Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Rompetrol susține evenimentele Street Food, cu o abordare nouă în 2018

Hei de la Rompetrol

Hei de la Rompetrol promovează mâncarea sănătoasă sau delicioasă care se prepară rapid și continuă parteneriatul cu evenimentele Street Food, primul eveniment din acest an fiind cel de la Romexpo, din perioada 25-28.05.2018.

“Festivalurile culinare îmbină buna dispoziție cu mâncarea de calitate și gătită rapid și de aceea acest parteneriat ne-a adus și nouă și partenerilor noștri rezultate îmbucurătoare care ne-au făcut să mergem mai departe. Hei este cea mai fresh componentă a produselor și serviciilor pe care le oferim clienților noștri și care se dezvoltă rapid. De asemenea, credem în proiectele care aduc noutate și creativitate în viața noastră. Așadar, parteneriatul cu Street Food s-a legat natural”, a declarat Gabriela Budișteanu, Chief Marketing Officer, KMG Rompetrol.

Anul acesta am mers mai departe și am creat un spațiu de relaxare. Un loc de luat masa modern și inovativ, în care senzația hei a fost transpusă în aer liber, într-o manieră creativă și atractivă de arhitectul Mihai Popescu, premiat de către London Artistry Competition.

În zona hei by Rompetrol, vizitatorii au avut parte de o nouă experiență tonică și au savurat și limonada lui Iulian, oferind, prin cumpărare, o donație pentru Secția de Oncopediatrie a Spitalului Marie Curie din București. Cei care au susținut această inițiativă primesc din partea Rompetrol și espresso tonic sau cafea.

 

Sub sloganul “Rompetrol – ajungi mai departe”, această acțiune continuă serie evenimente susținute de hei și Rompetrol, prin oferirea de noi experiențe, atât prin magazinele stațiilor de carburant, prin calitatea produselor gastro oferite în restaurantele hei cât și prin ospitalitatea și amabilitatea angajaților săi.

Rompetrol Downstream, membră a KMG International, operează în România o rețea de 141 stații carburant premium (combinând nevoile și așteptările clienților cu cele mai bune soluții tehnice) și peste 700 puncte de distribuție.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult