Sari la continut

De șase ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Telekom face munca de acasă mai profitabilă: timp de o lună, compania oferă o reducere de 100% la extraopțiunea de servicii de voce mobilă și internet 4G nelimitat pentru toți clienții business care au planuri tarifare limitate

Extraopțiunea va putea fi activată din aplicația de management al contului MyAccount Telekom, în câțiva pași simpli, fără niciun cost suplimentar sau constrângeri contractuale. La expirarea perioadei de valabilitate, extraopțiunea se va dezactiva automat, iar clienții vor reveni la beneficiile inițiale. Ulterior, ei vor avea posibilitatea să aleagă în continuare această extraopțiune, contracost, apelând numărul de telefon 1921 sau direct din aplicația MyAccount Telekom.

„Acesta este modul nostru de a sprijini mediul de afaceri din România, prin măsuri concrete, cu aplicabilitate limitată. Vom analiza în continuare modul în care vom putea contribui la supravieţuirea industriilor cele mai afectate precum şi la revenirea companiilor din ţara noastră la nivelul optim de funcţionare. Este un angajament de loialitate al Telekom Romania faţă de companiile din România, faţă de antreprenori, manageri si faţă de angajaţii lor. În acelaşi timp, este o promisiune de a ţine România conectată, de a a sprijini afacerile să treacă peste această perioadă cât mai ușor, contribuind astfel la continuitatea activităţii lor”, a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Criza provocată de coronavirus a pus o mare presiune asupra mediului de afaceri, iar pentru a-i face față companiile au nevoie să rămână conectate, să își crească gradul de adaptabilitate și să își mențină productivitatea. Firmele care oferă și servicii trebuie ajutate să migreze în condiții cât mai bune spre online și să își întâlnească acolo clienții. Echipele trebuie să continue să coopereze, să își păstreze unitatea și să identifice cele mai bune soluții, chiar și la distanță. Instituțiile trebuie să continue să funcționeze. Școlile trebuie să continue să ofere educație, chiar și atunci când sunt închise. Prietenii și membrii familiilor trebuie să simtă că se pot baza unii pe ceilalți, chiar dacă nu pot fi aproape.

Singura soluție pentru a realiza aceste lucruri este tehnologia. 

Trei condiții pentru succesul mutării activității în afara biroului

Să găsești resurse pentru a-ți ține afacerea pe linia de plutire nu este simplu într-o perioadă dominată de incertitudine. Acum, mai mult decât oricând, angajatorii trebuie să beneficieze de servicii și soluții care să faciliteze telemunca și care să asigure toate premisele pentru desfășurarea activității în condiții optime.

„Când vorbim despre continuarea activității profesionale în afara biroului, consider că sunt trei aspecte importante de luat în calcul: soluțiile de conectivitate, păstrarea securității datelor și instrumentele digitale care ne pot ușura munca. Astfel, angajații au nevoie de o conexiune securizată la internet în bandă largă, asigurând comunicarea cu sistemele companiei, printr-o conexiune de tip VPN. Astfel, veți asigura minimul necesar pentru siguranța datelor companiei. De asemenea este foarte important să utilizeze instrumente de colaborare, care să faciliteze colaborarea echipelor, cum ar fi soluții pentru audio/videoconferință, aplicații pentru editarea/partajarea documentelor. Un alt aspect, subestimat de foarte multă lume, este reprezentat de importanța accesoriilor și echipamentelor utilizate. A lucra de acasă înseamnă mult mai multe apeluri video. Echipelor le place să se vadă când colaborează, astfel că vă veți dori o cameră web bună și căști pentru o experiență confortabilă și de calitate”, explică Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Businessuri care s-au reinventat

Atitudinea generală a antreprenorilor este mai degrabă pesimistă, mai ales în cazul companiilor medii, după ce majoritatea firmelor a fost obligată de situaţie să-și închidă activitatea, relevă un studiu al agenției de cercetare de marketing ISRA*, realizat la solicitarea Telekom Romania și citat de Ovidiu Ghiman.

Firmele care au răspuns chestionarului recunosc că impactul pandemiei este generalizat și nu doar asupra afacerii lor, în condițiile în care există o interdependență între ei și furnizori.

O parte dintre antreprenori nu își imaginau că afacerile lor (transport urban, construcții, montări de geamuri, comerț cu mobilă) pot continua fără interacțiune față în față, însă în prezent, reușesc să comunice foarte bine online cu angajații și să asigure continuitatea afacerii. Pe de altă parte, cei care au fost nevoiți să își suspende activitatea, au de gând să se reîntoarcă la afacerea propriu-zisă imediat după încheierea stării de urgență, cei mai mulți estimând luna iunie.

Ovidiu Ghiman descrie și situaţii în care afacerile s-au reinventat pe termen scurt: “în această perioadă dificilă, mai multe firme au reușit să își continue activitatea prin schimbarea totală a modelului de afaceri: o spălătorie auto preia mașinile clienților de acasă, le spală și le returnează la adresa clientului; o firmă de avocatură oferă consiliere juridică, în locul reprezentării în instanță; o firmă de contabilitate oferă mare parte din timp consiliere pe probleme de șomaj tehnic”.

Soluții pentru a ține România conectată

De la declanșarea stării de urgență în țara noastră, în 16 martie 2020, Telekom Romania a lansat o serie de oferte, instrumente și facilități prin care susține activitatea antreprenorilor, a sistemului educaţional şi a instituţiilor statului, implicate în gestionarea crizei, explică Ovidiu Ghiman:

  • ”Continuitatea Afacerii” este un produs unic pe piața de telecomunicații din România, prin care se poate achiziționa, cu reducere 100%, pentru trei luni, un pachet format din conectivitate mobilă nelimitată, voce și internet 4G, soluții de securitate Norton Security Online pentru dispozitive, dar și aplicații pentru organizarea de audio și videoconferințe de la partenerii strategici, Cisco și Microsoft.
  • Telekom Romania a extins ofertele comerciale lansate la începutul anului pentru antreprenorii care se vor porta, atât online, cât și offline, până pe 17 mai 2020, și care optează pentru abonamentul Freedom 5. Astfel, clienții companii vor beneficia de conectivitate mobilă nelimitată, voce și internet 4G, cu 100% reducere din costul abonamentului în primele şase luni de la portare. Mai multe detalii despre această ofertă regăsiți aici.
  • Pentru continuarea studiilor de la distanță, Telekom oferă un pachet gratuit ce include atât licențele de acces în platforma de management educațional Adservio, cât și conectivitate mobilă nelimitată 4G. Până în prezent, peste 300.000 de noi elevi, 18.000 de profesori, din peste 2.000 de școli, dar și 600.000 de părinți s-au înscris în platformă în ultimele săptămâni, a spus Ovidiu Ghiman.
Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Wantsome

Academia Prietenoasă Wantsome îi invită pe toți cei care își doresc să facă o reconversie profesională în IT sau un upgrade de skill-uri în 2022 să participe gratuit la evenimentul Perfect Week - o săptămână deschisă demonstrativă care aduce oportunități de cunoaștere a universului IT, a mentorilor, a angajatorilor și a foștilor cursanți.

Citește mai mult

Școală modernă

Educația, în toate formele sale, este o investiție, nu o cheltuială. De la nivelul familiei și până la societate în ansamblul ei, toți ar trebui să fim conștienți că fiecare resursă alocată acestui domeniu aduce, aproape fără excepție, plus valoare ce se întoarce la nivel de individ și în comunitate.

Citește mai mult

Apartamente

22 de grade Celsius. Aceasta este temperatura pe care românii din orașe preferă să o aibă iarna în case, conform unui studiu realizat pentru Habits by Republica de Unlock Research.

Citește mai mult