Sari la continut

Un singur om poate să schimbe cu mintea lui o țară

De cinci ani, peste 500 de contributori își scriu ideile pe această platformă, construiesc împreună cu noi o comunitate, un spațiu al celor care știu că România poate să arate altfel. Te invităm să scrii și tu!

Miroslav Majoros, CEO Telekom: România este pe ultimul loc din UE la folosirea tehnologiei digitale în business

Noul CEO al Telekom România, Miroslav Majoros, crede că în România există o situație paradoxală. Pe de-o parte, aici există servicii digitale de foarte bună calitate. 

Pe de alta, România este pe ultimul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale în business, în special în cazul firmelor mici și mijlocii.

„România este ultima țară din Europa, în ceea ce privește folosire a internetului în business. Vă puteți imagina? Aveți infrastructură de fibră optică aproape oriunde în această țară, toate business-urile pot fi conectate la internet la prețuri foarte bune. Cred că aceasta este o mare oportunitate pentru toată lumea”, a spus Miroslav Majoros în cadrul primei sale conferințe de presă din România. 

Acesta a adăugat că vrea să folosească această oportunitate pentru a vinde servicii digitale firmelor mici și medii, precum și micilor antreprenori. 

Telekom România a planificat pentru 2016 investiții de 180 de milioane de euro, cea mai mare parte din acești bani urmând să fie direcționată spre dezvoltarea și extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe cât și pentru cele mobile. Totodată, compania își va extinde cu 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, vrând să ajungă la două milioane de gospodării până la sfârșitul anului.

Potrivit lui Majoros, piața de telecom din România este extrem de competitivă. „E o piață cu adevărat competitivă, trebuie să găsești calea potrivită pentru a investi și calea potrivită pentru a face management. Clienții sunt exigenți, au foarte multe variante, la prețuri foarte bune”, a spus el. 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Poate domnul CEO.... să exemplifice CONCRET cum nu folosesc firmele micici tehnologii IT.Stilul vag denotă un marketing mascat pro serviciile telekom,mai mult decât este necesar.Mai precis micile firme fac economii stricte,normale dealtfel,în a folosii servicii IT,nu sunt dispuse să arunce banii pe fițe numai ca domnii de la Telekom să facă punga mare.E un stil clasic folosit în România de a face marketing prin denaturare,vezi doamne ce proști sunt români că nu îi îmbogățesc pe alții dănd banii pe prostioare,fițe sau lucruri nenecesare.Ceva în genul în care de ce o covrigărie cu 5 angajați nu dispune de câte un calculator,smart,tabletă,imprimantă sofisticată, de fiecare angajat cu toate aplicațiile posibile în funcțiune(cele contra cost desigur) inclusiv cele mai scumpe abonamente la Telekom,inclusiv roaming non stop activ,chiar dacă nu au nevoie și timp să le folosească?Te apucă greața.
    • Like 0
  • CEO telekom ar putea sa verifice ce servicii proste de internet ofera in Pipera . Platim factura la timp si calitatea internetului este sub orice critica desi am facut numeroase sesizari... Raspunsul Telekom a fost ca infrastructura nu permite mai mult. Poate se gandesc sa instaleze fibra optica daca tot platim facturile...
    • Like 0
  • Raul check icon
    Pai daca nu ne duce mintea, ca popor, ce sa facem? Mergem pe principiul "daca asa am apucat, asa facem". Mergem in continuare cu dosarul plin de hartii de colo-colo, mai pierdem 3 luni cu un aviz, cu o stampila, cu o hartoaga...
    • Like 0


Îți recomandăm

Tânără la calculator

Academia prietenoasă de IT Wantsome și-a făcut în ultimii patru ani o misiune din a ajuta profesioniști din toate domeniile să facă tranziția spre o carieră de succes în domeniul tehnologiei informației, prin cursuri care urmează atent cerințele companiilor IT, prin sesiuni de practică și printr-o activitate intensă de mentorat calibrată pe nevoile lor. (Foto: Getty Images)

Citește mai mult

Marc Areny

Marc Areny este de origine catalană, este cetățean spaniol și francez și a venit în România în urmă cu 10 ani. Este unul dintre primii din Europa care a identificat o nouă nișă de piață: convertește mașini cu motor termic în mașini electrice.

Citește mai mult