În anul 2010, eMag avea vânzări de 80 de milioane de euro. Astăzi, vânzările au ajuns la 1,2 miliarde de euro pe an, iar compania și-a extins prezența în Ungaria și Bulgaria, spune antreprenorul Iulian Stanciu, fondatorul eMag, în emisiunea „În fața ta” de la Digi24.
De Black Friday compania a vândut și cel mai scump produs din istoria sa: o mașină de 120.000 de euro, achiziționată de pe mobil. Într-o zi proastă, eMag vinde 100.000 de produse pe zi. Într-o zi bună, de Black Friday, 2 milioane.
Câteodată clienții care caută un produs căruia nu îi știu cu exactitate denumirea și atunci apar formulări amuzante. „Cel care mi-a plăcut cel mai mult: aparat să prindă net. Omul are o nevoie pe care nu știe să o verbalizeze într-un limbaj tehnic. Ceea ce ne spune că este treaba noastră ca orice își dorește clientul să ne dăm seama și să îi livrăm acel produs. Avem algoritmi bazați pe inteligență artificială. dacă cineva caută un produs, scris greșit și nu a găsit nimic, dar scrie corect și găsește ceva, algoritmul învață astfel încât următorul care scrie greșit va găsi produsele”, afirmă Iulian Stanciu. Alte exemple de căutări amuzante sunt Mașină de jucărie ce are Dorian Popa, plicuri bani nuntă, tablouri cu steme de la Mercedes.
Emisiunea „În fața ta” este difuzată de Digi 24 sâmbăta și duminica, de la ora 14:00.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Sa speram ca Amazon o sa isi faca cumva loc si in regiunea noastra...nu sunt usa de biserica dar sunt tot tipul in atentia presei internationale.