Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

„Trăiește vara FRESH”. Cum poți câștiga bilete la ce concerte vrei în 2022 sau invitații duble la UNTOLD 2021

Cel mai fresh oraș

Competiția Kaufland, „Trăiește vara FRESH”, prin care cel mai mare retailer din România își propune să găsească cei mai FRESH oameni și cel mai FRESH oraș din România, se apropie de final.

Până joi, 26 august 2021, în cea de a patra etapă a campaniei, câștigătorii pot obține abonamente la festivalul UNTOLD 2021 sau un voucher de 2000 de lei la orice eveniment de anul următor care va fi listat pe platforma Bilete.ro.

Pentru a putea participa, cei interesați trebuie să indice piesa despre care cred ei că ar putea fi imnul orașului lor. În joc a intrat și Smiley, care a compus un mini-imn pentru orașul său natal, Pitești. Iată ce i-a ieșit lui Smiley.

Ce trebuie să faci în orele care urmează:

• Postează pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram) o poză, un text sau o poză cu text în să ne spui care este orașul pe care îl susții și care este piesa care i s-ar potrivi cel mai bine acestui oraș;

• Etichetează conturile oficiale de Facebook sau Instagram Kaufland România și gata: te-ai înscris!

Ce poți câștiga:

- un voucher de 2000 de lei la orice eveniment de anul următor care va fi listat pe platforma Bilete.ro;

- 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.

„Trăiește vara FRESH”, a fost concursul sezonului. Și pentru că vara FRESH este despre mișcare, cine ar fi putut exemplifica asta mai bine decât Speak și Ștefania, oameni pentru care sportul face parte din rutina zilnică. Alături de sportivul de anduranță Andrei Roșu, cei doi au fost provocați la un set de probe fizice, pentru a vedea cine a avut parte de o vară mai FRESH decât a celuilalt.

În prima etapă, desfășurată până la 2 august, cei interesați au fost invitați să facă câteva lucruri simple pentru a câștiga premiile din joc: să posteze pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram), un printscreen de pe telefon cu pașii pe care i-au făcut în cursul săptămânii precedente, indicați de o aplicație mobilă de monitorizare a pașilor (GoogleFit, Pacer, Fitbit, Health, etc), să dea tag paginilor Facebook sau Instagram ale Kaufland România și să eticheteze orașul în care locuiesc. 

În a doua etapă, desfășurată între 03.08.2021, ora 12:00 și 10.08.2021, ora 20:00, participanții au fost provocați să spună motivul care face orașul lor să fie special pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram) prin intermediul unei poze, unui text sau a unei poze însoțite de un text în care au arătat de ce orașul pe care îl susțin este diferit față de celelalte orașe. Premiile puse în joc în această etapă au fost un obiect vestimentar unic creat de un designer român, în valoare de 5000 de lei, și 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.

A treia etapă, care a avut loc între 11.08.2021, ora 12:00 și 18.08.2021, ora 20:00, s-a bucurat de mare succes, pentru că provocarea a fost una specială: cum spui orașul pe care îl susții, fără să spui orașul pe care îl susții?

Codin Maticiuc și Cătălin Botezatu i-au ajutat pe competitori să înțeleagă mai bine cum anume s-a jucat faza aceasta a concursului. Premiile au fost pe măsură - o trotinetă electrică în valoare de 3500 de lei sau 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.

Potrivit regulamentului, la această loterie publicitară pot participa doar persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii concursului, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România și care sunt posesori ai unui cont personal de Instagram sau Facebook, cu date reale privind identitatea și posibilitatea de contactare (nume, prenume, număr de telefon). La concurs nu pot participa angajații Kaufland și rudele de gradul I ale acestora. Un participant nu poate posta pe contul său mai mult de o postare/mențiune pe zi, legată de concurs, în intervalurile specificate mai sus.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Buna ziua sunt o fata de 18 ani am un copil de 8 luni mi-aș dori din suflet o cafea in care sa locuiesc cu familia mea si sa nu ma dea nimeni afara pe drumuri acum stau in casa soacrei dar risc sa fiu data afara in curând va rog ajutaima va rog din suflet
    • Like 0


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult