Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa Simonei Halep: Probabil că valoarea de piață a brandului Simonei în momentul acesta în România poate fi de 2-3 milioane de euro

Cosmin Hodor

(Foto: captura video)

Simona Halep, numărul 1 în tenisul mondial feminin, e cel mai bun ambasador al sportului românesc în momentul de față, este de părere Cosmin Hodor, manager de comunicare în echipa sportivei. 

Invitat la emisiunea „În fața ta” de la Digi24, Cosmin Hodor a spus că la nivelul României, brandul Halep ar valora în jur de 2-3 milioane de euro.

„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți. În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci. Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.

„Simona stă foarte bine pe plan internațional, cel puțin european. E numărul 1 mondial într-un sport foarte vizibil, lumea o recunoaște peste tot. Performanțele ei spun tot. În spate contează foarte mult piața. Una e să fii numărul 1 mondial din România, o țară mică și alta e să fii din America. Asta îți dă o valoare de piață foarte mare”, a spus Cosmin Hodor. 

Întrebat dacă Simona s-a gândit ce va face cu banii câștigați, managerul de său comunicare a afirmat că sportiva mai are cel puțin cinci ani de jucat tenis și că probabil se va gândi în ultimii doi ani ce va face cu banii. 

„Deocamdată are priorități uriașe, nu are timp să-și consume energia și timpul la 26 ani cu ce va face după. Dar o va face cu siguranță. Deja apar întrebări dacă va rămâne în tenis sau nu. Am fost plăcut surprins în 2012 a fost în România Tipsarević, un jucător de tenis care a fost în top ten. Avea 28 ani la momentul acela, între timp a fost operat a avut probleme, la momentul acela nu știa că urmau probleme de sănătate. E unul dintre cei mai inteligenți jucători de tenis pe care i-am întâlnit și când a venit în România a început să ne pună niște întrebări: populația României, PIB, populația Bucureștiului, ce face lumea aici. Și îmi spunea că gândul lui cel mai important la 28 ani, după ce deja făcuse ceva performanță și bani, era ce va face după 30 ani, când se retrage”, a adăugat Hodor, care crede că este bine ca un sportiv să-și pregătescă retragerea cu câțiva ani înainte pentru a avea utilitatea de după perioada de performanță.

Emisiunea „În fața ta”, moderată de Claudiu Pândaru și Forin Negruțiu, poate fi urmărită la Digi24 în fiecare sâmbătă și duminică, începând cu miezul nopții.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult