Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

KFC, în parteneriat cu World Vision România, organizează o campanie de strângere de fonduri dedicată elevilor din medii defavorizate

“Susține un vis mic, care, de fapt e mare” este titlul campaniei naționale desfășurată de KFC România care încurajează clienții să facă donații pentru susținerea copiilor din mediile defavorizate. Această inițiativă face parte din programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România, care își propune să ofere acces la educație prin continuarea studiilor liceale.

Majoritatea dintre noi ne amintim cu emoție și plăcere de liceu. Amintiri, prieteni, vise sunt doar câteva dintre lucrurile care ne trec prin minte când ne gândim la această perioadă din viață. Copiii care provin din medii defavorizate visează să poată trăi aceste sentimente. Pe termen lung, accesul la educație se traduce în îndeplinirea unor vise mici, dar cu rezultate mărețe: medici, profesori, avocați, psihologi – acestea sunt doar câteva dintre profesiile pe care speră să le practice cândva copiii din cadrul programului “Vreau în clasa a 9-a”.

În perioada 7 octombrie - 7 noiembrie, KFC, într-un parteneriat de tradiție cu World Vision România, organizează în toate restaurantele din țară o campanie de strângere de fonduri pentru sprijinirea acestui program. Orice donație este binevenită și nu este condiționată de achiziționarea de produse. Astfel, invităm cât mai multe persoane să se alăture acestei cauze printr-o donație, la casa de marcat sau la kiosk-ul de comandă, atât cash, cât și contactless. La finalul campaniei, KFC va dona întreaga sumă către fundația World Vision România.

Implicarea fiecăruia dintre noi poate face diferența atunci când vine vorba despre un viitor mai bun. Copiii reprezintă șansa noastră de a construi o realitate armonioasă. Accesul lor la educație este temelia oricărei societăți și este datoria noastră să luptăm pentru ei. Orice ajutor contează pentru ei, fie că vorbim despre rechizite, haine, alimente sau echipamente necesare pentru desfășurarea cursurilor online.

Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unora dintre copiii pe care am avut ocazia să îi ajutăm până în prezent, sunt disponibile pe: https://www.kfc.ro/visurimici/ 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Bine, acuma ati putea sa faceti o campanie care sa promoveze o lege prin care toti elevii defavorizati din Romania sa fie sponsorizati de stat. Dar deja este prea mult. Sa nu care cumva sa deranjati pe cineva din sferele rarefiate ale mafiotilor.
    • Like 0
  • Pai... cred ca ar fi mai bine dacă KFC donează banii, și nu apelează la cetățeni.
    • Like 0


Îți recomandăm

Pălărie de damă

Copiii mamei soacre și-au confruntat notițele abia după înmormântare. Adevărul i-a eliberat, au urât-o pentru câteva ore, dar prevederile testamentare și o ladă de șampanie vintage, scumpă, cumpărată chiar de soacră-mea pentru ocazie, a mai atenuat șocul și a netezit o parte din drumul spre vindecare. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

Bosnia Romania

Suntem contrariați de atmosfera din Bosnia, de modul în care a fost primită echipa națională. Lucescu vorbea chiar de condiții de divizia C, evident după ce a criticat arbitrajul, ca în toată cariera lui. Comentatorii sunt siderați de ostilitatea gazdelor, și ne întreabă retoric cu un ton superior dacă ne-am săturat de UE, uitați asta ne așteaptă în afara blocului comunitar. Înseamnă că domnul Lucescu, domnii Grădinescu și Mocanu și tot restul suporterilor care cred că România e altfel, nu știu în ce condiții joacă unii juniori în România. foto Profimedia

Citește mai mult

Nicolae Șerban

E greu să vezi în agricultură mai mult decât vreme, prețuri și noroi. Dar în halele de la Orbeni, printre senzori, tabele și camioane care nu merg niciodată goale, înțelegi că povestea asta e despre altceva: despre disciplină. Despre felul în care cineva a decis că nu „merge și-așa”, că agricultura e știință, nu poezie, și că, atunci când partenerii potriviți se întâlnesc, produsul românesc poate sta pe raft nu doar în iulie, ci și în ianuarie.

Citește mai mult

 expert contabil

Pentru fiecare 10.000 de lei distribuiți, impozitul crește de la 1.111 lei la 1.905 lei, iar firmele trebuie să verifice activul net și capitalul social înainte de a face orice distribuție. „Cota de 16% intră în vigoare de la 1 ianuarie, dar se aplică pentru dividendele distribuite după 1 ianuarie. Or, ce dividende pot eu să distribui în ianuarie? Pe cele din trimestru IV, cele care se formează chiar acum”, explică expertul contabil.

Citește mai mult