Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Cum arată Elbphilharmonie, cea mai nouă sală de concerte din Hamburg, care a costat 789 de milioane de euro, de trei ori mai mult decât se estimase

UPDATE: Spectaculoasa sală de concerte Elbphilharmonie din Hamburg a fost inaugurată oficial pe 11 ianuarie 2017, în prezența cancelarului german Angela Merkel și a președintelui Joachim Gauck.

Accesând acest link, puteți face turul virtual al Elbphilharmonie.

Proiectată de firma de archiectură Herzog and de Meuron, construcția ei a început în 2007, fiind programată inițial să fie finalizată până în 2010, la un cost de 241 de milioane de euro. 

În cele din urmă construcția obiectivului a fost gata la finele lunii octombrie anul acesta, iar investiția s-a ridicat la 789 de milioane de euro, de trei ori mai mult decât se estimase inițial. Primul concert care va fi organizat la Elbphilharmonie va avea loc pe 11 ianuarie 2017, ca parte a deschiderii sale oficiale. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Cum naiba facem, că tot în politică o dăm!
    Exact ca în bancul: "Ce scandează galeriile la meciul Steaua-Rapid?" "M*** Dinamo!"
    • Like 0
  • Rezulta o "gaura in buget" de 548 de milioane !!
    • Like 0
  • check icon
    Bine că nu s-a făcut la București în condițiile astea, și proiectantul și executantul și beneficiarul ar fi fost anchetați și măcar reținuți de DNA.
    • Like 1
    • @
      Bayard check icon
      Au fost anchetati si retinuti proiectantii, executantii si beneficiarul stadionului national din Bucuresti?? Nu, niciunul... desi ar fi fost bine meritat, considerand cat au furat.
      • Like 4
    • @ Bayard
      ...bineinteles ca nu! si batista pe tambal a ramas...nu mai aminteste nimeni de asta acum...
      • Like 1
    • @ Alexandru Grigore
      Din pacate pentru poporul roman si spun din pacate, pentru ca este tratat mizerabil din TOATE punctele de vedere, sunt foarte multe ”batiste pe țambal” in Romania. Cei intr-adevar care ar vrea sa se ”taie in carne vie” in ce priveste CORUPTIA, suntem in virtual, iar cei in masura care mai reactioneaza totusi, o fac cu jumatate de masura, cu doua degete. O Mass Media ”proletara” (nu boieresca) si niste preoți care sa fie de partea saracului, ar rezolva multe din problemele societatii noastre. Trebuie sa mai vorbim si cu ”peretii”, fiindca cateodata mai au urechi.
      • Like 0
    • @
      Da, dar macar la noi DNA ar fi avut motive serioase.
      • Like 1


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult