Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

KFC, în parteneriat cu World Vision România, organizează o campanie de strângere de fonduri dedicată elevilor din medii defavorizate

“Susține un vis mic, care, de fapt e mare” este titlul campaniei naționale desfășurată de KFC România care încurajează clienții să facă donații pentru susținerea copiilor din mediile defavorizate. Această inițiativă face parte din programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România, care își propune să ofere acces la educație prin continuarea studiilor liceale.

Majoritatea dintre noi ne amintim cu emoție și plăcere de liceu. Amintiri, prieteni, vise sunt doar câteva dintre lucrurile care ne trec prin minte când ne gândim la această perioadă din viață. Copiii care provin din medii defavorizate visează să poată trăi aceste sentimente. Pe termen lung, accesul la educație se traduce în îndeplinirea unor vise mici, dar cu rezultate mărețe: medici, profesori, avocați, psihologi – acestea sunt doar câteva dintre profesiile pe care speră să le practice cândva copiii din cadrul programului “Vreau în clasa a 9-a”.

În perioada 7 octombrie - 7 noiembrie, KFC, într-un parteneriat de tradiție cu World Vision România, organizează în toate restaurantele din țară o campanie de strângere de fonduri pentru sprijinirea acestui program. Orice donație este binevenită și nu este condiționată de achiziționarea de produse. Astfel, invităm cât mai multe persoane să se alăture acestei cauze printr-o donație, la casa de marcat sau la kiosk-ul de comandă, atât cash, cât și contactless. La finalul campaniei, KFC va dona întreaga sumă către fundația World Vision România.

Implicarea fiecăruia dintre noi poate face diferența atunci când vine vorba despre un viitor mai bun. Copiii reprezintă șansa noastră de a construi o realitate armonioasă. Accesul lor la educație este temelia oricărei societăți și este datoria noastră să luptăm pentru ei. Orice ajutor contează pentru ei, fie că vorbim despre rechizite, haine, alimente sau echipamente necesare pentru desfășurarea cursurilor online.

Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unora dintre copiii pe care am avut ocazia să îi ajutăm până în prezent, sunt disponibile pe: https://www.kfc.ro/visurimici/ 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Bine, acuma ati putea sa faceti o campanie care sa promoveze o lege prin care toti elevii defavorizati din Romania sa fie sponsorizati de stat. Dar deja este prea mult. Sa nu care cumva sa deranjati pe cineva din sferele rarefiate ale mafiotilor.
    • Like 0
  • Pai... cred ca ar fi mai bine dacă KFC donează banii, și nu apelează la cetățeni.
    • Like 0


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult