Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

Câștigătorii Young Lions România vorbesc la Brands Talk: Identity & Culture

România la Cannes Lions 2025

Cristiana Trifu & Mădălina Sandu, Alexandra Moisescu & Cătălina Manea și Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile sunt cei șase talentați care vor reprezenta România la Cannes Lions, în urma clasamentului de la competițiile locale, prin rezolvarea celor 3 brief-uri oferite de partenerii Raiffeisen Bank România și Ursus Breweries, din cadrul cMBA-ului #FutureProofCreativity, devansând alte 23 de echipe înscrise în concurs.

Prima lor conferință, înainte de Cannes, are loc pe 24 aprilie la Centrul Ceh, în cadrul evenimentului Brands Talk: Identity & Culture: Easter European Creativity unde vor vorbi alături de Tereza Svěráková (Oak, Cehia) & Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Croația & Balcani) – vizionari multipremiați, recunoscuți de AdAge drept leaderi ai culturii creative contemporane.

Pe 25 aprilie participanții au ocazia să lucreze într-un workshop, alături de câștigători, fiind ghidați de Tereza & Davor în exercițiul aplicat “How to win a Lion” - cu focus pe insight, strategie, idei, soluții și editarea board-ului de competiție. Detaliile de participare sunt de regăsit pe https://thealternativeschool.com/ & andra@thealternativeschool.com.

Young Lions Digital - o echipă de la UM România

„Alchimia noastră înflorește la #TheAlternativeSchool, unde votăm schimbarea, creativitatea și conexiunile autentice”, au spus Cristiana - Copywriter și Mădălina - Art Director.

Young Lions Print - o echipă de la 5 to go

„Am intrat în competiție fără așteptări, dar cu drive-ul de a scoate ceva fresh din brief-uri și se pare că am făcut-o. Pentru noi, a fost (și încă e) o confirmare că putem livra împreună, indiferent de challenge. Next stop? Știm doar că nu ne oprim aici.”, au spus Alexandra - Brand & Marketing Manager și Cătălina - Brand Manager & Creative Director

Young Lions PR - uite cine-s câștigătorii

„Povestea echipei noastre este destul de amuzantă - nu ne cunoșteam deloc, locuiam în țări diferite și nu ne-am întâlnit niciodată. Am lucrat exclusiv pe WhatsApp & mail și, ghici ce? A funcționat.”, au spus Alexandra și Tudor, ambii la studii de Master.

Poveștile câștigătorilor sunt de descoperit în interviuri exclusive tot pe site: Mădălina & Cristiana, Cătălina & Alexandra, Tudor & Alexandra

Puțină istorie

Fondată în 2005 de Teodora Migdalovici, #TheAlternativeSchool a deschis drumul diplomației private pentru talentele locale în medii internaționale, prin programe de lobby, educație, consultanță, competiții și evenimente. În ultimii 20 de ani, #TheAlternativeSchool a remodelat mentalitatea industriei locale cu privire la ceea ce românii pot realiza în cele mai exigente arene creative din lume. Veteranii școlii au bifat toate metalele grele, de la bronz la aurul Cannez.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Eco-creatorii de energie

Mă bucur să descopăr astfel de inițiative care ne dovedesc încă o dată că educația și formarea cetățenilor de mâine este un efort comun al familiei, al școlii, al ONG-urilor și al companiilor private responsabile. Semințele plantate acum ne vor arăta probabil peste 10-20 de ani dacă țara asta va fi mai bună și mai curată.

Citește mai mult

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult