Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Cum arată Elbphilharmonie, cea mai nouă sală de concerte din Hamburg, care a costat 789 de milioane de euro, de trei ori mai mult decât se estimase

UPDATE: Spectaculoasa sală de concerte Elbphilharmonie din Hamburg a fost inaugurată oficial pe 11 ianuarie 2017, în prezența cancelarului german Angela Merkel și a președintelui Joachim Gauck.

Accesând acest link, puteți face turul virtual al Elbphilharmonie.

Proiectată de firma de archiectură Herzog and de Meuron, construcția ei a început în 2007, fiind programată inițial să fie finalizată până în 2010, la un cost de 241 de milioane de euro. 

În cele din urmă construcția obiectivului a fost gata la finele lunii octombrie anul acesta, iar investiția s-a ridicat la 789 de milioane de euro, de trei ori mai mult decât se estimase inițial. Primul concert care va fi organizat la Elbphilharmonie va avea loc pe 11 ianuarie 2017, ca parte a deschiderii sale oficiale. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Cum naiba facem, că tot în politică o dăm!
    Exact ca în bancul: "Ce scandează galeriile la meciul Steaua-Rapid?" "M*** Dinamo!"
    • Like 0
  • Rezulta o "gaura in buget" de 548 de milioane !!
    • Like 0
  • check icon
    Bine că nu s-a făcut la București în condițiile astea, și proiectantul și executantul și beneficiarul ar fi fost anchetați și măcar reținuți de DNA.
    • Like 1
    • @
      Bayard check icon
      Au fost anchetati si retinuti proiectantii, executantii si beneficiarul stadionului national din Bucuresti?? Nu, niciunul... desi ar fi fost bine meritat, considerand cat au furat.
      • Like 4
    • @ Bayard
      ...bineinteles ca nu! si batista pe tambal a ramas...nu mai aminteste nimeni de asta acum...
      • Like 1
    • @ Alexandru Grigore
      Din pacate pentru poporul roman si spun din pacate, pentru ca este tratat mizerabil din TOATE punctele de vedere, sunt foarte multe ”batiste pe țambal” in Romania. Cei intr-adevar care ar vrea sa se ”taie in carne vie” in ce priveste CORUPTIA, suntem in virtual, iar cei in masura care mai reactioneaza totusi, o fac cu jumatate de masura, cu doua degete. O Mass Media ”proletara” (nu boieresca) si niste preoți care sa fie de partea saracului, ar rezolva multe din problemele societatii noastre. Trebuie sa mai vorbim si cu ”peretii”, fiindca cateodata mai au urechi.
      • Like 0
    • @
      Da, dar macar la noi DNA ar fi avut motive serioase.
      • Like 1


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult