Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Miroslav Majoros, CEO Telekom: România este pe ultimul loc din UE la folosirea tehnologiei digitale în business

Noul CEO al Telekom România, Miroslav Majoros, crede că în România există o situație paradoxală. Pe de-o parte, aici există servicii digitale de foarte bună calitate. 

Pe de alta, România este pe ultimul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale în business, în special în cazul firmelor mici și mijlocii.

„România este ultima țară din Europa, în ceea ce privește folosire a internetului în business. Vă puteți imagina? Aveți infrastructură de fibră optică aproape oriunde în această țară, toate business-urile pot fi conectate la internet la prețuri foarte bune. Cred că aceasta este o mare oportunitate pentru toată lumea”, a spus Miroslav Majoros în cadrul primei sale conferințe de presă din România. 

Acesta a adăugat că vrea să folosească această oportunitate pentru a vinde servicii digitale firmelor mici și medii, precum și micilor antreprenori. 

Telekom România a planificat pentru 2016 investiții de 180 de milioane de euro, cea mai mare parte din acești bani urmând să fie direcționată spre dezvoltarea și extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe cât și pentru cele mobile. Totodată, compania își va extinde cu 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, vrând să ajungă la două milioane de gospodării până la sfârșitul anului.

Potrivit lui Majoros, piața de telecom din România este extrem de competitivă. „E o piață cu adevărat competitivă, trebuie să găsești calea potrivită pentru a investi și calea potrivită pentru a face management. Clienții sunt exigenți, au foarte multe variante, la prețuri foarte bune”, a spus el. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Poate domnul CEO.... să exemplifice CONCRET cum nu folosesc firmele micici tehnologii IT.Stilul vag denotă un marketing mascat pro serviciile telekom,mai mult decât este necesar.Mai precis micile firme fac economii stricte,normale dealtfel,în a folosii servicii IT,nu sunt dispuse să arunce banii pe fițe numai ca domnii de la Telekom să facă punga mare.E un stil clasic folosit în România de a face marketing prin denaturare,vezi doamne ce proști sunt români că nu îi îmbogățesc pe alții dănd banii pe prostioare,fițe sau lucruri nenecesare.Ceva în genul în care de ce o covrigărie cu 5 angajați nu dispune de câte un calculator,smart,tabletă,imprimantă sofisticată, de fiecare angajat cu toate aplicațiile posibile în funcțiune(cele contra cost desigur) inclusiv cele mai scumpe abonamente la Telekom,inclusiv roaming non stop activ,chiar dacă nu au nevoie și timp să le folosească?Te apucă greața.
    • Like 0
  • CEO telekom ar putea sa verifice ce servicii proste de internet ofera in Pipera . Platim factura la timp si calitatea internetului este sub orice critica desi am facut numeroase sesizari... Raspunsul Telekom a fost ca infrastructura nu permite mai mult. Poate se gandesc sa instaleze fibra optica daca tot platim facturile...
    • Like 0
  • Raul check icon
    Pai daca nu ne duce mintea, ca popor, ce sa facem? Mergem pe principiul "daca asa am apucat, asa facem". Mergem in continuare cu dosarul plin de hartii de colo-colo, mai pierdem 3 luni cu un aviz, cu o stampila, cu o hartoaga...
    • Like 0


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult