Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

DUBLU CLIC. Sharapova, înainte și după conferință. Un fotoreporter a surprins ambele cadre

Sharapova la conferinta

Kevork Djansezian / Guliver/ Getty Images

Cu o mină mohorâtă și îmbrăcată în negru, Maria Sharapova, 28 de ani, a anunțat la o conferință de presă organizată luni la Los Angeles, că în 2006 medicul de familie i-a prescris meldonium, pentru că avea probleme de sănătate. Ea a adăugat că nu a știut că substanța activă a medicamentului a fost trecută recent printre cele interzise, pentru că a neglijat să citească atent un email primit pe această temă. „Am comis o mare greșeală. Voi face față consecințelor”, a spus jucătoarea de tenis.

Maria Sarapova riscă o suspendare de până la patru ani, potrivit Federației Internaționale de Tenis.

Compania americană Nike, unul dintre principalii sponsori ai sportivei, a anunțat că a întrerupt contractul cu Maria Sarapova. Contractul de sponsorizare avea o valoare de 70 de milioane de dolari, pentru o durată de opt ani, fiind semnat în 2010. La fel a procedat și compania Tag Heuer, un alt sponsor al sportivei.

Fostă numărul unu mondial, Sharapova a câștigat anul trecut circa 30 de milioane de dolari.

Află mai mult:

Cristian Tudor Popescu: Pentru Simona, mă rog ca Maria să nu iasă din tenis

NEWSEUM. Sharapova, depistată pozitiv la un control antidoping, pierde contractul cu Nike

În imaginea alternativă de la „DUBLU CLIC” de astăzi apare Sharapova părăsind pupitrul conferinței de presă, organizate la un hotel din Los Angeles. 

Sharapova la conferinta de presa

 Foto: Kevork Djansezian / Guliver / Getty Images

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult

 expert contabil

Pentru fiecare 10.000 de lei distribuiți, impozitul crește de la 1.111 lei la 1.905 lei, iar firmele trebuie să verifice activul net și capitalul social înainte de a face orice distribuție. „Cota de 16% intră în vigoare de la 1 ianuarie, dar se aplică pentru dividendele distribuite după 1 ianuarie. Or, ce dividende pot eu să distribui în ianuarie? Pe cele din trimestru IV, cele care se formează chiar acum”, explică expertul contabil.

Citește mai mult

Pălărie de damă

Copiii mamei soacre și-au confruntat notițele abia după înmormântare. Adevărul i-a eliberat, au urât-o pentru câteva ore, dar prevederile testamentare și o ladă de șampanie vintage, scumpă, cumpărată chiar de soacră-mea pentru ocazie, a mai atenuat șocul și a netezit o parte din drumul spre vindecare. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult