Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

glo™ prezintă The Tour. Ioana Milculescu și Electro Affair duc povestea Creative Camp mai departe

poster Ioana Milculescu Tour

Două formații muzicale, Ioana Milculescu & Electro Affair, cu două albume noi, se pregătesc pentru cinci concerte pe care le vor susține în cinci orașe din țară. Cu alte cuvinte, The Tour. Cele două albume au la bază sute de ore petrecute în Creative Camp (singura tabără de creație muzicală din România) și în studio,

The Tour continuă povestea începută la glo™ Creative Camp

Turneul The Tour este continuarea poveștii începute la glo™ Creative Camp în vara anului 2022. Aici s-au născut cele două grupuri muzicale: Ioana Milculescu și Electro Affair. Ioana Milculescu și-a început aventura solo, sub mentoratul lui Bean MC, în timp ce Electro Affair îi are ca membri pe Melak (Nopame), Herodot, VonBuelove, Bogdan Surariu, Norbert Halmagyi, Demeter Szabolcs și Hisham Elhassan.

Aventura lor a continuat cu performance-ul pe care l-au avut la festivalul Electric Castle din Cluj-Napoca, în anul 2023. Iar acum se pregătesc pentru The Tour.

Cinci concerte în cinci orașe

Astfel că, începând din 10 mai și până pe 7 iunie, cele două grupuri muzicale vor concerta în țară și în București.

- Timișoara (10 mai, Pixel)

- Cluj-Napoca (11 mai, /Form Space)

- Alba-Iulia (17.05, Club Hideout - Spațiile RYMA)

- Iași (19.05, Underground Pub)

- București (07.06, Club Guesthouse).

Biletele sunt disponibile pentru vânzare pe site-ul livetickets.ro.

The Tour constă în lansarea celor două noi albume, semnate de Ioana Milculescu si Electro Affair, albume născute din continuitatea taberei de creație muzicală, glo™ Creative Camp. Practic, fiecare album este o dovadă a creșterii și evoluției ambelor grupuri muzicale  și a consolidării ambelor proiecte de-a lungul anilor.

Proiectul „Ioana Milculescu”, produs de Bean MC

Cunoscută pentru asocierea ei cu Subcarpați, Ioana Milculescu și-a dezvoltat de-a lungul timpului un stil unic. Artista îmbină muzica rap cu elementele de folclor, dar abordează și alte zone muzicale cu care se identifică.

Participarea la glo™ Creative Camp în anul 2022 i-a oferit acesteia oportunitatea de a se dezvolta artistic, într-un mediu creativ, sub îndrumarea lui Bean MC -Subcarpați, alături de Valentin Mușat, Radu Pieloiu, Daniel Rădulescu si Mircea Ardeleanu si ajutata de Max K la voce.

Acest lucru s-a concretizat în susținerea primului ei concert live pe Main Stage-ul de la Electric Castle 2023 și în organizarea prezentului turneu, The Tour, dedicat lansării albumului de debut -“Mare de la Ioana”.

„Pot spune că sunt la locul si timpul potrivit, înconjurată de oameni valoroși cu mult respect si multă dragoste pentru muzică. De la Dunăre în toată țara sa răsune în inimi și în boxe I MARE DE LA IOANA”

Ioana Milculescu

Electro Affair – a mix of genres

La rândul său, proiectul Electro Affair a prins contur în aceeași tabără, glo™ Creative Camp, sub îndrumarea lui Cesar Merveille, DJ și producător din Berlin, și a continuat prin grija producătorilor muzicali Herodot și Melak. A ajuns astfel la formula din prezent: Cosima Opârtan (cunoscută ca Von Bülove), Bogdan Șurariu, Norbert Halmagyi(Nopame), Demeter Szabolcs, Hisham Elhassan, Melak (Nopame) și Herodot.

După un performance susținut la Electric Castle în 2023, cei șapte artiști și-au perfecționat producțiile și acum, revin pe scenele cluburilor din țară cu un act artistic, ce include live singing, performance cu instrumente și armonizare cu elemente din techno,  prezente pe albumul lor de debut, Palindrome.

„Acest proiect live plin de influențe si personalități diferite a fost si este una dintre cele mai mari provocări pentru mine ca artist și sunt foarte fericit să fac parte din acest colectiv”

Melak

glo™ Creative Camp, o inițiativă #RebelsWithACause

glo™ Creative Camp și-a propus, încă de la prima ediție din anul 2021, să le fie alături tinerilor artiști și să-i susțină în procesul lor creativ. glo™ își dorește ca prin acest proiect să construiască un cadru de inspirație și mentorat relaxat și creativ, prin care artiștii cu potențial, dar aflați la început de drum, să beneficieze de instrumentele, sprijinul și îndrumarea necesare pentru ca arta lor să se dezvolte.

*glo™ este un dispozitiv electronic ce se utilizează împreună cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță cecreează dependență. Este destinat consumatorilor peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Crăciun

Mă gândeam zilele trecute că anul ăsta și anul anterior au fost cei mai răi ani pe care i-am trăit eu vreodată. Și da, nu m-am născut ieri. Am prins și pandemia, și debutul invaziei din Ucraina, și joaca lui Dragnea de-a puterea, și mandatul de premier al lui Adrian Năstase. Am prins cam toate plăgile ultimelor trei decenii și jumătate, dar tot mi se pare că anul ăsta și anul trecut au fost cei mai răi ani ai vieții mele.

Citește mai mult

Revoluția

Stăteam chitiți, cu lumina stinsă, încercând să ghicim la ce distanță se trăgea. Focurile de armă se auzeau surd. Apoi, dintr-odată, o ploaie de metal a căzut peste casă. Tata ne-a apucat pe mine și pe sora mea de câte o aripă și ne-a zvârlit în pivniță. Acolo am stat o vreme, desculțe, învelite într-un preș vechi, în beciul care mirosea a varză murată, până când nu s-au mai auzit nici împușcături, nici maşini.

Citește mai mult

Florin Negruțiu și Sergiu Ion

„De vină pentru creșterea prețurilor e lipsa de investiții în capacități noi de producție. Este atât de simplu: când ai ofertă pe piață, e ca la piață, primul care vine cu roșii o să le vândă cu 50 lei kilogramul. Când apar mai mulți, o să scadă la 10-15 lei. E natural, e lege economică”, spune Sergiu Ion, Director Media Relations & Data Insights PPC Romania.

Citește mai mult