Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

United Media Services urcă în clasament în Top 75 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Cover Adweek

Pentru al doilea an consecutiv, agenția românească de media full-service United Media Services este prezentă în topul global Adweek al agențiilor independente, cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies). Agenția a urcat câteva poziții față de clasarea anterioară, plasându-se pe locul 65. În top sunt prezente doar 6 agenții de media, iar United Media Services este singura agenție din România inclusă în întregul clasament.

Topul Adweek onorează 75 de agenții de top din lume, din toate categoriile, de la consultanta B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agențiile trebuie să ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani (2018-2020) și să aibă venituri de cel puțin 250.000 de dolari în 2018. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în toți acești trei ani.

„Adweek este una dintre principalele publicații internaționale ale industriei de comunicare, pe care o citesc și respect de mulți ani. Prin urmare, această poziție în topul agențiilor cu cea mai mare dezvoltare la nivel mondial reprezintă pentru mine o mare onoare și recunoaștere a muncii pe care o depunem în agenție, zi de zi. Mă bucur să văd că pasiunea și dedicarea pe care le investim eu și echipa mea în fiecare campanie și întâlnire cu clienții este apreciată și are un rezultat cuantificabil și semnificativ. Prezența pentru al doilea an consecutiv demonstrează de asemenea si constanța noastră în business, dat fiind că de 15 ani, nu încetăm să evoluăm de la an la an pentru a ne păstra relevanța și a ne plasa în primele rânduri ale industriei de advertising- o industrie dinamică, cu jucători puternici și consacrați. În viitor, vom continua să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, în adoptarea de noi tehnologii și în studii aprofundate de consumator, care să ne permită să înțelegem și mai în profunzime tendințele piețelor pe care activează clienții noștri” a declarat Dana Bulat, General Manager, United Media Services, potrivit comunicatului oficial al companiei.

Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate aici și în cel mai nou număr din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.

United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial.

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing.

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial. 

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing. 

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Eco-creatorii de energie

Mă bucur să descopăr astfel de inițiative care ne dovedesc încă o dată că educația și formarea cetățenilor de mâine este un efort comun al familiei, al școlii, al ONG-urilor și al companiilor private responsabile. Semințele plantate acum ne vor arăta probabil peste 10-20 de ani dacă țara asta va fi mai bună și mai curată.

Citește mai mult

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult