Foto: Fakhri Fadlurrohman/ Sijori Ima/ Zuma Press/ Profimedia
Ministerul Muncii a publicat un ordin și un ghid cu măsurile care trebuie luate de angajați și angajatori pentru a preveni infectarea cu Covid-19 după reluarea activitățiii.
Printre măsurile ce trebuie luate de angajator se numără măsurarea temperaturii salariaților la începerea programului de lucru, dar și ori de câte ori este necesar, și crearea de culoare de circulație pentru a evita aglomerația în sediu.
Angajatorul trebuie să asigure continuarea activității profesionale la distanță, acolo unde este posibil. Acolo unde salariații trebuie să se întoarcă la serviciu, angajatorul trebuie să amenajeze spațiul de lucru astfel încât să mențină distanța între aceștia, instalând eventual separatoare între birouri, să monteze dozatoare cu substanțe dezinfectante și să limiteze deplasările în afara instituției.
Mai jos găsiți toate măsurile stabilite de ordinul și ghidul emise de Ministerul Muncii.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.