Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Metropolitan Life a lansat e-Claims, aplicația care le facilitează românilor accesul la despăgubiri

Metropolitan Life a lansat e-Claims, o aplicație care le oferă clienților săi cu polițe de asigurare active acces rapid la despăgubiri, în cazul evenimentelor asigurate. Aplicația e-Claims oferă utilizatorilor un mod simplu şi rapid de transmitere a solicitărilor de despăgubire, indiferent de modalitatea de încheiere a poliței, de pe PC, tabletă sau telefon mobil.

Deschiderea unui dosar pentru obținerea unei despăgubiri poate fi un proces complex și uneori de durată, în funcție de tipul evenimentului care necesită despăgubire, documentele necesare asiguratorului și condițiile contractuale. De altfel, la nivelul întregii categorii de polițe de asigurare, potrivit studiilor (*) realizate de Metropolitan Life, 44% dintre respondenți evită achiziționarea unei asigurări de viață deoarece se lovesc de un proces birocratic lent și complex, iar 41% dintre aceștia consideră că nu își vor recupera banii investiți, în cazul unui eveniment neprevazut.

Lansarea aplicației e-Claims face parte din strategia de digitalizare a companiei Metropolitan Life, de a oferi românilor acces facil la servicii și produse complexe de protecție și economisire. În acest context, Metropolitan Life facilitează clienților săi procesul de despăgubire, prin aplicația e-Claims. Documentele necesare, complete și lizibile, pot fi fotografiate şi ataşate direct din aplicaţia e-Claims fără a mai fi necesară deplasarea clientului la poștă sau în agenție pentru depunerea lor. Astfel, dosarele clienților sunt înregistrate automat, ajung mai repede spre analiză în Departamentul Despăgubiri, iar informațiile completate de către clienți sunt vizualizate mai repede în aplicația de administrare despăgubiri.

(clic pe imagine pentru a mări)

e-Claims este reușita Metropolitan Life de a scurta drumul parcurs de clienții noștri de la hârtii la despăgubire. Ne mândrim cu un asemenea produs care ține pasul atât cu nevoile clienților noștri, cât și cu evoluția erei digitale. Am convingerea că această aplicație va fi primită foarte bine, astfel încât vom investi constant în digitalizare, ca parte a strategiei noastre de a le oferi românilor accesul la asigurări de viață moderne”, explică Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

Etapele firești necesare obținerii unei despăgubiri presupun completarea formularului de despăgubire, colectarea tuturor documentelor necesare, în funcție de tipul asigurării (individuală, de grup, încheiată prin bancă sau telefonic) sau de tipul evenimentului, și trimiterea acestora prin e-mail ori tipărirea și transmiterea lor prin poștă, apoi recepționarea solicitării de către asigurator și evaluarea tuturor actelor.

Aplicația e-Claims de la Metropolitan Life poate fi accesată pe site-ul www.metropolitanlife.ro, în secțiunea „Despăgubiri” şi include patru rubrici (Tip Eveniment, Detalii Personale, Detalii Eveniment, Atașamente). Ca parte a strategiei de digitalizare a companiei, anul acesta, în luna martie, Metropolitan Life a lansat LifeBOT, primul BOT dotat cu inteligență artificială din industria financiară din România, menit să furnizeze și să promoveze, în rândul publicului larg, informații esențiale financiare, printr-o interfață ușor de utilizat.

Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc. (NYSE: MET), care prin subsidiarele și afiliații săi (“MetLife”), este una dintre cele mai importante companii ce oferă servicii financiare – asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor – pentru a sprijini clienți individuali și instituționali, într-o lume aflată într-o evoluție continuă. Înființată în anul 1868, MetLife are operațiuni deschise în peste 40 de țări și deține poziții de conducere în piețe din Statele Unite ale Americii, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, accesați www.metlife.com.

(*) Studiul a fost realizat de Metropolitan Life în perioada 2016-2017 pe un eșantion național relevant de 1.308 de persoane, cu vârsta cuprinsă între 20 și 70 de ani.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere

Îți recomandăm

Nicolle Birta

- Maman, c'est du vrai chocolat? (mami, este ciocolată adevărată?). Întocmai ca în povești, băiețelul își lipise nasul roșu, înghețat de frig, de geamul vitrinei frumos decorate, cu prilejul Sărbătorilor de iarnă. - Mais bien sûr c'est du vrai chocolat, (desigur că este ciocolată adevărată), îi răspunsese mama.

Citește mai mult

Povestile Cristinei autografe

„Pe cerul albastru, într-o casă de nori mare și albă, trăiau șase norișori frați. Cinci dintre ei erau gri, iar unul era roz. Cei gri făceau mereu glume pe seama celui roz, pentru că era altfel. Nu numai că era roz, dar atunci când norișorii făceau ploaie, el nu putea să stoarcă nici măcar o picătură. Oricât de tare se străduia. Și toți norișorii râdeau de el...”

Citește mai mult

Eataly

„Am lucrat mulți ani pentru a alege mici furnizori excelenți din Sicilia, Sardinia, Calabria, din toate regiunile din Italia. Am reușit să conving furnizorii să producă mai mult, dar la același standard de calitate. Și să le scriu și spun povestea, să le creez noi ambalaje și tot programul tehnic pentru a face față birocrației. Acum avem 2.000 de furnizori, foarte, foarte mici”, spune Oscar Farinetti.

Citește mai mult