Competiția Kaufland, „Trăiește vara FRESH”, prin care cel mai mare retailer din România își propune să găsească cei mai FRESH oameni și cel mai FRESH oraș din România, se apropie de final.
Până joi, 26 august 2021, în cea de a patra etapă a campaniei, câștigătorii pot obține abonamente la festivalul UNTOLD 2021 sau un voucher de 2000 de lei la orice eveniment de anul următor care va fi listat pe platforma Bilete.ro.
Pentru a putea participa, cei interesați trebuie să indice piesa despre care cred ei că ar putea fi imnul orașului lor. În joc a intrat și Smiley, care a compus un mini-imn pentru orașul său natal, Pitești. Iată ce i-a ieșit lui Smiley.
Ce trebuie să faci în orele care urmează:
• Postează pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram) o poză, un text sau o poză cu text în să ne spui care este orașul pe care îl susții și care este piesa care i s-ar potrivi cel mai bine acestui oraș;
• Etichetează conturile oficiale de Facebook sau Instagram Kaufland România și gata: te-ai înscris!
Ce poți câștiga:
- un voucher de 2000 de lei la orice eveniment de anul următor care va fi listat pe platforma Bilete.ro;
- 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.
„Trăiește vara FRESH”, a fost concursul sezonului. Și pentru că vara FRESH este despre mișcare, cine ar fi putut exemplifica asta mai bine decât Speak și Ștefania, oameni pentru care sportul face parte din rutina zilnică. Alături de sportivul de anduranță Andrei Roșu, cei doi au fost provocați la un set de probe fizice, pentru a vedea cine a avut parte de o vară mai FRESH decât a celuilalt.
În prima etapă, desfășurată până la 2 august, cei interesați au fost invitați să facă câteva lucruri simple pentru a câștiga premiile din joc: să posteze pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram), un printscreen de pe telefon cu pașii pe care i-au făcut în cursul săptămânii precedente, indicați de o aplicație mobilă de monitorizare a pașilor (GoogleFit, Pacer, Fitbit, Health, etc), să dea tag paginilor Facebook sau Instagram ale Kaufland România și să eticheteze orașul în care locuiesc.
În a doua etapă, desfășurată între 03.08.2021, ora 12:00 și 10.08.2021, ora 20:00, participanții au fost provocați să spună motivul care face orașul lor să fie special pe rețelele sociale (Facebook sau Instagram) prin intermediul unei poze, unui text sau a unei poze însoțite de un text în care au arătat de ce orașul pe care îl susțin este diferit față de celelalte orașe. Premiile puse în joc în această etapă au fost un obiect vestimentar unic creat de un designer român, în valoare de 5000 de lei, și 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.
A treia etapă, care a avut loc între 11.08.2021, ora 12:00 și 18.08.2021, ora 20:00, s-a bucurat de mare succes, pentru că provocarea a fost una specială: cum spui orașul pe care îl susții, fără să spui orașul pe care îl susții?
Codin Maticiuc și Cătălin Botezatu i-au ajutat pe competitori să înțeleagă mai bine cum anume s-a jucat faza aceasta a concursului. Premiile au fost pe măsură - o trotinetă electrică în valoare de 3500 de lei sau 1 x 10 invitații duble la cel mai HOT festival al anului, UNTOLD.
Potrivit regulamentului, la această loterie publicitară pot participa doar persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii concursului, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România și care sunt posesori ai unui cont personal de Instagram sau Facebook, cu date reale privind identitatea și posibilitatea de contactare (nume, prenume, număr de telefon). La concurs nu pot participa angajații Kaufland și rudele de gradul I ale acestora. Un participant nu poate posta pe contul său mai mult de o postare/mențiune pe zi, legată de concurs, în intervalurile specificate mai sus.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.