Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

Kaufland România lansează “Vocea Kaufland” - un proiect inedit realizat prin intermediul inteligenței artificiale

Vocea Kaufland

Kaufland România lansează un nou proiect inovator, realizat cu ajutorul tehnologiei AI (Inteligența Artificială). “Vocea Kaufland”, noua identitate sonoră a echipei, simbolizează diversitatea echipei și spiritul de inovație, fiind o oportunitate inedită de a sărbători fiecare membru al echipei Kaufland.

Proiectul a oferit șansa tuturor angajaților Kaufland de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei. Angajații au dat curs acestei invitații și au luat parte la realizarea vocii digitale unice, înregistrându-se într-o platformă dedicată.

„În spatele <<Vocii Kaufland>> stă fiecare membru al echipei noastre, o echipă unitară, care acum are o voce autentică prin care vom da viață comunicărilor noastre. Ne-am dorit să îi implicăm pe colegii noștri în acest proiect unic, care utilizează și unele dintre cele mai noi tehnologii de pe piață, oferindu-le șansa să contribuie la noua identitate vocală a companiei. Rezultatul este un simbol al diversității și inovației în Kaufland.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

“Vocea Kaufland” s-a auzit pentru prima dată în contextul Zilei Naționale a României, printr-un mesaj aniversar dedicat tuturor românilor din partea echipei. Mesajul urează românilor de pretutindeni un călduros “La mulți ani!”, iar videoclipul integral poate fi accesat la acest link.

Proiectul este realizat în colaborare cu startup-ul românesc Humans.ai și adaugă o notă personală modului în care compania va comunica mesajele viitoarelor proiecte pregătite pentru anul 2024.

„După cum știm cu toții, Kaufland România se află printre liderii în materie de proiecte inovatoare. Iar <<Vocea Kaufland>> este unul dintre proiectele pe bază de inteligență artificială pe care le-am construit împreună anul acesta, prin care incluziunea și diversitatea sunt astfel mai tangibile decât niciodată. Am antrenat o voce unică generată din vocile angajaților, care îi reprezintă pe membrii echipei Kaufland, indiferent de gen sau de origine și care devine acum un nou atu al retailerului în ceea ce privește zona de Employer Branding”, a declarat Bart Veenman, Chief Commercial Officer la Humans.ai.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 172 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informații, vizitați www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Vegeterra

Etica muncii e sfântă pentru dl. Szocs Jozsef: „Degeaba ai pământ dacă nu îl muncești”. De altfel, în zonă puține suprafețe de teren zac necultivate. „Pe aici nu prea sunt pământuri lăsate pârloagă”.

Citește mai mult