Fie că vor să își plătească taxele, să obțină un document de la primărie sau să vadă stadiul în care se află o solicitare, locuitorii orașului Borșa, județul Maramureș, o pot face cu ușurință de oriunde s-ar afla, cu ajutorul propriului dispozitiv mobil. Totul datorită unei aplicații, AVANSIS MOBILE, care facilitează accesul online al cetățenilor la diverse servicii ale primăriei.
Marele avantaj la Borșa este acela că toți românii plecați în afara țării, pot acum să aibă acces la servicii pentru care înainte era obligatorie deplasarea în persoană la sediul primăriei.
Cel mai accesat serviciu în orașul maramureșan este plata cu cardul de pe mobil. Cu ajutorul AVANSIS MOBILE, cetățenii își pot plăti de oriunde taxele și impozitele și, dacă nu dispun de sumele necesare achitării integrale, au în aplicație opțiunea de a realiza o plată parțială. Locuitorii din Borșa pot urmări stadiul solicitărilor depuse și termenul lor de finalizare și pot realiza programări online pentru servicii oferite de administrație (de exemplu pot solicita eliberare de certificate de căsătorie, certificate de naștere sau acte necesare pentru divorț administrativ).
De asemenea, prin această aplicație mobilă, primăria Borșa are acces la informații despre un contribuabil sau o adresă depusă, poate urmări documentele, poate vizualiza grafica indicatorilor de performanță și le poate trimite cetățenilor mesaje de interes local direct pe telefon.
O primărie inteligentă
„Primăria Borșa își dorește ca, împreună cu cetățenii săi, să construiască o primărie inteligentă și să vină în întâmpinarea nevoilor tuturor românilor aflați în localitate sau chiar în afara țării. Astfel, prin platforma de comunicare cu cetățenii AVANSIS ONLINE, instituția dovedește o înțelegere a nevoilor contribuabilului, oferindu-i servicii prin mediul online, fără a parcurge drumuri incomode la ghișeu. Platforma preia solicitările cetățenilor 24h din 24, 7 zile din 7, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru contribuabili, care nu mai sunt limitați de programul orar de la ghișee”, spun reprezentanții instituției.
Aplicația AVANSIS Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon, din Google Play sau App Store.
Pentru descrierea în amănunt a tuturor pașilor care trebuie parcurși, utilizatorii pot accesa AICI un manual de utilizare simplu de urmărit.
Contribuabilii pot dialoga online cu inspectorii care se ocupă de cererile lor
Administrația publică locală din Borșa ține permanent legătura cu cetățenii cu ajutorul platformei AVANSIS ONLINE.
Utilizarea AVANSIS ONLINE contribuie la creșterea încrederii contribuabilului, prin transparență și vizibilitatea în livrarea serviciului oferit de platformă. Cetățenii sunt informați în mod automat despre stadiul cererii lor și, extrem de important, platforma pune la dispoziție o secțiune de comunicare cu inspectorii alocați rezolvării cererilor în curs.
Totodată, această platformă prezintă numeroase avantaje pentru administrația publică locală.
- Platforma este capabilă să deservească mai mulți contribuabili simultan, pe tot intervalul promis, fără întreruperi și incidente
- Platforma este integrată 100% cu sistemul intern al instituției, conduce la scurtarea timpului petrecut de un funcționar pentru rezolvarea unei solicitări prin:
- Automatizarea fluxul de prelucrare a solicitărilor, alocare automată a numărului de înregistrare pe documente (la intrare dar și la ieșire)
- Documentele sunt emise de platformă, din 2 click-uri VALIDEAZĂ/GENEREAZĂ fără să fie nevoie operarea efectivă a documentelor – rapiditate și automatizare în instituție
- Platforma oferă o agendă orientativă pentru inspectori cu lucrările de efectuat și stadiul acestora
- Managerii vor beneficia de o viziune și un control superior al activității
- Se folosește o singură semnătură digitală la nivel de instituție
„Primăria orașului Borșa va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare”, se arată într-un comunicat.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.