Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa Simonei Halep: Probabil că valoarea de piață a brandului Simonei în momentul acesta în România poate fi de 2-3 milioane de euro

Cosmin Hodor

(Foto: captura video)

Simona Halep, numărul 1 în tenisul mondial feminin, e cel mai bun ambasador al sportului românesc în momentul de față, este de părere Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa sportivei. 

Invitat la emisiunea „În fața ta” de la Digi24, Cosmin Hodor a spus că la nivelul României, brandul Halep ar valora în jur de 2-3 milioane de euro.

„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți. În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci. Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.

„Simona stă foarte bine pe plan internațional, cel puțin european. E numărul 1 mondial într-un sport foarte vizibil, lumea o recunoaște peste tot. Performanțele ei spun tot. În spate contează foarte mult piața. Una e să fii numărul 1 mondial din România, o țară mică și alta e să fii din America. Asta îți dă o valoare de piață foarte mare”, a spus Cosmin Hodor. 

Întrebat dacă Simona s-a gândit ce va face cu banii câștigați, managerul de său comunicare a afirmat că sportiva mai are cel puțin cinci ani de jucat tenis și că probabil se va gândi în ultimii doi ani ce va face cu banii. 

„Deocamdată are priorități uriașe, nu are timp să-și consume energia și timpul la 26 ani cu ce va face după. Dar o va face cu siguranță. Deja apar întrebări dacă va rămâne în tenis sau nu. Am fost plăcut surprins în 2012 a fost în România Tipsarević, un jucător de tenis care a fost în top ten. Avea 28 ani la momentul acela, între timp a fost operat a avut probleme, la momentul acela nu știa că urmau probleme de sănătate. E unul dintre cei mai inteligenți jucători de tenis pe care i-am întâlnit și când a venit în România a început să ne pună niște întrebări: populația României, PIB, populația Bucureștiului, ce face lumea aici. Și îmi spunea că gândul lui cel mai important la 28 ani, după ce deja făcuse ceva performanță și bani, era ce va face după 30 ani, când se retrage”, a adăugat Hodor, care crede că este bine ca un sportiv să-și pregătescă retragerea cu câțiva ani înainte pentru a avea utilitatea de după perioada de performanță.

Emisiunea „În fața ta”, moderată de Claudiu Pândaru și Forin Negruțiu, poate fi urmărită la Digi24 în fiecare sâmbătă și duminică, începând cu miezul nopții.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult