Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Rompetrol oferă o nouă pauză de revigorare în week-end, pe autostrada A2

Rompetrol

Rompetrol continuă evenimentele organizate pentru cei care călătoresc spre litoral și le oferă acestora o nouă pauză de revigorare. În zonele special amenajate, cei care opresc în stațiile Rompetrol își pot verifica starea de sănătate și pot încerca o experiență de vară revitalizantă înainte de petrecerile din acest weekend.

În urma reacțiilor pozitive ale celor care au încercat produsele fresh de sezon oferite de restaurantul hei weekend-ul trecut în stațiile de alimentare de pe autostrada A2 și și-au testat printr-un control sumar starea de sănătate, Rompetrol extinde experiența multusenzorială oferită pentru acest final de săptămână. Atmosfera de festival este asigurată de camioanele Food Truck și de muzica DJ-ilor Dani Blanco și DJ YORGOS.

Astfel, în această seară, în stațiile Rompetrol de la km 88 și km 139 de pe Autostrada Soarelui, în sensul de mers spre Constanța, cei aflați pe autostradă vor primi o nouă “doză de revigorare” cu produse fresh, fructe proaspete de sezon, apă cu fructe, dar și o “doză de fun”, pentru continuarea drumului spre mare, având grijă, totodată, de starea lor de sănătate.

De asemenea, duminică, zonele de revitalizare Rompetrol vor fi pregatite pe sensul Constanța – București la km 139 și km 88, tot în a doua parte a zilei. Ca și în weekend-ul anterior, experiența revitalizantă va fi completată o cortină multisenzorială pregătită la intrarea în zona de relaxare. 

"Reacțiile pozitive ale celor care s-au bucurat până acum de pauzele noastre de revigorare, precum și faptul că aceștia au fost interesați de verificarea stării lor de sănătate pentru cele două zile de distracție la mare, ne-au determinat să repetăm această acțiune și să completăm experiența multisenzorială oferită cu acea componentă nelipsită vacanțelor pe litoral, muzica și distracția. Pauzele pe care le oferim clienților noștri sunt revitalizante, menite să ofere nu numai calitatea carburanților și a serviciilor noastre gastro, ci și un moment semnificativ de reîmprospatare, un stimulent sănătos, energia necesară pentru revenirea la drum și continuarea acestuia către destinațiile dorite", a declarat Gabriela Budișteanu, directorul de marketing al grupului KMG Rompetrol.

Derulată sub sloganul “Rompetrol – Ajungi mai departe”, acțiunea se înscrie în activitățile Rompetrol de promovare a unui mod de viață sănătos pentru clienții săi și pentru comunitățile în care compania își desfășoară activitățile. Pe parcursul verii, Rompetrol oferă experiențe, atât prin confortul oferit în stațiile de alimentare cu carburant, cât și prin calitatea produselor gastro din restaurantul hei și ospitalitatea angajaților săi. Mai multe detalii despre Campania de vară a Rompetrol puteți găsi accesând acest link: http://www.rompetrol.ro/pauzadevara/

Rompetrol Downstream, companie membră a KMG International, operează o rețea de 138 de stații proprii de alimentare în România și de peste 700 de puncte de distribuție în țară. Compania implementează un nou concept al stațiilor de alimentare, cu un design premium, combinând nevoile și așteptările clienților cu cele mai bune soluții tehnice. 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Nicolle Birta

- Maman, c'est du vrai chocolat? (mami, este ciocolată adevărată?). Întocmai ca în povești, băiețelul își lipise nasul roșu, înghețat de frig, de geamul vitrinei frumos decorate, cu prilejul Sărbătorilor de iarnă. - Mais bien sûr c'est du vrai chocolat, (desigur că este ciocolată adevărată), îi răspunsese mama.

Citește mai mult

Povestile Cristinei autografe

„Pe cerul albastru, într-o casă de nori mare și albă, trăiau șase norișori frați. Cinci dintre ei erau gri, iar unul era roz. Cei gri făceau mereu glume pe seama celui roz, pentru că era altfel. Nu numai că era roz, dar atunci când norișorii făceau ploaie, el nu putea să stoarcă nici măcar o picătură. Oricât de tare se străduia. Și toți norișorii râdeau de el...”

Citește mai mult

Eataly

„Am lucrat mulți ani pentru a alege mici furnizori excelenți din Sicilia, Sardinia, Calabria, din toate regiunile din Italia. Am reușit să conving furnizorii să producă mai mult, dar la același standard de calitate. Și să le scriu și spun povestea, să le creez noi ambalaje și tot programul tehnic pentru a face față birocrației. Acum avem 2.000 de furnizori, foarte, foarte mici”, spune Oscar Farinetti.

Citește mai mult