Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Așa arăta în această dimineață porțiunea din Centura Bucureștiului „inaugurată” anul trecut de ministrul Transporturilor. Asociația Pro Infrastructura: „Cerem explicații urgente”

centura bucuresti inaugurata in 2017

(Foto: Facebook/Asociația Pro Infrastructura)

O imagine cu un „lac” format pe un segment din Centura Bucureștiului, „inaugurată” anul trecut de Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc, a devenit virală pe rețelele de socializare.

Asociația Pro Infrastructura, ONG-ul care monitorizează proiectele de infrastructură și care a făcut publică fotografia, precizează că circulația a fost deschisă pe acest tronson „în plin șantier”, fără ca viaductul Dragomirești să fie gata și fără strat de uzură. Asociația cere explicații constructorului și oficialilor de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru lămurirea situației.

„În această dimineață la ora 07:00 (oră de vârf), așa arăta Centura București (DNCB) în zona Rudeni, parte din secțiunea A1-DN7 «inaugurată» anul trecut de fostul ministru Răzvan Cuc. De fapt, a fost inaugurată în plin șantier, fără să fie gata viaductul Dragomirești și fără strat de uzură (...)”, scrie în mesajul Asociației Pro Infrastrutura.

„De altfel, toată secțiunea extinsă a DNCB între Chitila și Dragomirești are mai multe « depresiuni» unde se adună apa, iar rigolele nu deversează apa spre câmp și există un risc ridicat de inundare când plouă mai tare”, explică ONG-ul.

Postarea integrală a Asociației Pro Infrastructura:

„În această dimineață la ora 07:00 (oră de vârf), așa arăta Centura București (DNCB) în zona Rudeni, parte din secțiunea A1-DN7 "inaugurată" anul trecut de fostul ministru Răzvan Cuc. De fapt, a fost inaugurată în plin șantier, fără să fie gata viaductul Dragomirești și fără strat de uzură, așa cum am povestit și celor de la PRO TV în emisiunea "România, te iubesc!" difuzată duminică.

De altfel, toată secțiunea extinsă a DNCB între Chitila și Dragomirești are mai multe "depresiuni" unde se adună apa, iar rigolele nu deversează apa spre câmp și există un risc ridicat de inundare când plouă mai tare.

Cerem explicații urgente din partea proiectantului, constructorului și oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a lămuri situația!”

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Am adus Venetia la marginea Bucurestiului! Cu un ochi razi si cu unul plangi...In fiecare zi vedem astfel de grozavii si o (tot mai mica) parte din noi se incapataneaza (si bine face!) sa creda ca lucrurile pot fi facute si corect. Din pacate, incapatanarea aceasta devine, cu fiecare zi, o cale tot mai sigura spre deziluzie. In aproape 30 de ani Bucurestiul nu are o amarata de centura functionala! Nu am putut si nu putem sa facem mai mult! Si iata ca, aproape ca o razbunare a sortii, la fiecare ploaie mai serioasa ultimii kilometrii inaugurati cu "pamblica" sunt sub apa. Si atunci cand nu ploua, imaginea centurii este tot una e cosmar! Mii de pungi si gunuaie ofera trecatorilor imagini cutremuratoare la cativa kilometrii de centrul unei capitale UE. Daca esti unul dintre cei "tot mai putini", strangi volanul tare, treci mai departe si te gandesti daca tara asta mai are totusi vreo sansa...
    • Like 0
    • @ Dumitran Laurentiu
      Tin sa va contrazic un pic la nuanta cuvintelor, as modifica ceva in textul dvs: "Nu am vrut si nu vrem sa facem mai mult" in loc de "nu putem" :)
      • Like 3
    • @ Radu Andrei Malica
      Completare : Si nici nu vom vrea. Ce nevoie-avem de-atata sosea, Noi votam cu ei, orice jaf ar face, ca suntem neghiobi, si asta ne place . Sa traiasca Cucii si toti mamelucii in frunte cu Dracnu, Ca tot ne ia Dracu.
      • Like 2


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult