Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Blood Network, campania organizată de UNTOLD și NEVERSEA, se extinde anul acesta în Sibiu, Oradea și Târgu Mureș

Cea mai longevivă campanie de donare de sânge din România, BLOOD NETWORK, inițiată de organizatorii festivalurilor UNTOLD și NEVERSEA, revine. Campania se dezvoltă de la an la an, atât în privința numărului de donatori în centrele fixe, cât și la caravanele mobile BLOOD NETWORK. 

Organizatorii UNTOLD și NEVERSEA lansează cea de-a cincea ediție a campaniei de donare de sânge, care a mobilizat mii de oameni din România. În acest an campania începe mai devreme și se desfășoară în perioada 13 mai-29 iunie în toate centrele de transfuzii din țară. Totodată caravana mobilă va fi prezentă în nouă orașe din România.


Donează la caravana mobilă din nouă orașe ale țării și primești gratuit o zi la Untold sau Neversea.

Ca și în anii precedenți, anul acesta donatorii vor putea merge atât la centrele fixe, cât și la caravanele mobile. Ediția din 2019 se desfășoară în nouă orașe ale țării: Cluj-Napoca, București, Iași, Timișoara, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu, Brașov și Constanța. Toți cei care vor dona la caravanele mobile între orele 8.00-14.00 vor primi un bilet gratuit de o zi la UNTOLD sau NEVERSEA. Iată calendarul caravanelor:

• CLUJ-NAPOCA: 11, 12 MAI, BULEVARDUL EROILOR

• TÂRGU MUREȘ: 18,19 MAI, PIAȚA TEATRULUI

• IAȘI: 18,19 MAI, IULIUS MALL

• TIMIȘOARA: 25,26 MAI, PARCAREA FACULTĂȚII DE POLITEHNICĂ

• ORADEA: 1,2 IUNIE, PIAȚA UNIRII

• SIBIU: 8,9 IUNIE, PIAȚA UNIRII

• BUCUREȘTI: 14,16 IUNIE, PARCUL HERĂSTRĂU, INTRAREA PIAȚA CHARLES DE GAULLE

• BRAȘOV: 22, 23 IUNIE, BULEVARDUL REPUBLICII, ZONA MODAROM

• CONSTANȚA: 29, 30 IUNIE, PIAȚA OVIDIU

Cei care donează sânge la caravana mobilă și se înscrie în baza de date Și Eu Donez (reteaua.sieudonez.ro) primește un bilet gratuit de o zi la UNTOLD sau la NEVERSEA. Toți cei care donează sânge la centrele de transfuzii din întreaga țară și intră în rețeaua „Și Eu Donez”, vor primi reducere la abonamente pentru festivalurile UNTOLD sau NEVERSEA.

Donatorii care merg la unul din Centrele de Transfuzii din țară trebuie să acceseze, în funcție de festivalul la care vor să ajungă, site-ul untold.com sau neversea.com, secțiunea Blood Network, unde vor completa formularul solicitat și vor atașa o poză cu adeverința de donator. Apoi, vor primi pe adresa de mail un cod cu care vor putea achiziționa abonamentele cu reducere:

*la UNTOLD la prețul special de 513,94 de ron plus taxe din prețul final de 811,20 lei + taxe al abonamentului

*la NEVERSEA la prețul special de 399 de ron plus taxe din prețul final de 599 lei + taxe al abonamentului

"Campania Blood Network se dezvoltă de la an la an. În 2019, am adăugat încă trei orașe în care va ajunge caravana de donare de sânge, Târgu Mureș, Sibiu și Oradea. În acest fel, pe lângă centrele de transfuzii din toată țara, tinerii pot dona la caravana mobilă care, în acest an, poate fi găsită în 9 orașe din România. Ne dorim să creștem numărul de donatori de sânge, mai ales că spitalele din România au o nevoie constantă de sânge", spune EDY CHEREJI, director de Comunicare UNTOLD&NEVERSEA.

În prezent, peste 6000 de membri s-au înscris în rețeaua donatorilor de sânge de pe platforma Și eu Donez.

"Este al patrulea an în care susținem campania Blood Network, inițiativa Festivalului Untold. Lipsa de sânge în România și nevoia de donatori sunt permanente, dar cresc semnificativ pe perioada verii. Din acest motiv sunt foarte bine venite proiecte și campanii care ne arată cât de ușor este să salvăm vieți", a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, Manager CSR Kaufland România.

"În 2017, lansăm, împreună cu UNTOLD, Rețeaua donatorilor de sânge, prima comunitate integrată, națională, a celor care-și dau seama ce înseamnă cât de mult înseamnă sângele lor pentru cei care au nevoie de transfuzii. Astăzi, rețeaua numără peste 6000 de membri. Cei mai mulți au intrat în Și Eu Donez în cadrul parteneriatului cu festivalul UNTOLD, pe parcursul caravanelor organizate în fiecare vară. Ne bucurăm că anul acesta vom ajunge și la Sibiu, Târgu Mureș, dar și în Oradea, zone neexplorate până acum. Credem că aducerea tehnologiei în donarea de sânge, realizarea unei baze de date integrate, chemarea membrilor rețelei la centrele de transfuzii cu ajutorul telefonului mobil, prin alerte segmentate, sunt soluțiile care vor rezolva criza permanentă de sânge cu care se confruntă România și multe țări din lume”, este de părere Alex Livadaru, fondator Și eu donez.

Campania BLOOD NETWORK este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD și NEVERSEA 2019, dar și în parteneriat cu platforma Și Eu Donez și cu ajutorul Institutului Național De Transfuzii Sanguine.

Campania Blood Network în 2018 a adus peste 1000 de donatori la cele 6 caravane mobile de donare de sânge și peste 3000 de donatori la centrele de transfuzii din întreaga țară. NEVERSEA 2019 va avea loc în perioada 4-7 iulie la Constanța, iar UNTOLD 2019 va avea loc în perioada 1-4 august la Cluj-Napoca.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult

Pălărie de damă

Copiii mamei soacre și-au confruntat notițele abia după înmormântare. Adevărul i-a eliberat, au urât-o pentru câteva ore, dar prevederile testamentare și o ladă de șampanie vintage, scumpă, cumpărată chiar de soacră-mea pentru ocazie, a mai atenuat șocul și a netezit o parte din drumul spre vindecare. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

Bosnia Romania

Suntem contrariați de atmosfera din Bosnia, de modul în care a fost primită echipa națională. Lucescu vorbea chiar de condiții de divizia C, evident după ce a criticat arbitrajul, ca în toată cariera lui. Comentatorii sunt siderați de ostilitatea gazdelor, și ne întreabă retoric cu un ton superior dacă ne-am săturat de UE, uitați asta ne așteaptă în afara blocului comunitar. Înseamnă că domnul Lucescu, domnii Grădinescu și Mocanu și tot restul suporterilor care cred că România e altfel, nu știu în ce condiții joacă unii juniori în România. foto Profimedia

Citește mai mult

Nicolae Șerban

E greu să vezi în agricultură mai mult decât vreme, prețuri și noroi. Dar în halele de la Orbeni, printre senzori, tabele și camioane care nu merg niciodată goale, înțelegi că povestea asta e despre altceva: despre disciplină. Despre felul în care cineva a decis că nu „merge și-așa”, că agricultura e știință, nu poezie, și că, atunci când partenerii potriviți se întâlnesc, produsul românesc poate sta pe raft nu doar în iulie, ci și în ianuarie.

Citește mai mult