Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

INFOGRAFIC România asigurată. Ce sunt produsele de asigurare de protecție?

Românii nu se diferențiază foarte mult de celelalte popoare atunci când explică de ce nu-și fac asigurări de viață. În general, răspunsurile își au originea în anii de până în 1990, când acestea lipseau cu desăvârșire, iar capitalurile private și investițiile care sunt posibile astăzi erau de neimaginat în trecut. Când îi întrebi despre motive, cei mai mulți formulează explicații care își au rădăcinile mai curând din percepții și senzații, decât din informații.

„România asigurată” este o campanie educativă susținută de Metropolitan Life, care se adresează atât celor care nu au ABC-ul termenilor financiari, dar și celor care doresc să știe mai multe despre investiții, grad de risc și cum să ia cea mai bună decizie în ce privește bunăstărea familiei sau asigurarea riscului. 

Cum alegem cel mai bun produs? Care produs se potrivește cel mai bine nevoilor noastre? Cum negociem pachetul salarial astfel încât acesta să cuprindă avantaje colaterale- în folosul nostru și al celor dragi- aflați de la experții care vor vorbi în „România asigurată”. 

Infograficul săptămânii vă oferă detalii despre produsele de asigurare de protecție. Iată principalele astfel de produse, explicate într-un desen grafic ușor de parcurs.

România asigurată. Infografic: ce sunt produsele de asigurare de protecție?

România asigurată” este un proiect de informare și educare despre acoperirea riscurilor și beneficiile protecției financiare, realizat de Republica.ro și susținut de compania Metropolitan Life, parte a MetLife Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife are, la nivel global, 100 de milioane de clienți în aproape 40 de țări. În România, Metropolitan Life activează de mai bine de 19 ani și are peste 2 milioane de clienți.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Asa cum merg treburile in societatea noastra de azi, nu mi se pare vom gasi prea curand calea spre o normalitate care sa ne permita readucerea tarii pe un loc macare decent la nivel european. Nici una dintre partile mai putin sau mai mult implicate, politic sau economic, strategic sau mai stiu eu cum, nu arata ca privesc cauzele pentru care au ajuns aici, cu o minima obiectivitate. Fiecare dintre acestea pretind ca dreptatea le apartine, iar toti ceilalti gresesc cu voie sau fara... Cu deferenta cuvenita v-as propune o tema: Configurarea unei solutii teoretice - fie chiar si utopice - de readucere a Romaniei pe o pozitie decenta intre tarile Europei, pozitie din care sa se poata relansa din punct de vedere politic, economic, strategic, etc... Consider ca o asemenea platforma ca cea prezenta, lansata de persoane cu credibilitate, desi ideea ar putea parea utopica, ar putea constitui, dupa discutii amanuntite si mai ales serioase si nepartinitoare fata de o idee sau alta, macar o rezolvare a dezideratului de mai sus, la nivel local ...
    • Like 0


Îți recomandăm

Nicolle Birta

- Maman, c'est du vrai chocolat? (mami, este ciocolată adevărată?). Întocmai ca în povești, băiețelul își lipise nasul roșu, înghețat de frig, de geamul vitrinei frumos decorate, cu prilejul Sărbătorilor de iarnă. - Mais bien sûr c'est du vrai chocolat, (desigur că este ciocolată adevărată), îi răspunsese mama.

Citește mai mult

Povestile Cristinei autografe

„Pe cerul albastru, într-o casă de nori mare și albă, trăiau șase norișori frați. Cinci dintre ei erau gri, iar unul era roz. Cei gri făceau mereu glume pe seama celui roz, pentru că era altfel. Nu numai că era roz, dar atunci când norișorii făceau ploaie, el nu putea să stoarcă nici măcar o picătură. Oricât de tare se străduia. Și toți norișorii râdeau de el...”

Citește mai mult

Eataly

„Am lucrat mulți ani pentru a alege mici furnizori excelenți din Sicilia, Sardinia, Calabria, din toate regiunile din Italia. Am reușit să conving furnizorii să producă mai mult, dar la același standard de calitate. Și să le scriu și spun povestea, să le creez noi ambalaje și tot programul tehnic pentru a face față birocrației. Acum avem 2.000 de furnizori, foarte, foarte mici”, spune Oscar Farinetti.

Citește mai mult