Noul CEO al Telekom România, Miroslav Majoros, crede că în România există o situație paradoxală. Pe de-o parte, aici există servicii digitale de foarte bună calitate.
Pe de alta, România este pe ultimul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale în business, în special în cazul firmelor mici și mijlocii.
„România este ultima țară din Europa, în ceea ce privește folosire a internetului în business. Vă puteți imagina? Aveți infrastructură de fibră optică aproape oriunde în această țară, toate business-urile pot fi conectate la internet la prețuri foarte bune. Cred că aceasta este o mare oportunitate pentru toată lumea”, a spus Miroslav Majoros în cadrul primei sale conferințe de presă din România.
Acesta a adăugat că vrea să folosească această oportunitate pentru a vinde servicii digitale firmelor mici și medii, precum și micilor antreprenori.
Telekom România a planificat pentru 2016 investiții de 180 de milioane de euro, cea mai mare parte din acești bani urmând să fie direcționată spre dezvoltarea și extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe cât și pentru cele mobile. Totodată, compania își va extinde cu 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, vrând să ajungă la două milioane de gospodării până la sfârșitul anului.
Potrivit lui Majoros, piața de telecom din România este extrem de competitivă. „E o piață cu adevărat competitivă, trebuie să găsești calea potrivită pentru a investi și calea potrivită pentru a face management. Clienții sunt exigenți, au foarte multe variante, la prețuri foarte bune”, a spus el.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.