Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

United Media Services urcă în clasament în Top 75 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Cover Adweek

Pentru al doilea an consecutiv, agenția românească de media full-service United Media Services este prezentă în topul global Adweek al agențiilor independente, cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies). Agenția a urcat câteva poziții față de clasarea anterioară, plasându-se pe locul 65. În top sunt prezente doar 6 agenții de media, iar United Media Services este singura agenție din România inclusă în întregul clasament.

Topul Adweek onorează 75 de agenții de top din lume, din toate categoriile, de la consultanta B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agențiile trebuie să ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani (2018-2020) și să aibă venituri de cel puțin 250.000 de dolari în 2018. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în toți acești trei ani.

„Adweek este una dintre principalele publicații internaționale ale industriei de comunicare, pe care o citesc și respect de mulți ani. Prin urmare, această poziție în topul agențiilor cu cea mai mare dezvoltare la nivel mondial reprezintă pentru mine o mare onoare și recunoaștere a muncii pe care o depunem în agenție, zi de zi. Mă bucur să văd că pasiunea și dedicarea pe care le investim eu și echipa mea în fiecare campanie și întâlnire cu clienții este apreciată și are un rezultat cuantificabil și semnificativ. Prezența pentru al doilea an consecutiv demonstrează de asemenea si constanța noastră în business, dat fiind că de 15 ani, nu încetăm să evoluăm de la an la an pentru a ne păstra relevanța și a ne plasa în primele rânduri ale industriei de advertising- o industrie dinamică, cu jucători puternici și consacrați. În viitor, vom continua să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, în adoptarea de noi tehnologii și în studii aprofundate de consumator, care să ne permită să înțelegem și mai în profunzime tendințele piețelor pe care activează clienții noștri” a declarat Dana Bulat, General Manager, United Media Services, potrivit comunicatului oficial al companiei.

Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate aici și în cel mai nou număr din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.

United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial.

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing.

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial. 

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing. 

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult

Solar Resources

V-am spus anul trecut povestea IT-stului care a făcut o „reconfigurare de traseu” în carieră: sătul de orele pierdute în trafic în București, s-a întors „la țară”, lângă Turnu Măgurele, să facă agricultură bio.

Citește mai mult

Post Malone

A deschis turneul său european ”The Big Ass Tour” la Cluj și a spus în fața tuturor că nu a mai fost niciodată în România, dar că e „ireal” că a fost primit atât de bine aici. A vorbit cu sinceritate despre începuturile sale și despre cum i se zicea la început că va fi un „one hit wonder”. Am descoperit la Untold X un artist cu o voce foarte bună, inepuizabilă, ca o baterie cu reîncărcare rapidă: la finalul fiecărei piese părea că rămâne fără suflare. În mod neașteptat, se reîncărca în câteva zeci de secunde în care i se auzea respirația adâncă și intra cu aceeași forță în următoarea melodie. E foarte valoros Post Malone, pentru mine, revelația acestei ediții (foto: Inquam Photos / Vlad Bereholschi).

Citește mai mult