Sari la continut

Un singur om poate să schimbe cu mintea lui o țară

De trei ani, peste 300 de contributori își scriu ideile pe această platformă, construiesc împreună cu noi o comunitate, un spațiu al celor care știu că România poate să arate altfel. Te invităm să scrii și tu!

Așa arăta în această dimineață porțiunea din Centura Bucureștiului „inaugurată” anul trecut de ministrul Transporturilor. Asociația Pro Infrastructura: „Cerem explicații urgente”

centura bucuresti inaugurata in 2017

(Foto: Facebook/Asociația Pro Infrastructura)

O imagine cu un „lac” format pe un segment din Centura Bucureștiului, „inaugurată” anul trecut de Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc, a devenit virală pe rețelele de socializare.

Asociația Pro Infrastructura, ONG-ul care monitorizează proiectele de infrastructură și care a făcut publică fotografia, precizează că circulația a fost deschisă pe acest tronson „în plin șantier”, fără ca viaductul Dragomirești să fie gata și fără strat de uzură. Asociația cere explicații constructorului și oficialilor de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru lămurirea situației.

„În această dimineață la ora 07:00 (oră de vârf), așa arăta Centura București (DNCB) în zona Rudeni, parte din secțiunea A1-DN7 «inaugurată» anul trecut de fostul ministru Răzvan Cuc. De fapt, a fost inaugurată în plin șantier, fără să fie gata viaductul Dragomirești și fără strat de uzură (...)”, scrie în mesajul Asociației Pro Infrastrutura.

„De altfel, toată secțiunea extinsă a DNCB între Chitila și Dragomirești are mai multe « depresiuni» unde se adună apa, iar rigolele nu deversează apa spre câmp și există un risc ridicat de inundare când plouă mai tare”, explică ONG-ul.

Postarea integrală a Asociației Pro Infrastructura:

„În această dimineață la ora 07:00 (oră de vârf), așa arăta Centura București (DNCB) în zona Rudeni, parte din secțiunea A1-DN7 "inaugurată" anul trecut de fostul ministru Răzvan Cuc. De fapt, a fost inaugurată în plin șantier, fără să fie gata viaductul Dragomirești și fără strat de uzură, așa cum am povestit și celor de la PRO TV în emisiunea "România, te iubesc!" difuzată duminică.

De altfel, toată secțiunea extinsă a DNCB între Chitila și Dragomirești are mai multe "depresiuni" unde se adună apa, iar rigolele nu deversează apa spre câmp și există un risc ridicat de inundare când plouă mai tare.

Cerem explicații urgente din partea proiectantului, constructorului și oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a lămuri situația!”

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Am adus Venetia la marginea Bucurestiului! Cu un ochi razi si cu unul plangi...In fiecare zi vedem astfel de grozavii si o (tot mai mica) parte din noi se incapataneaza (si bine face!) sa creda ca lucrurile pot fi facute si corect. Din pacate, incapatanarea aceasta devine, cu fiecare zi, o cale tot mai sigura spre deziluzie. In aproape 30 de ani Bucurestiul nu are o amarata de centura functionala! Nu am putut si nu putem sa facem mai mult! Si iata ca, aproape ca o razbunare a sortii, la fiecare ploaie mai serioasa ultimii kilometrii inaugurati cu "pamblica" sunt sub apa. Si atunci cand nu ploua, imaginea centurii este tot una e cosmar! Mii de pungi si gunuaie ofera trecatorilor imagini cutremuratoare la cativa kilometrii de centrul unei capitale UE. Daca esti unul dintre cei "tot mai putini", strangi volanul tare, treci mai departe si te gandesti daca tara asta mai are totusi vreo sansa...
    • Like 0
    • @ Dumitran Laurentiu
      Tin sa va contrazic un pic la nuanta cuvintelor, as modifica ceva in textul dvs: "Nu am vrut si nu vrem sa facem mai mult" in loc de "nu putem" :)
      • Like 3
    • @ Radu Andrei Malica
      Completare : Si nici nu vom vrea. Ce nevoie-avem de-atata sosea, Noi votam cu ei, orice jaf ar face, ca suntem neghiobi, si asta ne place . Sa traiasca Cucii si toti mamelucii in frunte cu Dracnu, Ca tot ne ia Dracu.
      • Like 2


Îți recomandăm

articol audio
play icon mic icon Speranța Farcă

„Părinții sunt foarte angoasați, aud peste tot că copilul lui cutare face așa, copilul lui cutare face așa. Și se gândesc că ei nu oferă același start copilului lor, care va intra în competiție cu acei copii care au făcut toate acele cursuri. Gândim educația și viața ca pe o competiție”, spune Speranța Farca.

Citește mai mult

Șezlonguri în apă la Marea Neagră

Este o adevărată luptă între turişti pentru a prinde cel mai apropiat pat de plajă lângă apă deşi nu stau prea mult pe sezlong şi apoi tot ei se plâng că nu au soare pentru a se bronza din cauza umbrelelor extrem de apropiate.

Citește mai mult

Foto pentru textul Arinei Angelescu

Plec în oraș. Nu apuc să conduc prea mult când aud telefonul. E mama, care rămăsese cu cel mic. Inima îmi bate deja mai tare. Îmi trec tot felul de scenarii prin cap. Niciunul prea fericit. Răspund. Nu e mama. E băiețelul meu. Plânge în hohote și lasă puțin spațiu ca eu să înțeleg ceva. Nu-știu-ce grisine pe care le-am uitat acasă?!

Citește mai mult

Andrei Ene

AntiFragile, un startup care dezvoltă un sistem de etichete inteligente, care permit monitorizarea de la distanță a coletelor pe parcursul procesului de transport, a fost desemnat vineri seara câștigătorul competiției UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch. Pe scurt, eticheta își schimbă culoarea dacă pachetul a fost scăpat de curieri.

Citește mai mult