Răspunsuri rapide, detaliate, la orice oră și un acces mai ușor al clienților la informații și servicii bancare. Banca Transilvania, prin colaborare cu Microsoft, integrează inteligența artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care are la bază soluția Microsoft Azure OpenAI Service, se arată într-un comunicat transmis de Banca Transilvania.
Astfel, platforma online Întreb BT, locul în care găsești informații despre tot ce vrei să știi din banking, are o funcționalitate nouă care simplifică interacțiunile și crește accesibilitatea la conținutul platformei.
Întreb BT este un mediu de informare, educare și ghidare, platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking. De acum înainte, vizitatorii Întreb BT care caută informații despre produse, servicii și soluții de self-banking primesc, datorită integrării AI, un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online, deoarece acesta cuprinde toate informațiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect.
Ӧmer Tetik, Director General al Băncii Transilvania, a subliniat că proiectul va fi urmat și de alte investiții în direcția incluziunii financiare și a accesului la informație și produse bancare.
„Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking - educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, a declarat Ӧmer Tetik, Director General al Băncii Transilvania.
Bogdan Putinică, Country Manager pentru Microsoft România & Moldova, spune că utilizarea inteligenței artificiale în comunicarea online reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate.
„Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești. Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, a afirmat Bogdan Putinică, Country Manager la Microsoft România & Moldova, Microsoft.
În perioada ianuarie – septembrie a.c., pe site-ul Întreb BT au fost făcute aproape 4,5 milioane de vizite.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.