premii, în 10 ani consecutivi, la cel mai important Festival de Creativitate global, Cannes Lions.

McCann Worldgroup Romania a fost desemnată Agency Of The Year de 5 ori la cel mai important festival de creație din Europa Centrală și de Est - Golden Drum.

În prezent, grupul de comunicare are în portofoliu unii dintre cei mai mari clienți de pe piața locală, inclusiv parteneriate de lungă durată cu Vodafone, KFC, Dedeman, Dorna, Kandia fiind de-a lungul timpului hub regional de creație și business pentru Mastercard, Coca-Cola, Beko sau Microsoft.

„McCann România a devenit un hub pentru oamenii talentați din industrie și nu numai, un hub pentru Creative Excellence, dar păstrându-și în același timp spiritul antreprenorial, răspunzând nevoilor clienților locali și extinzându-se în același timp pe piețe internaționale, demonstrând că putem face business global, de acasă, din București. Azi creăm un nou model de leadership, cu determinare, ambiție și încredere în potențialul companiei și al oamenilor, prin promovarea Ionelei și a lui Cătălin în poziția de Co-CEO punem oamenii McCann pe primul loc pentru că noi credem în ei, în talentul oamenilor McCann. Le doresc mult success, știu că vor lucra perfect împreună. Sunt recunoscatoare pentru oportunitatea de a fi fost parte din aceasta familie și pentru privilegiul de a fi jucat un rol în istoria de success a companiei”, a declarat Sagit Tzur-Lahav.

„Mulțumim, Sagit, pentru un deceniu de colaborare! Cele mai frumoase schimbări și momente importante în istoria McCann, s-au întâmplat având-o pe Sagit în funcția de CEO. Acum ne focusăm pe noua generație, care a crescut în McCann și a contribut în fiecare zi la consolidarea brandului agenției în ochii industriei, ai clienților și ai echipei. Cătălin și Ionela au crescut și influențat cultura internă și cred cu tărie că o vor face și mai departe” a declarat Bogdan Enoiu, General Managerul grupului McCann.

„Când m-am alăturat agenției MRM, acum 10 ani de zile, obiectivul meu a fost să consolidez reputația MRM și business-ul digital. Astăzi MRM este una dintre cele mai puternice agenții din Romania, de 5 ori recunoscută ca Agenția Digitală a Anului, cu creșteri semnificative de business. Sunt pregătită să continui ceea ce Sagit a început și sunt extrem de bucuroasă să lucrez alături de doi oameni pe care îi admir foarte mult: Bogdan Enoiu și Cătălin Dobre, concentrandu-ne pe misiunea de a conecta business-ul și creativitatea și a ne consolida pe piața locală”, spune Ionela Buta, noul co-CEO al agenției.

„Creativitatea e mai mult decât un departament, creația nu se face doar la creație. Creativitatea ne ghidează în tot ceea ce facem. De la modul în care ne redefinim procesele interne, la modul în care ne adaptăm produsul creativ, la modul în care lucrăm cu clienții noștri. Poziția de co-CEO, care se adaugă rolului meu de Chief Creative Officer, o să ne ajute pe mine și pe Ionela să ducem mai departe o cultură care contopește partea de business cu cea de creație într-un mod unic. Un mod care challenge-uiește convențiile pe care le știm despre agenții” a declarat Cătălin Dobre, noul co-CEO al grupului de comunicare.

McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Vodafone, Dedeman, KFC, L’Oréal, MasterCard Europe, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, şi MRM Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.  

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere

Îți recomandăm

Eco-creatorii de energie

Mă bucur să descopăr astfel de inițiative care ne dovedesc încă o dată că educația și formarea cetățenilor de mâine este un efort comun al familiei, al școlii, al ONG-urilor și al companiilor private responsabile. Semințele plantate acum ne vor arăta probabil peste 10-20 de ani dacă țara asta va fi mai bună și mai curată.

Citește mai mult

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult