
Pe lângă bătălia care îi poartă numele, orașul Verdun, din Franța, este vestit ca fiind locul de origine al drajeurilor. Ele au fost inventate în anul 1220 de un farmacist care s-a gândit să învelească migdalele într-o crustă din zahăr și miere.
Așa s-a născut un produs de mare succes pe care oamenii au început să-l consume tot mai des. Ulterior, drajeurile au ajuns în toată Europa, iar în 1777 o ordonanță regală a retras de la farmaciști monopolul fabricării drajeurilor, oferindu-l cofetarilor.
Astăzi, drajeurile reprezintă o gustare îndrăgită de mulți dintre noi. În magazinele PENNY, vei găsi o gamă variată de drajeuri de ciocolată, cu diferite gusturi și arome.
Acestea sunt disponibile și sub brandul marcă proprie SuporteRO, dezvoltat și lansat în anul 2021 de PENNY în colaborare cu Federația Română de Fotbal. SuporteRO este un proiect unic în România, dar și la nivel european, fiind singura marcă proprie din Europa realizată împreună cu o federație națională de fotbal.
PENNY dedică marca SuporteRO susținătorilor fotbalului, oferindu-le produse care aduc împreună, în jurul meciurilor de fotbal, suporterii de toate vârstele. Alături de accesorii pentru suporteri, snacks, apă de masă, ape cu vitamine sau băuturi izotonice, printre multe alte produse, SuporteRO propune iubitorilor de fotbal și o selecție de drajeuri din ciocolată – cu lapte și nucă de cocos, din ciocolată neagră cu prune, din ciocolată neagră cu smochine, din ciocolată neagră cu lămâie - premiate în competiția Votat Produsul Anului® Marcă Proprie Distribuitor 2023, în categoria „Drajeuri”.
Deși SuporteRO este o gamă dedicată celor care iubesc sporturile, drajeurile cu ciocolată pot fi o gustare delicioasă sau un desert bine-meritat pentru oricine, indiferent că are sau nu legătura cu zona sportului. Oricând ai poftă de ceva dulce, poți alege una dintre cele patru variante disponibile în magazinele PENNY din toată țara.
Competiția “Votat Produsul Anului®” se află la a 14-a ediție în România, iar câștigătorii au fost desemnați în urma unui studiu de piaţă realizat online de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, dintre care 1780 respondenți în categoriile dedicate mărcilor proprii. Studiul a avut loc în perioada 10 Martie – 03 Mai 2023. Detalii pe www.vpamarcaproprie.ro.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.