Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Banca Transilvania integrează inteligența artificială în comunicarea online cu clienții

Intreb BT

Răspunsuri rapide, detaliate, la orice oră și un acces mai ușor al clienților la informații și servicii bancare. Banca Transilvania, prin colaborare cu Microsoft, integrează inteligența artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care are la bază soluția Microsoft Azure OpenAI Service, se arată într-un comunicat transmis de Banca Transilvania.

Astfel, platforma online Întreb BT, locul în care găsești informații despre tot ce vrei să știi din banking, are o funcționalitate nouă care simplifică interacțiunile și crește accesibilitatea la conținutul platformei.

Întreb BT este un mediu de informare, educare și ghidare, platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking. De acum înainte, vizitatorii Întreb BT care caută informații despre produse, servicii și soluții de self-banking primesc, datorită integrării AI, un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online, deoarece acesta cuprinde toate informațiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect.

Ӧmer Tetik, Director General al Băncii Transilvania, a subliniat că proiectul va fi urmat și de alte investiții în direcția incluziunii financiare și a accesului la informație și produse bancare.

„Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking - educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, a declarat Ӧmer Tetik, Director General al Băncii Transilvania.

Bogdan Putinică, Country Manager pentru Microsoft România & Moldova, spune că utilizarea inteligenței artificiale în comunicarea online reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate.

„Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în  dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești. Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, a afirmat Bogdan Putinică, Country Manager la Microsoft România & Moldova, Microsoft.

În perioada ianuarie – septembrie a.c., pe site-ul Întreb BT au fost făcute aproape 4,5 milioane de vizite.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Maria Drăghici

Maria Drăghici n-a împlinit nici doi ani și are deja trei operații pe cord deschis. Culmea, e un copil vesel, care știe să se bucure de fiecare moment și, mai mult decât orice altceva, e un copil iubit. De fratele ei și de părinții ei, care, de la nașterea copilei, trăiesc cu ochii deschiși un coșmar adevărat.

Citește mai mult

Eco-creatorii de energie

Mă bucur să descopăr astfel de inițiative care ne dovedesc încă o dată că educația și formarea cetățenilor de mâine este un efort comun al familiei, al școlii, al ONG-urilor și al companiilor private responsabile. Semințele plantate acum ne vor arăta probabil peste 10-20 de ani dacă țara asta va fi mai bună și mai curată.

Citește mai mult