Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa Simonei Halep: Probabil că valoarea de piață a brandului Simonei în momentul acesta în România poate fi de 2-3 milioane de euro

Cosmin Hodor

(Foto: captura video)

Simona Halep, numărul 1 în tenisul mondial feminin, e cel mai bun ambasador al sportului românesc în momentul de față, este de părere Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa sportivei. 

Invitat la emisiunea „În fața ta” de la Digi24, Cosmin Hodor a spus că la nivelul României, brandul Halep ar valora în jur de 2-3 milioane de euro.

„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți. În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci. Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.

„Simona stă foarte bine pe plan internațional, cel puțin european. E numărul 1 mondial într-un sport foarte vizibil, lumea o recunoaște peste tot. Performanțele ei spun tot. În spate contează foarte mult piața. Una e să fii numărul 1 mondial din România, o țară mică și alta e să fii din America. Asta îți dă o valoare de piață foarte mare”, a spus Cosmin Hodor. 

Întrebat dacă Simona s-a gândit ce va face cu banii câștigați, managerul de său comunicare a afirmat că sportiva mai are cel puțin cinci ani de jucat tenis și că probabil se va gândi în ultimii doi ani ce va face cu banii. 

„Deocamdată are priorități uriașe, nu are timp să-și consume energia și timpul la 26 ani cu ce va face după. Dar o va face cu siguranță. Deja apar întrebări dacă va rămâne în tenis sau nu. Am fost plăcut surprins în 2012 a fost în România Tipsarević, un jucător de tenis care a fost în top ten. Avea 28 ani la momentul acela, între timp a fost operat a avut probleme, la momentul acela nu știa că urmau probleme de sănătate. E unul dintre cei mai inteligenți jucători de tenis pe care i-am întâlnit și când a venit în România a început să ne pună niște întrebări: populația României, PIB, populația Bucureștiului, ce face lumea aici. Și îmi spunea că gândul lui cel mai important la 28 ani, după ce deja făcuse ceva performanță și bani, era ce va face după 30 ani, când se retrage”, a adăugat Hodor, care crede că este bine ca un sportiv să-și pregătescă retragerea cu câțiva ani înainte pentru a avea utilitatea de după perioada de performanță.

Emisiunea „În fața ta”, moderată de Claudiu Pândaru și Forin Negruțiu, poate fi urmărită la Digi24 în fiecare sâmbătă și duminică, începând cu miezul nopții.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult