Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

INFOGRAFIC România asigurată. Ce sunt produsele de asigurare de protecție?

Românii nu se diferențiază foarte mult de celelalte popoare atunci când explică de ce nu-și fac asigurări de viață. În general, răspunsurile își au originea în anii de până în 1990, când acestea lipseau cu desăvârșire, iar capitalurile private și investițiile care sunt posibile astăzi erau de neimaginat în trecut. Când îi întrebi despre motive, cei mai mulți formulează explicații care își au rădăcinile mai curând din percepții și senzații, decât din informații.

„România asigurată” este o campanie educativă susținută de Metropolitan Life, care se adresează atât celor care nu au ABC-ul termenilor financiari, dar și celor care doresc să știe mai multe despre investiții, grad de risc și cum să ia cea mai bună decizie în ce privește bunăstărea familiei sau asigurarea riscului. 

Cum alegem cel mai bun produs? Care produs se potrivește cel mai bine nevoilor noastre? Cum negociem pachetul salarial astfel încât acesta să cuprindă avantaje colaterale- în folosul nostru și al celor dragi- aflați de la experții care vor vorbi în „România asigurată”. 

Infograficul săptămânii vă oferă detalii despre produsele de asigurare de protecție. Iată principalele astfel de produse, explicate într-un desen grafic ușor de parcurs.

România asigurată. Infografic: ce sunt produsele de asigurare de protecție?

România asigurată” este un proiect de informare și educare despre acoperirea riscurilor și beneficiile protecției financiare, realizat de Republica.ro și susținut de compania Metropolitan Life, parte a MetLife Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife are, la nivel global, 100 de milioane de clienți în aproape 40 de țări. În România, Metropolitan Life activează de mai bine de 19 ani și are peste 2 milioane de clienți.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Asa cum merg treburile in societatea noastra de azi, nu mi se pare vom gasi prea curand calea spre o normalitate care sa ne permita readucerea tarii pe un loc macare decent la nivel european. Nici una dintre partile mai putin sau mai mult implicate, politic sau economic, strategic sau mai stiu eu cum, nu arata ca privesc cauzele pentru care au ajuns aici, cu o minima obiectivitate. Fiecare dintre acestea pretind ca dreptatea le apartine, iar toti ceilalti gresesc cu voie sau fara... Cu deferenta cuvenita v-as propune o tema: Configurarea unei solutii teoretice - fie chiar si utopice - de readucere a Romaniei pe o pozitie decenta intre tarile Europei, pozitie din care sa se poata relansa din punct de vedere politic, economic, strategic, etc... Consider ca o asemenea platforma ca cea prezenta, lansata de persoane cu credibilitate, desi ideea ar putea parea utopica, ar putea constitui, dupa discutii amanuntite si mai ales serioase si nepartinitoare fata de o idee sau alta, macar o rezolvare a dezideratului de mai sus, la nivel local ...
    • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult