Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Într-o lume care așteaptă marea lansare, Flip.ro propune o re-lansare

Flip.ro

Cu ocazia lansării mult așteptatului iPhone 16, Flip.ro a decis să nu urmeze tiparul obișnuit al retailerilor de tehnologie. În loc să promoveze obsesia pentru ultimul model, compania a lansat o campanie inovatoare care pune în centrul atenției sustenabilitatea și importanța alegerilor responsabile.

„Într-o lume care stă la coadă pentru nou, SMART e să vezi valoarea dincolo de nou”

Într-o epocă în care tehnologia evoluează rapid și tentația de a cumpăra mereu cel mai nou dispozitiv este mare, Flip.ro își propune să schimbe această mentalitate. Mesajul campaniei - „Într-o lume care stă la coadă pentru nou, SMART e să vezi valoarea dincolo de nou” - e o invitație să reflectăm asupra obiceiurilor noastre de consum și să luăm în considerare alternative mai prietenoase cu mediul înconjurător.

De ce să alegem Smart?

Flip.ro pune accentul pe ideea că valoarea unui smartphone nu se rezumă la faptul că este ultimul model lansat. Compania încurajează consumatorii să vadă dincolo de atracția noutății și să ia în calcul opțiuni mai sustenabile, cum ar fi achiziționarea de telefoane recondiționate, perfect funcționale, care trec printr-o verificare riguroasă cu peste 67 de teste de calitate.

Această abordare nu doar că ajută la reducerea deșeurilor electronice, dar și la economisirea de resurse valoroase care sunt consumate în procesul de producție al dispozitivelor noi. În plus, un telefon recondiționat e prietenos și cu buzunarul, permițând accesul la tehnologie de înaltă calitate la un preț mai accesibil.

Impactul asupra mediului

Industria tehnologică este responsabilă pentru o cantitate semnificativă de deșeuri electronice și emisii de carbon. Prin campania sa, Flip.ro subliniază faptul că fiecare alegere pe care o facem ca și consumatori poate avea un impact direct asupra mediului. Alegerea de a reutiliza un dispozitiv existent, în loc de a cumpăra unul nou, contribuie la reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului.

Un mesaj pentru viitor

Compania continuă deja tradiționala „re-lansare” a modelelor anterioare, recondiționate, pornită în 2022 chiar în campusul Apple din Cupertino, California și în Times Square, cu mesajul „Nou e pe moment, smart e permanent”. Anul acesta, mesajul apare în principalele orașe din țară.

Flip.ro ne arată că nu trebuie să renunțăm la tehnologie pentru a proteja mediul, ci doar să facem alegeri mai inteligente și reușește să ne aducă aminte că adevărata valoare nu se găsește întotdeauna în ceea ce este nou, ci în alegerile conștiente și responsabile pe care le facem. 


Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult

Testat e Hot

Vreau să vă arăt azi un program inedit de educație la firul ierbii: el începe chiar pe pajiștea a două festivaluri care atrag în fiecare an zeci de mii de tineri și își propune să fie un fel de curs introductiv într-o materie pe care școala românească se jenează să o predea.

Citește mai mult

BT Go

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, IMM-urile sunt nevoite să adopte rapid inovații digitale pentru a rămâne competitive și a profita de oportunitățile de pe piață. Serviciile care simplifică birocrația permit antreprenorilor să se concentreze pe inovație și dezvoltarea afacerilor lor.

Citește mai mult