Sari la continut

Protecția datelor cu caracter personal

Din 25 mai Republica.ro aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

TINMAR Energy: „Suntem capabili să susținem promisiunea «Ai toată energia noastră»”

Tinmar

Peste un milion din cele opt milioane de familii din România și-au schimbat anul trecut furnizorul de energie electrică. Consumatorii nu au fost nevoiți să facă niciun drum în plus, nu și-au schimbat contoare, cabluri sau prize. Și nici nu au rămas vreo secundă fără curent electric. Totul a fost gratis și simplu, la fel ca la portarea unui număr de telefon mobil dintr-o rețea în alta. Rezultatul: plătesc mai puțin pentru facturi. 

Consumatorii rezidențiali care și-au schimbat anul trecut furnizorul de energie, trecând pe piața concurențială, au plătit un preț mediu de 36-37 de bani pentru un KWh, cu 20% mai mic decât în sistemul reglementat, arată datele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). 

TINMAR Energy, liderul cu capital privat românesc de pe piața concurențială de energie din România, furnizează energie electrică celor mai mari consumatori industriali - DOOSAN IMGB, DAIMLER, MARQUARDT, LUKOIL, BUNGE ROMÂNIA, HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER, SANTIER NAVAL CONSTANȚA + PORT CONSTANȚA, VEL PITAR, DRAXLMAIER, BRINKSTON, OTELINOX, ETI EUROPEAN FOOD, PRO FAUR INVEST.

Compania, care are o experiență de 17 ani pe piața energiei din România, activează ca furnizor de energie, precum și ca producător de energie din surse regenerabile.

În contextul liberalizării pieței locale de energie electrică, TINMAR operează din 2016 și pe segmentul de consumatori casnici.

„Compania vine cu o viziune nouă, orientată către o relaționare autentică, prietenoasă și promptă cu clienții noștri. Astfel suntem capabili să susținem promisiunea «Ai toată energia noastră» ”, spune Carla Parnică, Corporate Communication Manager al TINMAR Energy.

TINMAR Energy propune clienților rezidențiali pachete de servicii care includ furnizarea de energie electrică, precum și diverse beneficii gratuite.

Compania oferă clienților posibilitatea de a configura soluția optimă de energie de care au nevoie.

Exemple de oferte pentru clienții rezidențiali:

TINMAR Gold

* Pachet de energie electrică verde;

* Despăgubiri pentru daunele provocate aparatelor electrocasnice ca urmare a fluctuațiilor de tensiune; plafon maxim de 5.000 de lei/an;

* Intervenții de urgență în caz de avarii la instalația electrică, sanitară, de încâlzire, canalizare și lăcătușerie din locuința clientului, în limita a 100 euro/intervenție, plafon maxim 350 euro/an;

* Scutire la plata facturii de energie electrică în cazul unor situații neprevăzute la locul de muncă, în limita a 150 lei/lună;

* Discount de 30% la orice lucrare de reparații programată și comandată prin Contact Center TINMAR.

TINMAR Silver

* Pachet de energie electrică verde;

* Despăgubiri pentru daunele provocate aparatelor electrocasnice ca urmare a fluctuațiilor de tensiune - plafon 2.500 de lei/an;

* Intervenții de urgență în caz de avarii la instalația electrică din locuința clientului - plafon de 50 euro/intervenție, plafon maxim 150 euro/an;

* Scutire de la plata facturii de energie electrică în cazul unor situații neprevăzute la locul de muncă, în limita sumei de 100 lei/lună;

* Discount de 20% la orice lucrare de renovare/reparații programată și comandată prin Contact Center TINMAR.

TINMAR Standard

* Pachet de energie electrică verde;

* Posibilitatea de a schimba oferta oricând, pentru a accesa avantajele și beneficiile pachetelor TINMAR Gold și TINMAR Silver;

* Acces simplu în My Account pentru a achita facturile, pentru transmiterea indexului, consultarea situației consumului și a soldului;

* Intermedierea relației cu operatorul de rețea.

Cum pot fi despăgubiți clienții în cazul deteriorării receptoarelor electrocasnice

După acceptarea ofertei și semnarea contractului de furnizare energie electrică clientul TINMAR va primi un certificat de asigurat și va putea beneficia de această asigurare oferită de Groupama Asigurări S.A., partenerul TINMAR, oricând, pe perioada contractului, de la data începerii furnizării energiei electrice de către TINMAR Energy și până la 31.12.2018.

În baza asigurării bunul defectat va fi reparat sau înlocuit în limita plafonului din pachetul pentru care a optat:

  • 2500 de lei pentru pachetul TINMAR Silver;
  • 5000 de lei în cazul TINMAR Gold.

În caz de supratensiune, variaţii de tensiune electrică, inducţie, formarea de arcuri electrice, care duc la deterioarea sau distrugerea bunurilor asigurate, consumatorul poate beneficia în baza ofertei TINMAR chiar de despăgubiri în cuantum mai mare decât cele calculate conform procedurii legale. Compania îți oferă toate instrucțiunile și tot sprijinul necesar pentru a rezolva împreună problema:

1. mai întâi consumatorul apelează Contact Center TINMAR la numărul 0319797 în termen de maxim 3 zile lucratoare de la producerea evenimentului. Atunci când sună trebuie să aibă pregătită factura de achiziţie (sau bonul fiscal/certificatul de garanție) pe numele titularului de contract sau al soțului/soției;

Îți recomandăm

2. este necesară depunerea cererii de despăgubire în maxim 3 zile lucrătoare de la defectarea produselor;

3. TINMAR notifică Distribuitorul în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care a primit cererea de la client. După constatarea Distribuitorului sau după maxim 10 zile lucrătoare consumatorul va fi contactat în vederea demarării procedurilor pentru activarea asigurării;

4. pentru constatare consumatorul are posibilitatea să apeleze la un specialist autorizat, contractat prin TINMAR Reparator, pentru aceste situații sau poate apela la orice service autorizat. În cazul în care a optat pentru TINMAR Reparator, specialistul contractat va face o evaluare a pagubelor și cauzelor de proveniență, iar bunul va fi reparat sau înlocuit, după caz. Constatarea defecțiunilor și a cauzelor care au determinat defecțiunea se face în funcție de natura bunului/ bunurilor defect(e) de la locul de consum:

* transportabile: un curier va ridica de la locul de consum bunul avariat (aspiratoare, cuptoare cu microunde, aparate TV cu diagonala mai mică de 65 inch, calculatoare-unități fixe desktop, stații de călcat, combine audio, roboți de bucătărie);

*netransportabile: specialistul partener se va prezenta la locul de consum și va face constatarea direct în locație, pentru bunul avariat (mașină de spălat, frigider, congelator, TV cu diagonala mai mare de 65 inch, uscător de rufe, produse incastrabile: plite, hote, expresoare, cuptor electric)

Valoarea sumei de asigurare acoperă: deplasarea specialistului la locul de consum menționat în contractul de energie, constatarea daunei, manopera și piesele necesare reparării bunului asigurat sau înlocuirea bunului în condițiile în care, în urma diagnosticării produsului, se constată că acesta nu mai poate fi reparat.

În cazul în care cheltuielile depășesc suma de 2500 lei, respectiv 5000 lei, în funcție de pachetul ales, diferența va fi comunicată, acceptată și plătită de către client la momentul intervenției.

În cazul reparației bunului, suma necesară reparației va fi virată direct în contul reparatorului, în cazul în care consumatorul lucrează cu specialistul companiei partenere de profil sau va fi virată direct asiguratului, în cazul în care el alege un service autorizat, în baza documentelor justificative (proces verbal de constatare, deviz de lucrări, factură fiscală).

Suma asigurată se plătește o singură dată într-un an și reprezintă suma tuturor bunurilor asigurate, suportată de Asigurator.

Bunurile asigurate sunt următoarele: aparate electrocasnice (mașini de spălat, cuptoare electrice, frigidere, congelatoare, TV, aspiratoare etc.), aparatura electrică, aflată la locul de consum al clientului pentru care acesta are contract de furnizare energie electrică semnat, avariată sau distrusă ca urmare a fluctuațiilor de tensiune. Asigurarea acoperă doar bunurile electrocasnice cu o vechime mai mică de 5 ani.

Este important de reținut că nu se acordă despăgubiri pentru:

  • daune cauzate de deficienţe care existau deja la încheierea asigurării și care trebuiau să fie cunoscute Asiguratului;
  • avarii cauzate de testări, supraîncărcare intenţionată sau experimente ce presupun impunerea unor condiţii excepţionale de exploatare, fără vreo legătură cu lucrările de întreţinere sau revizie;
  • cheltuieli ocazionate de revizii și reparaţii curente sau periodice;
  • obiecte sau produse conţinute în aparatura electrocasnică (ex: deteriorarea de alimente dintr-un congelator);
  • pagube produse în timpul operaţiilor de omologare sau de probe, fără vreo legătură cu lucrările de întreţinere sau revizie;
  • instalaţia electrică aferentă clădirii, inclusiv tabloul de distribuţie a energiei electrice;
  • daune cauzate de uzură;
  • bunurile cu destinaţie industrială sau supuse unei activităţi comerciale.

Dacă defecţiunea aparatului electrocasnic nu a fost provocată de fluctuaţiile de tensiune, clienții pot apela cu încredere la serviciile TINMAR Reparator pentru remedierea situaţiei (contra cost – 100 lei/reparaţie) sau alegând abonamentul lunar de 10 lei/ lună care acoperă acest tip de intervenții.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Buna ziua, am o poveste pentru platforma Republica; unde o pot trimite spre publicare?
    • Like 0
  • Concret daca acum platesc o factura de 100ron/luna la enel si ma mut la voi cat voi plati?
    • Like 0
    • @ Marian Tanase
      Catalin check icon
      Ai primit răspuns, Că eu plătește intre 360-500/lună si sunt curios cat as plati la ei.
      • Like 0


Îți recomandăm

Irina și Tudor Panait

„Câmpul deschis miroase a lavandă permanent atunci când adie vântul. Îmi amintesc mai ales senzația din primii ani: mergeam pe tractor, eram cu câinele și copiii și mai lucram puțin la teren. Era foarte relaxant”, spune Tudor Panait.

Citește mai mult

Oameni in biserica

De ce toți oamenii religioși pe care i-am întâlnit sunt răi? Atenție, am adăugat „întâlnit” pentru că sunt convinsă că există și oameni care merg la biserică de bună credință. Doar că nu i-am văzut eu încă. ( Foto: Inquam Photos / Virgil Simonescu)

Citește mai mult

Elevi la școala de valori

„Elevii nu sunt nici pe departe utilizatori avizați de tehnologie, pentru că, în cercetările noastre, i-am întrebat foarte mult ce fac pe internet și i-am întrebat și despre zona de informare și lectură. Primele două surse erau Wikipedia și un site de referate, ceea ce îmi arată că ei nu știu unde să caute. Au acces la o tonă de informații și instrumente educaționale online, dar ei nu știu unde să le caute”, spune Corina Seler.

Citește mai mult

Casa UNESCO

Acasă are sute de fotografii care arată cum a fost casa înainte. A încercat să păstreze tot ce se putea păstra. Cu pasiune și dăruire a reușit să renoveze casa cu o istorie de peste 200 de ani, fără să îi distrugă farmecul, și totodată să aibă tot confortul modern. (Foto: Facebook/Stela Onuț)

Citește mai mult

companie - angajat

Zilele astea domnul Ionescu a aflat de la televizor că statul vrea să dea o amnistie fiscală. I-a picat cerul pe cap. Cum? Adică el a fost fraier că s-a spetit să plătească tot, la timp, până la ultimul leuț, ba s-a mai și îndatorat la bancă, iar „șmecherii” de la stat și de la privat vor fi iertați de miliarde bune. (Foto: Guliver/Getty Images)

Citește mai mult