Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Miroslav Majoros, CEO Telekom: România este pe ultimul loc din UE la folosirea tehnologiei digitale în business

Noul CEO al Telekom România, Miroslav Majoros, crede că în România există o situație paradoxală. Pe de-o parte, aici există servicii digitale de foarte bună calitate. 

Pe de alta, România este pe ultimul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale în business, în special în cazul firmelor mici și mijlocii.

„România este ultima țară din Europa, în ceea ce privește folosire a internetului în business. Vă puteți imagina? Aveți infrastructură de fibră optică aproape oriunde în această țară, toate business-urile pot fi conectate la internet la prețuri foarte bune. Cred că aceasta este o mare oportunitate pentru toată lumea”, a spus Miroslav Majoros în cadrul primei sale conferințe de presă din România. 

Acesta a adăugat că vrea să folosească această oportunitate pentru a vinde servicii digitale firmelor mici și medii, precum și micilor antreprenori. 

Telekom România a planificat pentru 2016 investiții de 180 de milioane de euro, cea mai mare parte din acești bani urmând să fie direcționată spre dezvoltarea și extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe cât și pentru cele mobile. Totodată, compania își va extinde cu 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, vrând să ajungă la două milioane de gospodării până la sfârșitul anului.

Potrivit lui Majoros, piața de telecom din România este extrem de competitivă. „E o piață cu adevărat competitivă, trebuie să găsești calea potrivită pentru a investi și calea potrivită pentru a face management. Clienții sunt exigenți, au foarte multe variante, la prețuri foarte bune”, a spus el. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Poate domnul CEO.... să exemplifice CONCRET cum nu folosesc firmele micici tehnologii IT.Stilul vag denotă un marketing mascat pro serviciile telekom,mai mult decât este necesar.Mai precis micile firme fac economii stricte,normale dealtfel,în a folosii servicii IT,nu sunt dispuse să arunce banii pe fițe numai ca domnii de la Telekom să facă punga mare.E un stil clasic folosit în România de a face marketing prin denaturare,vezi doamne ce proști sunt români că nu îi îmbogățesc pe alții dănd banii pe prostioare,fițe sau lucruri nenecesare.Ceva în genul în care de ce o covrigărie cu 5 angajați nu dispune de câte un calculator,smart,tabletă,imprimantă sofisticată, de fiecare angajat cu toate aplicațiile posibile în funcțiune(cele contra cost desigur) inclusiv cele mai scumpe abonamente la Telekom,inclusiv roaming non stop activ,chiar dacă nu au nevoie și timp să le folosească?Te apucă greața.
    • Like 0
  • CEO telekom ar putea sa verifice ce servicii proste de internet ofera in Pipera . Platim factura la timp si calitatea internetului este sub orice critica desi am facut numeroase sesizari... Raspunsul Telekom a fost ca infrastructura nu permite mai mult. Poate se gandesc sa instaleze fibra optica daca tot platim facturile...
    • Like 0
  • Raul check icon
    Pai daca nu ne duce mintea, ca popor, ce sa facem? Mergem pe principiul "daca asa am apucat, asa facem". Mergem in continuare cu dosarul plin de hartii de colo-colo, mai pierdem 3 luni cu un aviz, cu o stampila, cu o hartoaga...
    • Like 0


Îți recomandăm

CTP--

Fără exagerare, documentarul-anchetă Recorder „Justiția capturată” este unul dintre cele mai importante acte jurnalistice din ultimii 35 de ani. Structurat logic, pe o acumulare de mărturii, date, cazuri, fără ură și părtinire, mobilizând magistrați care și-au luat inima-n dinți și au început să vorbească, filmul îți cade în cap la final ca o lespede.

Citește mai mult

 Vlad Predescu.

„Mi-am operat mama, căreia am pus o proteză de șold și mi-am făcut curaj, aș putea spune, câteva luni. După ce am intrat în intervenție și am reușit să mă detașez și să uit că o operez, lucrurile au decurs foarte bine. Slavă Domnului, e pe picioarele ei și merge în continuare”, spune medicul ortoped al cărui nume este sinonim cu excelența în chirurgia artroscopică și a genunchiului: Vlad Predescu. Imagine din arhiva personală a dr. Vlad Predescu

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Hadi Rahimian

Există copii în România născuți de două ori. Nu, nu e o greșeală de scriere și nici o eroare a serviciilor de stare civilă. Hadi Rahimian, un medic român, născut în Iran, operează feți aflați în uterul mamei oferindu-le viață. Cei mai mici dintre ei au 18 săptămâni gestaționale.

Citește mai mult

Fady Fady Chreih | Reginamaria.ro

De la etajul 17 al unei clădiri emblematice din Nordul Bucureștiului, orașul pare mai verde și mai ordonat. Fady Chreih, CEO-ul Rețelei private de sănătate Regina Maria, îmi povestește, într-un interviu pentru platforma republica.ro, despre cum s-a transformat o afacere locală lansată în toamna lui 1995 într-un motor al unei schimbări culturale- a redefinit ce înseamnă să fii pacient, medic și angajator într-o Românie care se caută încă pe sine și face eforturi să găsească răspunsuri la întrebări dificile în istoria sa de după 1990. În 20230, Regina Maria vizează afaceri de 1 miliard de euro, dublu față de astăzi.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  Cătălin Copăescu

„Nu am căutat să mă victimizez într-un sistem în care aveam nemulțumiri, dar am căutat să ofer pacienților mei intervenții chirurgicale cât mai performante”, spune doctorul Cătălin Copăescu, de al cărui nume se leagă excelența în chirurgia bariatrică minim-invazivă în România.

Citește mai mult