Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

United Media Services urcă în clasament în Top 75 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Cover Adweek

Pentru al doilea an consecutiv, agenția românească de media full-service United Media Services este prezentă în topul global Adweek al agențiilor independente, cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies). Agenția a urcat câteva poziții față de clasarea anterioară, plasându-se pe locul 65. În top sunt prezente doar 6 agenții de media, iar United Media Services este singura agenție din România inclusă în întregul clasament.

Topul Adweek onorează 75 de agenții de top din lume, din toate categoriile, de la consultanta B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agențiile trebuie să ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani (2018-2020) și să aibă venituri de cel puțin 250.000 de dolari în 2018. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în toți acești trei ani.

„Adweek este una dintre principalele publicații internaționale ale industriei de comunicare, pe care o citesc și respect de mulți ani. Prin urmare, această poziție în topul agențiilor cu cea mai mare dezvoltare la nivel mondial reprezintă pentru mine o mare onoare și recunoaștere a muncii pe care o depunem în agenție, zi de zi. Mă bucur să văd că pasiunea și dedicarea pe care le investim eu și echipa mea în fiecare campanie și întâlnire cu clienții este apreciată și are un rezultat cuantificabil și semnificativ. Prezența pentru al doilea an consecutiv demonstrează de asemenea si constanța noastră în business, dat fiind că de 15 ani, nu încetăm să evoluăm de la an la an pentru a ne păstra relevanța și a ne plasa în primele rânduri ale industriei de advertising- o industrie dinamică, cu jucători puternici și consacrați. În viitor, vom continua să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, în adoptarea de noi tehnologii și în studii aprofundate de consumator, care să ne permită să înțelegem și mai în profunzime tendințele piețelor pe care activează clienții noștri” a declarat Dana Bulat, General Manager, United Media Services, potrivit comunicatului oficial al companiei.

Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate aici și în cel mai nou număr din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.

United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial.

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing.

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar etc.

„Dacă să conduci o agenție în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agențiile s-au străduit să găsească modalități de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele și-au închis porțile sau au fost achiziționate de agenții mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării și au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si rămânând profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek, potrivit comunicatului oficial. 

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing. 

Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de peste 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Vegeterra

Etica muncii e sfântă pentru dl. Szocs Jozsef: „Degeaba ai pământ dacă nu îl muncești”. De altfel, în zonă puține suprafețe de teren zac necultivate. „Pe aici nu prea sunt pământuri lăsate pârloagă”.

Citește mai mult

Dieta fertilității.

În ultimii ani, interesul pentru alimentația care sprijină fertilitatea a crescut semnificativ. Cu toate acestea, ideea unei „diete minune” care să garanteze sarcina este un mit. Specialiștii în medicină reproductivă subliniază că succesul depinde de un cumul de factori: echilibrul hormonal, sănătatea generală și alegerile alimentare corecte, completate de tratamentele moderne. foto: Profimedia

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon tăxi - Profimedia

Poate că nu suntem suficient de nemulțumiți ca să vedem cu adevărat ce avem. Poate că, dincolo de nemulțumirile cotidiene și de criticile fără sfârșit, România pulsează cu o vitalitate discretă, cu umor și cu frumusețea unor lucruri care nu se văd imediat, dar care țin locul stabil al unei vieți adevărate. foto: Profimedia

Citește mai mult

Foto CTP

Scriu acest text în primul rând pentru credincioșii ortodocși din România. Pentru cei care cred sincer în cuvântul lui Dumnezeu. Eu sunt un om al științei – ceea ce nu înseamnă automat că sunt și ateu. Cred și eu, dar în altceva: în rațiune, în observație, în experiment, în logică, în dovezi, în demonstrație. Pe baza acestora am analizat la început zicerile lui Dumnezeilă Georgescu. Erau atât de aberante, încât devenea ridicol să raționezi asupra lor. Am renunțat.

Citește mai mult

Sorin Grindeanu și Liviu Dragnea

Zice cel mai detestat om politic român din aceste zile, că venirea în guvern a doamnei Oana Gheorghiu „nu e un lucru care să ne facă bine” și are maximă dreptate. Nu are cum să facă bine un asemenea om, PSD-ului. E un antidot la zboruri Nordis, la jafuri din banul public, la afaceri necurate și e clar că îi ia cu frisoane, cu grețuri. Țipă Olguța, țipă Manda, țipă Grindeanu că Oana Gheorghiu nu le face bine. E ca și cum ar fi venit o molimă peste ei.

Citește mai mult