Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

MCCANNPR+ a lansat o nouă agenţie de creaţie şi comunicare în mediul online. Reprezentanții The New vin cu o premieră pentru piața din România, până la finalul anului 2021: „clientul plătește cât crede că valorează ideea“

the new

Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk și un model de business disruptiv, unde costurile variază în funcție de chimia client-agenție și de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabilește fee-ul la prima campanie, se arată într-un comunicat MCCANNPR.

Acum 17 ani, MCCANNPR a apărut ca un răspuns curajos la o provocare. Performanța echipei în domenii ca FMCG, HEALTH, TECHNOLOGY, SPORTS&LIFESTYLE a redefinit departamente specializate care au devenit repere în industrie, conduse de leaderi pasionați de ceea ce fac și a căror energie a fost dintotdeauna motorul agenției, se arată în comunicat.

Au urmat premii locale și internaționale și un portofoliu de clienți leaderi în industriile respective. Proiecte regionale, globale, afilieri la rețele internaționale. Anul pandemiei a însemnat reinventarea modelului de business și consolidarea atât a ariilor de expertiză, cât și a echipei. Cea mai creativă, dinamică și performantă agenție de PR din România are astăzi un festival de muzică, premii la CANNES, IPRA, SABRE, GOLDEN DRUM, un departament de strategie, unul de creație și oferă de 3 ani servicii integrate pentru clienți din toate ariile de business. Următorul pas firesc era formalizarea acestor noi arii de expertiză într-o agenție de creație și comunicare în mediul online. 

„E momentul să privim înainte, pentru că asta ne-a caracterizat dintotdeauna. MCCANNPR a fost mereu agenția care a știut că poate face mai mult. Acum 3 ani am formalizat un departament de creație și unul de strategie care astăzi numără în total peste 25 de oameni și redefinesc continuu produsul agenției. Acum suntem aici pentru a accepta o provocare și a recunoaște o oportunitate. Pentru a primi în familie o nouă agenție“, declară Imola Zoltan, managing partner MCCANNPR/THE NEW.

THE NEW este agenția de digital și creație care lărgește și aduce mai aproape orizontul către care am privit în ultimii ani. O echipă din care fac parte oameni recunoscuți în piață pentru talentul și valoarea lor. Ei sunt acum parte din familie.

„THE NEW este agenția în care ne-am dorit dintotdeauna să lucrăm. Născută din dragostea pentru idee, obsesia pentru craft și ceea ce eu numesc “frustrările corecte”, THE NEW este răspunsul la îndemnul “SCRATCH THAT”, însăși deviza noastră”, Claudiu Dobriță, executive creative director MCCANNPR/THE NEW.

„Sunt atras de digital încă de când abia începusem ca programator într-o agenție sinonimă cu pionieratul în domeniu. La scurt timp dupa aceea, am devenit antreprenor, îmi făceam agenția mea. Aveam multă ambiție și obsesia lui «se poate mai bine» 15 ani mai târziu, echipa pe care am format-o este premiată pentru creativitate și eficiență și respectată de clienți și parteneri. Nu ne-am dat în lături de la nicio provocare și am început fiecare proiect cu încredere unii în alții. Am venit să pun umărul la THE NEW pentru oameni și pentru ce știu că putem face împreună. Avem aceleași valori, aceleași ambiții, aceeași energie. Faptul că am ajuns pănă aici este rezultatul viziunii noastre comune. Aceea de a lucra mai bine împreună, de a avea mai multe specializări dar o singură cultură organizațională, cu accent pe oameni, pe talentul, rolurile și responsabilitățile lor: strategi, creativi, tech people sau project managers, împreună formează cea mai hot echipă din oraș”, declară Ionuț Ciobanu, managing director THE NEW.

“Ne deschidem noi uși către ATL și DIGITAL și întregim astfel o familie care cuprinde toate entitățile specializate, care vor lucra împreună pentru un produs mai complex, mai competitiv. Și deschidem și noi larg ușa clienților care au curajul să încerce ceva nou, cu un incentive: la prima colaborare, clientul beneficiază de un fee preferențial, o premieră pe piața din România - plătește exact cât crede că valorează ideea. Suntem atât de încrezători, da”, încheie IMOLA ZOLTAN declarația sa în comunicatul remis publicității.

IN WITH THE NEW!

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Fady Fady Chreih | Reginamaria.ro

De la etajul 17 al unei clădiri emblematice din Nordul Bucureștiului, orașul pare mai verde și mai ordonat. Fady Chreih, CEO-ul Rețelei private de sănătate Regina Maria, îmi povestește, într-un interviu pentru platforma republica.ro, despre cum s-a transformat o afacere locală lansată în toamna lui 1995 într-un motor al unei schimbări culturale- a redefinit ce înseamnă să fii pacient, medic și angajator într-o Românie care se caută încă pe sine și face eforturi să găsească răspunsuri la întrebări dificile în istoria sa de după 1990. În 20230, Regina Maria vizează afaceri de 1 miliard de euro, dublu față de astăzi.

Citește mai mult

fermierul din Sânbenedic

Într‑o Românie în care încă ne mai întrebăm cum rămâne cu agricultura noastră, poveştile oamenilor care se încăpăţânează să construiască ceva aici, la noi acasă, capătă valoare. La Republica am tot scris despre antreprenori, despre profesori, despre doctori, despre tineri plecaţi şi întorşi, încercând să arătăm că se poate. E și cazul lui Adi Lupean, ne arată tuturor că se poate.

Citește mai mult

 Mândra Chic

Povestea Mândra Chic începe cu un moment aparent banal, dar care a schimbat totul. Alina Zară își amintește scena de acum mai bine de 15 ani: mătușa Cornelia răsfoia un număr al revistei Vogue, unde a văzut „o rochie de dantelă de Miuccia Prada” ...

Citește mai mult

Foto CTP

130 de milioane de accesări, atât fac pe net postările care zic ce bine i-ar fi fost României dacă Ceaușescu ar fi rămas președinte după `89. Blocuri de locuințe fără număr, autostrăzi, hidrocentrale, fabrici de avioane și televizoare românești, metrouri la Cluj, Timișoara și Iași, țară suverană. Nenumărați tineri iau de bune toate astea.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon telefon mobil -

Atunci când achiziționăm anumite bunuri prin intermediul firmei, este important să înțelegem beneficiile fiscale potențiale, dar și limitele legale. Trebuie subliniat de la început că nu orice cheltuială poate fi justificată pe o societate comercială; Codul Fiscal prevede că achizițiile trebuie să fie direct legate de desfășurarea activității și de domeniul de activitate al firmei. foto: Maria Kraynova / imageBROKER / Profimedia

Citește mai mult