Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Metropolitan Life a lansat Asigurarea pentru Copii, un produs de protecție financiară cu beneficii unice în România

Asigurarea pentru copii

Metropolitan Life anunță lansarea produsului „Asigurarea pentru Copii”, o asigurare de viață cu beneficii complexe de protecție, asistență de urgență, suport medical și teste practice, concepută alături de părinți pentru a oferi un viitor sigur copiilor lor.

Potrivit unui studiu*, pe lista de priorități a respondenților se află protecția individuală și a familiei, protecția împotriva cheltuielilor neașteptate și confortul personal. Astfel, Metropolitan Life a lansat „Asigurarea pentru Copii” din dorința de a veni în întâmpinarea nevoilor firești ale părinților – îngrijirea, protecția și siguranța copilului – oferind, în același timp, soluții financiare concrete în cazul unui eveniment neprevăzut. Produsul include și asigurare de accident și sănătate pentru copii, precum și protecție financiară garantată în situația decesului părinților sau a tutorelui.

Părinții care doresc să le ofere copiilor un mediu sigur, se pot gândi în perspectivă cum să asigure banii necesari unui plan de protecție adecvat. În plus, flexibilitatea părinților, prezența conștientă a acestora și deschiderea către o mai bună cunoaștere a copilului sunt factori esențiali în construirea unui viitor mai sigur.

„Asigurarea pentru Copii este un produs versatil, un răspuns la nevoile familiei moderne, o plasă de siguranță pentru situații neprevăzute. Astfel, pășim prin viață alături de familiile din România și ne concentrăm eforturile pentru a oferi părinților cele mai bune instrumente de protecție pentru copiii lor”, explică Emilia Bunea (foto), CEO Metropolitan Life.

În acest context, Metropolitan Life a introdus printre beneficiile produsului și o componentă de cunoaștere a copilului prin intermediul testelor practice. Acestea vizează comportamentul, personalitatea, inteligența și deprinderile necesare în activitățile de zi cu zi pentru depistarea autismului, a hiperactivității, a comportamentului sau orientării vocaționale.

„Asigurarea pentru Copii” este o soluție financiară complexă, menită să acopere o arie largă de riscuri și situații ce pot afecta viața individului pe termen lung; totodată, produsul poate fi personalizat prin beneficii complementare, menite să le faciliteze părinților din România misiunea de a le oferi copiilor un viitor sigur.

Mai multe detalii despre acest produs și testele practice pentru copii pot fi găsite pe website-ul http://www.metropolitanlife.ro/ro/Produse-Individuale/Produsele-Noastre/Asigurari/Toate-produsele/Asigurare-pentru-Copii.html și pe platforma www.parentingromania.ro.

*Studiul a fost realizat de Metropolitan Life în perioada 2016-2017 pe un eșantion național relevant de 1.308 de persoane, cu vârsta cuprinsă între 20 și 70 de ani.

Despre Metropolitan Life

Metropolitan Life este parte a MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în aproape 50 de țări și deţine poziţii de conducere în pieţe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are peste 18 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Două milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Sincer nu înțeleg de ce să plătim asigurări... De cele mai multe ori nu avem nevoie de ele. Plătesc asigurarea pe apartament de aproape 20 de ani.. bani risipiți. Nu simt nici un confort financiar în caz că... s-ar întâmpla ceva. Sincer, cred că politica firmelor de asigurări este aceeași, îți crează un confort pentru probleme care nu există... doar în caz că... Poate dacă am venituri puțin mai mari și posibilitatea de a investi ar fi ceva... dar să ceri unor oameni care abia supraviețuiesc de pe o zi pe alta să-și facă polițe de asigurare pare un furt pe față... cel puțin așa îmi pare mie. Cred că ar trebui să ne adunăm și să inventăm undițe și nu să dăm pește oamenilor. ... Cine știe?
    • Like 0
  • Buna ziua ..vreau sa-mi fac si eu asigurare pe viata ...Cum trebuie sa procedez?
    • Like 0
  • Buna ziua ..vreau sa-mi fac si eu asigurare pe viata ...Cum trebuie sa procedez?
    • Like 0


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult