
Din grijă pentru clienți, Romstal, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de distribuție de materiale de construcții, a luat mai multe măsuri încă de la începutul epidemiei de coronavirus, astfel încât să rămână aproape de români și să răspundă cât mai bine solicitărilor și nevoilor lor. Totul prin reducerea la minimum a riscurilor și fără să facă rabat de la siguranța și protecția partenerilor și membrilor echipei Romstal. Obiectivul principal: să servească cât mai bine societatea românească, în timpuri atât de dificile.

În toate magazinele au fost luate de la început cele mai ambițioase măsuri de siguranță. Toate persoanele din departamentele suport lucrează de acasă, încă de la primele semne ale declanșării epidemiei de COVID-19 în România. Pentru a minimiza contactul între client și angajații Romstal, zonele de autoservire au fost închise. Tot ca măsură de precauție, în weekend toate magazinele Romstal nu mai funcționează, iar magazinele care funcționau în centre comerciale au fost de asemenea închise.

Iar deciziile în contextul epidemiei de coronavirus nu s-au oprit aici. Pentru predarea produselor către clienți au fost amenajate zone exterioare, fără contact direct și cu riscuri minime de expunere la viruși.

Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini au fost instalate la intrarea în fiecare magazin și în interiorul showroom-urilor, iar consilierii din magazine poartă măști medicinale de protecție și mănuși. Încă de la declanșarea epidemiei de coronavirus în România, la toate casele de marcat și birourile de facturare au fost montați pereți de sticlă, pentru a proteja persoanele care lucrează în aceste zone.

Măsurile de protecție și de prevenție au continuat. La intrarea în companie, tuturor persoanelor li se măsoară temperatura, pentru a preveni accesul celor care au posibile probleme de sănătate.
Toți clienții și partenerii au fost încurajați să lucreze cu Romstal de la distanță, pe cât de mult se poate. Agenții Romstal preiau comenzile de la instalatori chiar și prin SMS, email sau whatsapp, urmând ca apoi să le livreze gratuit pe șantiere.
De asemenea, pot fi plasate comenzi pe platformele www.romstal.ro, www.romstalpartener.ro sau telefonic. Pentru toate comenzile plasate online clienții beneficiază de livrare EXPRES gratuită și în aceeași zi, în condiții de maximă siguranță.
Clienții Romstal au la dispoziție o platformă specială prin care pot cere oferte sau pot contacta consilieri virtuali specializați: https://www.proiectulmeu.romstal.ro/
De asemenea, din grijă față de toate persoanele cu care lucrează, compania a creat un microsite dedicat COVID – 19. Aici clienții Romstal găsesc sfaturi, anunțuri, măsuri, soluții pentru această perioadă: https://www.romstal.ro/comunicare/
Toate aceste acțiuni au dat roade, până în prezent toată echipa Romstal e în regulă. Proiectele clienților au fost gestionate cu succes, datorită faptului că există stocuri de marfă și o echipă foarte mobilizată.
Convingerea Romstal este că înțelegându-ne reciproc și implicându-ne responsabil vom depăși cu bine această perioadă!
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.