Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Republica împlinește opt ani de existență. Vă mulțumim că ne sunteți alături în această călătorie prin care ne poartă bunul simț, nevoia unei dezbateri de calitate și dorința pentru un loc mai bun în care să ne spunem ideile.

UNTOLD și FRF lansează „tricourile cântătoare” ale Naționalei de fotbal

Tricourile Naționala României-UNTOLD

photo icon Festivalul UNTOLD a lansat tricourile cântătoare ale Naționalei României, înainte de Campionatul European de Fotbal Sursa: http://magazin.frf.ro/editie-speciala-untold

Ediția specială de tricouri Naționala României-UNTOLD 2016 are șase modele, personalizate cu 5 mesaje pentru suporteri și fani „Unstoppable” (de neoprit), „Unrivaled” (fără rival), „Untamable” (de neîmblânzit), „Unafraid” (fără teamă) și „United” (împreună). Tricourile sunt disponibile la precomandă, iar din 10 iunie pot fi cumpărate din shopul online al Federației Române de Fotbal. 

Primele tricouri cântatoare din istoria fotbalului, așa cum au fost prezentate de FRF și UNTOLD, oferă și o surpriză fanilor care le cumpără. Cei care au smarphone pot să scaneze un QR code imprimat pe mânecă și să downloadeze o aplicație lansată special pentru Campionatul European de Fotbal Euro 2016. Aplicația de mobil se numește UNTOLD Hai România, iar în interior, suporterii care susțin Naționala României pot găsi diferite sunete pentru a face gălăgie la meciuri, alegând din galerie vuvuzela, toba sau corul de suporteri.

„Federația Română de Fotbal va face echipă cu UNTOLD, cel mai bun festival internațional european, distincție pe care a primit-o anul trecut, când a fost numit și brandul anului în România. United by music. United by football! Altfel spus, cel mai bun festival muzical va face echipă cu cel mai îndrăgit sport. Muzica și sportul au multe lucruri în comun, stârnesc pasiuni nemărginite, încurajează performanța, generează emoție, oferă spectacol și educă publicul tânăr”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF.

„Sunt primele tricouri cântătoare lansate la nivel mondial”, spune Adrian Chereji, head of marketing UNTOLD, care explică și parteneriatul cu Federația Română de Fotbal. „Avem obiective pe termen lung în această colaborare. Credem că e important să îi învățăm pe tineri să respecte efortul și sacrificiul sportivului de performanță. De asemenea, vrem să îi informăm și să îi educăm despre cât de important este să respecte normele de siguranță la evenimentele publice mari. Le vom spune- atât noi, cât și partenerii de la FRF, că prin cumpărarea unui bilet, ei nu au acces doar la un show muzical sau sportiv, dar susțin echipa sau artistul lor preferat să facă performanță. Nu în ultimul rând, vrem să susținem incluziunea socială eficiente a persoanelor cu diazabilități fizice și psihice prin sport și muzică”.

Tricourile Naționala României- UNTOLD costă 150 de lei bucata. Aplicația UNTOLD Hai România a fost dezvoltată de compania de software Fortech din Cluj (foto: stânga- Bogdan Buta, director UNTOLD, mijloc- Bogdan Burleanu, președinte FRF, dreapta- Adrian Chereji, head of marketing UNTOLD).

Organizatorii festivalului au anunțat în prima săptămână din luna mai că au vândut peste 45.000 de abnamente la festival, iar conceptul creativ al ediției 2016 este the world capital of night and magic.

Bugetul UNTOLD pentru ediția din 2016 este de peste 6 milioane de euro, iar impactul evenimentului, atât pentru Cluj Napoca, cât și pentru regiunea Transilvania este evaluat la peste 23-25 de milioane de euro numai anul trecut. 

UNTOLD a fost, la prima ediție, cel mai premiat festival din lume- Best Major Festival 2015, Brand of the Year 2015, iar despre campania socială de promovare PAY WITH BLOOD, realizată împreună cu McCann România, au scris BBC, CNBC, Time, The Guardian.

Adunate, averile artiștilor care urcă pe scenele din Cluj în primele zile din august valorează sute de milioane de dolari. Afrojack, Armin Van Buuren, Martin Garrix, Tiesto, Faithless, Parov Stelar, alături de alte 30 de nume ale muzicii electronice vor cânta și mixa pentru 200.000 de spectatori. Fiecare este motorul unei mașinării distincte: acești DJ au case de producție, emisiuni radio, serii de podcast, canale de Youtube. Paginile lor de Facebook și Twitter cumulează fani cât populația Germaniei. Zack O'Malley Greenburg de la Forbes estimează, într-o analiză publicată în august anul trecut, că DJ-ii din TOP 10 mondial au încasat în 2015 peste 274 de milioane de dolari.

Republica este partener media oficial al UNTOLD Festival la cea de a doua ediție, alături de ProTV și KissFM.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult