Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Miroslav Majoros, CEO Telekom: România este pe ultimul loc din UE la folosirea tehnologiei digitale în business

Noul CEO al Telekom România, Miroslav Majoros, crede că în România există o situație paradoxală. Pe de-o parte, aici există servicii digitale de foarte bună calitate. 

Pe de alta, România este pe ultimul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale în business, în special în cazul firmelor mici și mijlocii.

„România este ultima țară din Europa, în ceea ce privește folosire a internetului în business. Vă puteți imagina? Aveți infrastructură de fibră optică aproape oriunde în această țară, toate business-urile pot fi conectate la internet la prețuri foarte bune. Cred că aceasta este o mare oportunitate pentru toată lumea”, a spus Miroslav Majoros în cadrul primei sale conferințe de presă din România. 

Acesta a adăugat că vrea să folosească această oportunitate pentru a vinde servicii digitale firmelor mici și medii, precum și micilor antreprenori. 

Telekom România a planificat pentru 2016 investiții de 180 de milioane de euro, cea mai mare parte din acești bani urmând să fie direcționată spre dezvoltarea și extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe cât și pentru cele mobile. Totodată, compania își va extinde cu 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, vrând să ajungă la două milioane de gospodării până la sfârșitul anului.

Potrivit lui Majoros, piața de telecom din România este extrem de competitivă. „E o piață cu adevărat competitivă, trebuie să găsești calea potrivită pentru a investi și calea potrivită pentru a face management. Clienții sunt exigenți, au foarte multe variante, la prețuri foarte bune”, a spus el. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Poate domnul CEO.... să exemplifice CONCRET cum nu folosesc firmele micici tehnologii IT.Stilul vag denotă un marketing mascat pro serviciile telekom,mai mult decât este necesar.Mai precis micile firme fac economii stricte,normale dealtfel,în a folosii servicii IT,nu sunt dispuse să arunce banii pe fițe numai ca domnii de la Telekom să facă punga mare.E un stil clasic folosit în România de a face marketing prin denaturare,vezi doamne ce proști sunt români că nu îi îmbogățesc pe alții dănd banii pe prostioare,fițe sau lucruri nenecesare.Ceva în genul în care de ce o covrigărie cu 5 angajați nu dispune de câte un calculator,smart,tabletă,imprimantă sofisticată, de fiecare angajat cu toate aplicațiile posibile în funcțiune(cele contra cost desigur) inclusiv cele mai scumpe abonamente la Telekom,inclusiv roaming non stop activ,chiar dacă nu au nevoie și timp să le folosească?Te apucă greața.
    • Like 0
  • CEO telekom ar putea sa verifice ce servicii proste de internet ofera in Pipera . Platim factura la timp si calitatea internetului este sub orice critica desi am facut numeroase sesizari... Raspunsul Telekom a fost ca infrastructura nu permite mai mult. Poate se gandesc sa instaleze fibra optica daca tot platim facturile...
    • Like 0
  • Raul check icon
    Pai daca nu ne duce mintea, ca popor, ce sa facem? Mergem pe principiul "daca asa am apucat, asa facem". Mergem in continuare cu dosarul plin de hartii de colo-colo, mai pierdem 3 luni cu un aviz, cu o stampila, cu o hartoaga...
    • Like 0


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult