Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Rompetrol susține evenimentele Street Food, cu o abordare nouă în 2018

Hei de la Rompetrol

Hei de la Rompetrol promovează mâncarea sănătoasă sau delicioasă care se prepară rapid și continuă parteneriatul cu evenimentele Street Food, primul eveniment din acest an fiind cel de la Romexpo, din perioada 25-28.05.2018.

“Festivalurile culinare îmbină buna dispoziție cu mâncarea de calitate și gătită rapid și de aceea acest parteneriat ne-a adus și nouă și partenerilor noștri rezultate îmbucurătoare care ne-au făcut să mergem mai departe. Hei este cea mai fresh componentă a produselor și serviciilor pe care le oferim clienților noștri și care se dezvoltă rapid. De asemenea, credem în proiectele care aduc noutate și creativitate în viața noastră. Așadar, parteneriatul cu Street Food s-a legat natural”, a declarat Gabriela Budișteanu, Chief Marketing Officer, KMG Rompetrol.

Anul acesta am mers mai departe și am creat un spațiu de relaxare. Un loc de luat masa modern și inovativ, în care senzația hei a fost transpusă în aer liber, într-o manieră creativă și atractivă de arhitectul Mihai Popescu, premiat de către London Artistry Competition.

În zona hei by Rompetrol, vizitatorii au avut parte de o nouă experiență tonică și au savurat și limonada lui Iulian, oferind, prin cumpărare, o donație pentru Secția de Oncopediatrie a Spitalului Marie Curie din București. Cei care au susținut această inițiativă primesc din partea Rompetrol și espresso tonic sau cafea.

 

Sub sloganul “Rompetrol – ajungi mai departe”, această acțiune continuă serie evenimente susținute de hei și Rompetrol, prin oferirea de noi experiențe, atât prin magazinele stațiilor de carburant, prin calitatea produselor gastro oferite în restaurantele hei cât și prin ospitalitatea și amabilitatea angajaților săi.

Rompetrol Downstream, membră a KMG International, operează în România o rețea de 141 stații carburant premium (combinând nevoile și așteptările clienților cu cele mai bune soluții tehnice) și peste 700 puncte de distribuție.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult