Sari la continut

De șase ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Român diagnosticat cu coronavirus la bordul navei Diamond Princess, aflată în carantină în apele teritoriale japoneze

Diamond Princess

Foto: Guliver/ Getty Images

Un român a fost diagnosticat cu coronavirus la bordul navei de croazieră Diamond Princess, aflată în carantină în apele teritoriale japoneze, a anunțat joi Ministerul de Externe. 

Cetățeanul român a fost transferat pentru izolare și tratament la un spital japonez specializat pentru asemenea situații. Printre cei 3.700 de oameni de la bordul Diamond Princess, se aflau și 17 români - 2 pasageri și 15 membri ai echipajului. „Pe vas sunt peste 200 de cazuri de îmbolnăvire.

Nu cred că e o situaţie specială, e vorba de o procedură care se aplică în situaţii de acest fel.

E bine că autorităţile japoneze au capacitatea de a prelua şi de a trata astfel de cazuri”, a declarat pentru Digi24 Alexandru Rafila, de la Societatea Română de Microbiologie.

„Misiunea diplomatică a României în Japonia se află în legătură cu cetățeanul român și a efectuat în regim de urgență demersuri pentru obținerea de informații suplimentare cu privire la procedurile sanitare ulterioare care vor fi derulate de către autorităților nipone.

De asemenea, Ambasada României în Japonia menține legătura și cu ceilalți cetățeni români aflați pe vasul Diamond Princess",  a transmis MAE.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere

Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult