Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Donează sânge și mergi la cele mai tari festivaluri ale verii, UNTOLD ȘI NEVERSEA!

UNTOLD ȘI NEVERSEA LANSEAZĂ ASTĂZI A PATRA EDIȚIE A CAMPANIEI DE DONARE DE SÂNGE, BLOOD NETWORK.

De la o ediție la alta, campania BLOOD NETWORK inițiată de organizatorii festivalurilor UNTOLD și NEVERSEA se dezvoltă puternic în privința numărului de oameni care donează sânge atât în centrele fixe cât și la caravanele mobile BLOOD NETWORK. Împreună cu Institutul Național de Transfuzii Sanguine și cu platforma tehnologică de donare de sânge „Și Eu Donez”, organizatorii UNTOLD și NEVERSEA lansează astăzi campania de donare de sânge care a mobilizat mii de tineri din România.

În acest an campania se desfășoară în perioada 29 mai-29 iunie în toate centrele de transfuzii din țară.

Și în acest an, persoanele care doresc să participe la cele două festivaluri vor putea dona și la caravanele mobile din șase orașe ale țării: Cluj-Napoca, București, Iași, Timișoara, Brașov și Constanța. Toți cei care vor dona la caravanele mobile între orele 8.00-14.00 vor primi un bilet gratuit de o zi la UNTOLD sau NEVERSEA.

• CLUJ-NAPOCA: 26, 27 MAI, BULEVARDUL EROILOR

• BRAȘOV: 2, 3 IUNIE, AULA UNIVERSITĂȚII TRANSILVANIA

• IAȘI: 9, 10 IUNIE, PALATUL CULTURII

• TIMIȘOARA: 9, 10 IUNIE, PARCARE FACULTATEA DE POLITEHNICĂ, BD VASILE P RVAN

• BUCUREȘTI: 16, 17 IUNIE, PARCUL HERĂSTRĂU, INTRAREA CHARLES DE GAULLE

• CONSTANȚA: 23,24 IUNIE, PIAȚA OVIDIU

În 2018, mecanismul este următorul: cine donează sânge la caravana mobilă și se înscrie în baza de date Și Eu Donez (reteaua.sieudonez.ro) primește un bilet gratuit de o zi la UNTOLD sau la NEVERSEA. Toți cei care donează sânge la centrele de transfuzii din întreaga țară și intră în rețeaua „Și Eu Donez”, vor primi reducere la abonamente pentru festivalurile UNTOLD sau NEVERSEA.

Tinerii care donează la unul dintre Centrele de Transfuzii din țară trebuie să acceseze, în funcție de festivalul la care vor să ajungă, site-ul untold.com sau neversea.com, secțiunea Blood Network, unde trebuie să completeze formularul solicitat și să atașeze o poză cu adeverința de donator. Mai apoi vor primi pe adresa de mail un cod cu care vor putea achiziționa abonamentele cu reducere:

*la UNTOLD la prețul special de 499 de lei plus taxe din prețul final de 650 lei + taxe al abonamentului

*la NEVERSEA la prețul special de 399 de lei plus taxe din prețul final de 550 lei + taxe al abonamentului

EDY CHEREJI, director de Marketing și Comunicare UNTOLD&NEVERSEA: „În fiecare an ne dorim ca această campanie să se dezvolte în cât mai multe orașe din România. Dacă în anii trecuți aveam caravanele mobile de donare de sânge în 4 orașe din țară, în acest an campania a crescut cu încă două orașe: Iași și Brașov. Pentru anul viitor ne gandim să mai adăugăm în listă și alte orașe și de ce nu, să mergem cu această campanie și peste hotare”.

În acest moment, singura rețea dedicată donatorilor de sânge- Și eu Donez- numără peste 5200 de membri.

ANNA-KATHARINA SCHEIDEREITER, Manager CSR Kaufland România: „Ne-am alăturat cu bucurie campaniei Blood Network, pentru al treilea an consecutiv. Dincolo de importanța donării de sânge, proiectele Untold și Neversea ne surprind prin spirit inovativ, originalitate și creativitate. Ne dorim să găsim modalități de a motiva donatorii și suntem conștienți că împreună putem salva vieți”.

ALEX LIVADARU, co-fondator Si eu Donez: Criza de sânge despre care auzim că lovește atât de des spitalele românești are două soluții: educația și tehnologia. Partenerii noștri, cel mai mare eveniment muzical din România, UNTOLD și cel mai mare festival de la malul Mării Negre, NEVERSEA, realizează an de an cea mai de impact campanie națională de informare și educare cu privire la nevoia de sânge. Ei reușesc să vorbească despre lipsa sângelui din spitale prin caravana Blood Network și ajung la acel public minunat, tinerii. În acest parteneriat, Asociația Și eu donez oferă platforma de tehnologie, oferind acces în singura Rețea a Donatorilor de Sânge din România”

Campania BLOOD NETWORK este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD 2018 și în parteneriat cu platforma Și Eu Donez, dar și cu ajutorul Institutului Național De Transfuzii Sanguine.

Campania Blood Network în 2017 a însemnat peste 700 de donatori la cele 4 caravane mobile de donare de sânge și peste 1500 de donatori la centrele de transfuzii din întreaga țară.

NEVERSEA 2018 va avea loc în perioada 5-8 iulie la Constanța, iar UNTOLD 2018 va avea loc în perioada 2-5 august la Cluj-Napoca.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult