Agenția Națională de Administrare Fiscală a lansat CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe site-ul ANAF, începând de astăzi. Serviciul CHAT va fi în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat aici.
„Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistențã în vederea accesãrii serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați sã apeleze la celelalte modalitãți de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF. Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, se arată într-un comunicat transmis de Fisc.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.