Românii nu se diferențiază foarte mult de celelalte popoare atunci când explică de ce nu-și fac asigurări de viață. În general, răspunsurile își au originea în anii de până în 1990, când acestea lipseau cu desăvârșire, iar capitalurile private și investițiile care sunt posibile astăzi erau de neimaginat în trecut. Când îi întrebi despre motive, cei mai mulți formulează explicații care își au rădăcinile mai curând din percepții și senzații, decât din informații.
„România asigurată” este o campanie educativă susținută de Metropolitan Life, care se adresează atât celor care nu au ABC-ul termenilor financiari, dar și celor care doresc să știe mai multe despre investiții, grad de risc și cum să ia cea mai bună decizie în ce privește bunăstărea familiei sau asigurarea riscului.
Cum alegem cel mai bun produs? Care produs se potrivește cel mai bine nevoilor noastre? Cum negociem pachetul salarial astfel încât acesta să cuprindă avantaje colaterale- în folosul nostru și al celor dragi- aflați de la experții care vor vorbi în „România asigurată”.
Infograficul săptămânii vă oferă detalii despre produsele de asigurare de protecție. Iată principalele astfel de produse, explicate într-un desen grafic ușor de parcurs.
„România asigurată” este un proiect de informare și educare despre acoperirea riscurilor și beneficiile protecției financiare, realizat de Republica.ro și susținut de compania Metropolitan Life, parte a MetLife Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife are, la nivel global, 100 de milioane de clienți în aproape 40 de țări. În România, Metropolitan Life activează de mai bine de 19 ani și are peste 2 milioane de clienți.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.