Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Blood Network 2020: vouchere valorice la abonamente UNTOLD și Neversea 2021 pentru cei care donează sânge de luni până vineri, oriunde în țară

Blood Network 2020

Organizatorii festivalurilor UNTOLD și Neversea continuă și în acest an Campania Blood Network, cea mai longevivă campanie de donare de sânge din țară. Chiar dacă cele două festivaluri și-au amânat edițiile din 2020, reprezentanții lor au decis să continue această campanie într-un an dificil în care spitalele au nevoie disperată de sânge.

Donarea de sânge a scăzut dramatic în ultimele luni, așa că organizatorii UNTOLD și Neversea fac apel la fani să vină să doneze sânge și să salveze vieți.

Campania Blood Network, ajunsă la cea de-a șasea ediție, se desfășoară în 2020 între 8 august și 13 septembrie în toate centrele de transfuzii din țară. Cei care donează sânge în timpul săptămânii, de luni pana vineri, în toate centrele fixe de pe teritoriul României, primesc un voucher valoric de 10 euro pentru achiziționarea unui abonament la UNTOLD 2021, sau de 20 de euro pentru achiziționarea unui abonament la Neversea 2021.

Caravana mobilă continuă în condiții de siguranță în 10 orașe ale țării

Din motive de siguranță pentru cei care donează sânge, organizatorii festivalurilor UNTOLD și Neversea împreună cu autoritățile medicale au decis ca în acest an caravana mobilă să se mute din spațiul public în centrele de transfuzii pe timpul week-end-ului, când în mod obișnuit era închis.

Astfel, caravana mobilă va fi prezentă în 10 orașe timp de 10 week-enduri. Cei care vor veni să doneze sânge în cele 10 centre fixe din țară, în zilele de week-end, și se vor înscrie în Rețeaua Donatorilor Și eu Donez, vor primi, la alegere, un bilet de o zi la UNTOLD 2021 sau Neversea 2021.

În plus, donatorii din cadrul caravanei vor primi din partea Kaufland România câte un voucher de cumpărături de 100 de lei, valabil în orice magazin din țară.

În acest an, cele 10 orașe în care se va desfășura caravana mobilă sunt: Cluj-Napoca, București, Timișoara, Oradea, Târgu-Mureș, Brașov, Ploiești, Sibiu, Iași și Craiova. Pentru că există o cerere foarte mare de sânge în Capitală, caravana mobilă va putea fi găsită în două weekenduri, unul în luna august și celălalt în luna septembrie.

Campania este valabilă între 8 august și 13 septembrie, iar centrele de transfuzii care vor fi deschise și în week-end sunt:

- Cluj-Napoca- 8, 9 august

- București- 15, 16 august

- Timișoara- 22, 23 august

- Craiova- 22, 23 august

- Oradea- 29, 30 august

- Târgu Mureș- 29, 30 august

- Brașov- 5, 6 septembrie

- Ploiești- 5, 6 septembrie

- Sibiu- 12, 13 septembrie

- Iași- 12, 13 septembrie

- București- 12,13 septembrie

Donarea de sânge în cadrul caravanei mobile se face doar prin programare telefonică, la numărul de telefon 0730.073.940, de luni până vineri, între 9:00 și 16:00.

Programările pentru week-end se fac astfel:

- Între 6 și 7 august, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii Cluj Napoca din zilele de 8 și 9 august

- Între 11-14 august, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii București din zilele de 15 și 16 august

- Între 18-21 august, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii Timișoara și Craiova din zilele de 22 și 23 august

- Între 25-28 august, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii Oradea și Târgu Mureș din zilele de 29 și 30 august

- Între 1- 4 septembrie, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii Brașov si Ploiești din zilele de 5 și 6 septembrie

- Între 8 -11 septembrie, programare pentru donare sânge la Centrul de transfuzii Sibiu, Iași și București din zilele de 12 și 13 septembrie.

În funcție de festivalul la care vor să ajungă, fanii care donează sânge trebuie să acceseze site-ul untold.com sau neversea.com, secțiunea Blood Network și să completeze formularul solicitat, însoțit de o fotografie cu adeverința de donator.

Donatorii din weekend vor primi un bilet de o zi la festival, iar cei care au donat în timpul săptămânii vor primi un cod, pe adresa de e-mail, cu care vor putea achiziționa un abonament la UNTOLD sau Neversea 2021 la preț special.

Edy Chereji, director de Comunicare UNTOLD & NEVERSEA: ,,Este un an care ne provoacă pe toți din toate punctele de vedere și un an în care spitalele și medicii se confruntă, pe lângă pandemie și cu o lipsă acută de sânge. Tocmai de aceea am decis să continuăm campania Blood Network și în acest an. Ne dorim să creștem numărul de donatori și îi îndemnăm pe toți cei care pot să doneze sânge să vină în centrele de donare și cu acest gest atât de simplu, să salveze vieți."

În fiecare an, campania Blood Network este susținută de Kaufland România. „Întreaga lume trece printr-o perioadă extrem de dificilă din toate punctele de vedere în care trebuie să avem grijă de noi, de cei dragi, dar și de comunitatea largă; donarea de sânge este una din acțiunile esențiale pentru a traversa mai ușor aceste momente și, în același timp, reprezintă un gest de prețuire a celor din jur. Kaufland România a înțeles că acest an este despre sănătate înainte de toate. Așa că alături de Asociația UNTOLD, suntem bucuroși să continuăm campania Blood Network în 2020, încurajând donarea de sânge în centrele de transfuzie din toată țara, în condiții de maximă siguranță”, spune Anna- Katharina Scheidereiter, manager CSR Kaufland.

Campania BLOOD NETWORK este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD și NEVERSEA, cu ajutorul platformei Și Eu Donez și al Institutului Național De Transfuzii Sanguine. Partenerii media ai campaniei sunt PRO TV, KISS FM și Republica.

În 2019, peste 6.000 de persoane au donat sânge, în campania Blood Network, care s-a desfășurat în 9 orașe din țară. 4.359 de donatori au mers la centrele de transfuzii, iar 1.866 la caravana Blood Network.

Detalii pe http://www.untold.com/blood-network și https://www.neversea.com/blood-network.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult