Sărbătorile Pascale reprezintă o bună ocazie pentru comercianți de a-și îngroșa profiturile. Comparativ cu o perioadă obișnuită, de Paște încasările lanțurilor de supermarketuri urcă în general cu 10-15%, potrivit reprezentanților marilor comercianți.
Aproximativ 70 de milioane de euro cheltuie românii pe cozonaci, miei, pască, ouă, drob, mici, vin și alte produse pentru masa pascală.
Pentru Sărbătorile Pascale în România se cumpără în fiecare an în jur de 7 milioane de cozonaci, reiese din datele patronatului din domeniul panificației - Rompan și cu 50% mai multe ouă decât într-o lună obișnuită, după cum spun reprezentanții Uniunii Naționale a Crescătorilor de Păsări din România.
De pe masa de Paște nu poate lipsi o bucată de carne de miel. Și anul acesta s-au sacrificat și vândut în jur de 2,5 milioane de miei.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp





Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Afirmatia e falsa, puteti incerca sa verificati la orice "comerciant" dispus sa va ofere date.
Vanzarile crescute din perioada premergatoare unei sarbatori se compenseaza cu scaderea lor importanta de dupa sarbatori.
In final se ajunge, privind global, la un fel de tanda pe manda, in cel mai bun caz, cu destul batai de cap privind aprovizionarea, programul de lucru si multe altele.