Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Telekom face munca de acasă mai profitabilă: timp de o lună, compania oferă o reducere de 100% la extraopțiunea de servicii de voce mobilă și internet 4G nelimitat pentru toți clienții business care au planuri tarifare limitate

Extraopțiunea va putea fi activată din aplicația de management al contului MyAccount Telekom, în câțiva pași simpli, fără niciun cost suplimentar sau constrângeri contractuale. La expirarea perioadei de valabilitate, extraopțiunea se va dezactiva automat, iar clienții vor reveni la beneficiile inițiale. Ulterior, ei vor avea posibilitatea să aleagă în continuare această extraopțiune, contracost, apelând numărul de telefon 1921 sau direct din aplicația MyAccount Telekom.

„Acesta este modul nostru de a sprijini mediul de afaceri din România, prin măsuri concrete, cu aplicabilitate limitată. Vom analiza în continuare modul în care vom putea contribui la supravieţuirea industriilor cele mai afectate precum şi la revenirea companiilor din ţara noastră la nivelul optim de funcţionare. Este un angajament de loialitate al Telekom Romania faţă de companiile din România, faţă de antreprenori, manageri si faţă de angajaţii lor. În acelaşi timp, este o promisiune de a ţine România conectată, de a a sprijini afacerile să treacă peste această perioadă cât mai ușor, contribuind astfel la continuitatea activităţii lor”, a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Criza provocată de coronavirus a pus o mare presiune asupra mediului de afaceri, iar pentru a-i face față companiile au nevoie să rămână conectate, să își crească gradul de adaptabilitate și să își mențină productivitatea. Firmele care oferă și servicii trebuie ajutate să migreze în condiții cât mai bune spre online și să își întâlnească acolo clienții. Echipele trebuie să continue să coopereze, să își păstreze unitatea și să identifice cele mai bune soluții, chiar și la distanță. Instituțiile trebuie să continue să funcționeze. Școlile trebuie să continue să ofere educație, chiar și atunci când sunt închise. Prietenii și membrii familiilor trebuie să simtă că se pot baza unii pe ceilalți, chiar dacă nu pot fi aproape.

Singura soluție pentru a realiza aceste lucruri este tehnologia. 

Trei condiții pentru succesul mutării activității în afara biroului

Să găsești resurse pentru a-ți ține afacerea pe linia de plutire nu este simplu într-o perioadă dominată de incertitudine. Acum, mai mult decât oricând, angajatorii trebuie să beneficieze de servicii și soluții care să faciliteze telemunca și care să asigure toate premisele pentru desfășurarea activității în condiții optime.

„Când vorbim despre continuarea activității profesionale în afara biroului, consider că sunt trei aspecte importante de luat în calcul: soluțiile de conectivitate, păstrarea securității datelor și instrumentele digitale care ne pot ușura munca. Astfel, angajații au nevoie de o conexiune securizată la internet în bandă largă, asigurând comunicarea cu sistemele companiei, printr-o conexiune de tip VPN. Astfel, veți asigura minimul necesar pentru siguranța datelor companiei. De asemenea este foarte important să utilizeze instrumente de colaborare, care să faciliteze colaborarea echipelor, cum ar fi soluții pentru audio/videoconferință, aplicații pentru editarea/partajarea documentelor. Un alt aspect, subestimat de foarte multă lume, este reprezentat de importanța accesoriilor și echipamentelor utilizate. A lucra de acasă înseamnă mult mai multe apeluri video. Echipelor le place să se vadă când colaborează, astfel că vă veți dori o cameră web bună și căști pentru o experiență confortabilă și de calitate”, explică Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Businessuri care s-au reinventat

Atitudinea generală a antreprenorilor este mai degrabă pesimistă, mai ales în cazul companiilor medii, după ce majoritatea firmelor a fost obligată de situaţie să-și închidă activitatea, relevă un studiu al agenției de cercetare de marketing ISRA*, realizat la solicitarea Telekom Romania și citat de Ovidiu Ghiman.

Firmele care au răspuns chestionarului recunosc că impactul pandemiei este generalizat și nu doar asupra afacerii lor, în condițiile în care există o interdependență între ei și furnizori.

O parte dintre antreprenori nu își imaginau că afacerile lor (transport urban, construcții, montări de geamuri, comerț cu mobilă) pot continua fără interacțiune față în față, însă în prezent, reușesc să comunice foarte bine online cu angajații și să asigure continuitatea afacerii. Pe de altă parte, cei care au fost nevoiți să își suspende activitatea, au de gând să se reîntoarcă la afacerea propriu-zisă imediat după încheierea stării de urgență, cei mai mulți estimând luna iunie.

Ovidiu Ghiman descrie și situaţii în care afacerile s-au reinventat pe termen scurt: “în această perioadă dificilă, mai multe firme au reușit să își continue activitatea prin schimbarea totală a modelului de afaceri: o spălătorie auto preia mașinile clienților de acasă, le spală și le returnează la adresa clientului; o firmă de avocatură oferă consiliere juridică, în locul reprezentării în instanță; o firmă de contabilitate oferă mare parte din timp consiliere pe probleme de șomaj tehnic”.

Soluții pentru a ține România conectată

De la declanșarea stării de urgență în țara noastră, în 16 martie 2020, Telekom Romania a lansat o serie de oferte, instrumente și facilități prin care susține activitatea antreprenorilor, a sistemului educaţional şi a instituţiilor statului, implicate în gestionarea crizei, explică Ovidiu Ghiman:

  • ”Continuitatea Afacerii” este un produs unic pe piața de telecomunicații din România, prin care se poate achiziționa, cu reducere 100%, pentru trei luni, un pachet format din conectivitate mobilă nelimitată, voce și internet 4G, soluții de securitate Norton Security Online pentru dispozitive, dar și aplicații pentru organizarea de audio și videoconferințe de la partenerii strategici, Cisco și Microsoft.
  • Telekom Romania a extins ofertele comerciale lansate la începutul anului pentru antreprenorii care se vor porta, atât online, cât și offline, până pe 17 mai 2020, și care optează pentru abonamentul Freedom 5. Astfel, clienții companii vor beneficia de conectivitate mobilă nelimitată, voce și internet 4G, cu 100% reducere din costul abonamentului în primele şase luni de la portare. Mai multe detalii despre această ofertă regăsiți aici.
  • Pentru continuarea studiilor de la distanță, Telekom oferă un pachet gratuit ce include atât licențele de acces în platforma de management educațional Adservio, cât și conectivitate mobilă nelimitată 4G. Până în prezent, peste 300.000 de noi elevi, 18.000 de profesori, din peste 2.000 de școli, dar și 600.000 de părinți s-au înscris în platformă în ultimele săptămâni, a spus Ovidiu Ghiman.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult