Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

KFC, în parteneriat cu World Vision România, organizează o campanie de strângere de fonduri dedicată elevilor din medii defavorizate

“Susține un vis mic, care, de fapt e mare” este titlul campaniei naționale desfășurată de KFC România care încurajează clienții să facă donații pentru susținerea copiilor din mediile defavorizate. Această inițiativă face parte din programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România, care își propune să ofere acces la educație prin continuarea studiilor liceale.

Majoritatea dintre noi ne amintim cu emoție și plăcere de liceu. Amintiri, prieteni, vise sunt doar câteva dintre lucrurile care ne trec prin minte când ne gândim la această perioadă din viață. Copiii care provin din medii defavorizate visează să poată trăi aceste sentimente. Pe termen lung, accesul la educație se traduce în îndeplinirea unor vise mici, dar cu rezultate mărețe: medici, profesori, avocați, psihologi – acestea sunt doar câteva dintre profesiile pe care speră să le practice cândva copiii din cadrul programului “Vreau în clasa a 9-a”.

În perioada 7 octombrie - 7 noiembrie, KFC, într-un parteneriat de tradiție cu World Vision România, organizează în toate restaurantele din țară o campanie de strângere de fonduri pentru sprijinirea acestui program. Orice donație este binevenită și nu este condiționată de achiziționarea de produse. Astfel, invităm cât mai multe persoane să se alăture acestei cauze printr-o donație, la casa de marcat sau la kiosk-ul de comandă, atât cash, cât și contactless. La finalul campaniei, KFC va dona întreaga sumă către fundația World Vision România.

Implicarea fiecăruia dintre noi poate face diferența atunci când vine vorba despre un viitor mai bun. Copiii reprezintă șansa noastră de a construi o realitate armonioasă. Accesul lor la educație este temelia oricărei societăți și este datoria noastră să luptăm pentru ei. Orice ajutor contează pentru ei, fie că vorbim despre rechizite, haine, alimente sau echipamente necesare pentru desfășurarea cursurilor online.

Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unora dintre copiii pe care am avut ocazia să îi ajutăm până în prezent, sunt disponibile pe: https://www.kfc.ro/visurimici/ 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Bine, acuma ati putea sa faceti o campanie care sa promoveze o lege prin care toti elevii defavorizati din Romania sa fie sponsorizati de stat. Dar deja este prea mult. Sa nu care cumva sa deranjati pe cineva din sferele rarefiate ale mafiotilor.
    • Like 0
  • Pai... cred ca ar fi mai bine dacă KFC donează banii, și nu apelează la cetățeni.
    • Like 0


Îți recomandăm

Komoder 1

Fotoliile smart fac masaj la degetele de la picioare, la călcâi, la gambe, la mâini, au role încălzite care fac masaj la spate, mai puternic sau mai blând, te cântăresc, îți măsoară pulsul.

Citește mai mult

Tânără la calculator

Academia prietenoasă de IT Wantsome și-a făcut în ultimii patru ani o misiune din a ajuta profesioniști din toate domeniile să facă tranziția spre o carieră de succes în domeniul tehnologiei informației, prin cursuri care urmează atent cerințele companiilor IT, prin sesiuni de practică și printr-o activitate intensă de mentorat calibrată pe nevoile lor. (Foto: Getty Images)

Citește mai mult

Marc Areny

Marc Areny este de origine catalană, este cetățean spaniol și francez și a venit în România în urmă cu 10 ani. Este unul dintre primii din Europa care a identificat o nouă nișă de piață: convertește mașini cu motor termic în mașini electrice.

Citește mai mult