Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Câți bani a adus festivalul Massif în Brașov

Massif 2023

Prima ediție a festivalului Massif, pentru care grupul UNTOLD Universe a investit peste 3,5 milioane euro, a adus în Poiana Brașov peste 100 de artiști români și internaționali, precum și peste 38.000 de participanți, potrivit unui comunicat al organizatorilor. 

Din totalul participanților, 31% au fost din Brașov, 18% din Cluj-Napoca, 17% din București, iar restul de 34% din alte zone ale țării. Cei care au venit din afara Brașovului s-au cazat în orașul de la poalele munților sau în Poiana Brașov. În stațiune, hotelurile de 3 stele partenere Massif au avut, potrivit organizatorilor festivalului, un grad de ocupare de peste 70%, iar cele de 4 stele de peste 80%.


„Conform estimărilor, participanții veniți din afara orașului Brașov au cheltuit în cele 3 zile de festival, în medie, suma de 470 euro/persoană. Acest lucru înseamnă o infuzie de capital în comunitatea locală de peste 4,2 milioane euro, bani care s-au îndreptat către afacerile locale (restaurante, cafenele, transport privat, mall-uri), către hoteluri și proprietarii apartamentelor și caselor care au oferit cazare pe perioada festivalului”, au anunțat organizatorii festivalului.

Unul dintre oamenii care a crezut în potențialul proiectului Massif încă de la prima ediție este antreprenorul Dragoș Anastasiu, care s-a alăturat grupului UNTOLD Universe în organizarea festivalului, achiziționând un pachet de acțiuni în compania care a lansat proiectul din Poiana Brașov. ,Admir curajul și determinarea echipei UNTOLD Universe de a-și duce mai departe visurile, de a trece peste toate obstacolele din ultimii 3 ani, fără să își piardă dorința de a inova și de a aduce bucurie publicului. Mă bucur să le fiu aproape în acest nou proiect și am încredere că va crește și se va dezvolta” a declarat Dragoș Anastasiu, fondator al Grupului Eurolines, ale cărui cele mai importante linii de business acoperă industria ospitalității – Green Village 4* Resort și Valea Verde Retreat, precum și un segment important din industria închirierilor de mașini prin Enterprise Rent A Car.


La prima ediție a Massif pe scena principală a festivalului au urcat, printre alții, Dimitri Vegas, MORTEN, Topic, Quintino, MATTN, Kadebostany, Delia, Inna, Grasu XXL, Ștefania, Dirty Nano, Pascal Junior, Killa Fonic, Azteca, Ian, Oscar. Peste 100 de artiști din țară și din străinătate au făcut show-uri pe cele 6 scene Massif.

La nivel european mai există un singur festival de iarnă similar, care îmbină sporturile de iarnă cu distracția de festival. „Astfel, Poiana Brașov are o mare oportunitate de a fi printre singurele destinații din Europa care să găzduiască un eveniment de o asemenea amplitudine. De altfel, viziunea pe termen lung a organizatorilor Massif este de a transforma Poiana Brașov în cea mai atractivă stațiune montană din Europa pentru tineri, prin seria de evenimente organizate”, se arată în comunicat.

Următoarea ediție a festivalului Massif va fi organizată în sezonul de iarnă 2024. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Cristian Păun - ASE

„Magistrații sunt puși să valideze constituțional o măsură care e împotriva lor. (…) E un conflict de interese evident, care nu știu cum se poate rezolva.” Foto: Facebook Cristian Păun

Citește mai mult

Educatie-

Vă scriu dintre bănci încă pline de firimituri, foi mototolite și carioci fără capac. E liniște acum, copiii sunt la ora de sport, dar am în urechi încă agitația lor de dimineață, cu ghiozdane care se trântesc și întrebări puse pe fugă: „Domnu’, azi citim din poveste?”, „Domnu’, mi s-a rupt creionul, pot să iau altul?”

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult