Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Surfing fără placă pe valul 4

Cristian Tudor Popescu

În așteptarea valului 4 al pandemiei, deputatul I. Moșteanu, de la USR, spune că a fost un eșec campania de vaccinare din pricină de comunicare și marketing neperformante. Ca și cum vaccinul ar fi un produs care trebuie vândut, la concurență cu alte produse. Or, zisul vaccin este plătit de stat, nu e nevoie să prostești omul ca să scoată bani din buzunar pentru el. Iar dacă guvernul ar fi făcut reclamă uneia dintre cele 4 firme producătoare, cam ce scandal s-ar fi iscat? Și ce dracu să commarketești în general despre un vaccin? Că înțepătura nu doare, în schimb îți dă niște senzații mai ceva ca heroina și în final te face nemuritor?

Premierul F. Cîțu se apără pretinzând că guvernul a creat toate condițiile pentru a se vaccina 10 milioane de oameni, dar „clienții” n-au venit.

R. Arafat zice că n-au venit din pricina unor influenceri, care i-au manipulat pe mulți români, determinându-i să nu se vaccineze.

Am și eu două întrebări:

1. Care dintre aceste cauze credeți că o să-i încălzească cel mai mult pe cei care vor da ortul popii în urma valului 4?

2. Este procentul de vaccinați un indicator foarte bun al gradului de civilizație al unui popor, în speță cel român?

Ce spuneți? 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.


Îți recomandăm

articol audio
play icon mic icon Mihai Bran - Claudiu Pandaru

Când medicul psihiatru Mihai Bran le-a povestit colegilor săi de la muncă, în 2015, că ar vrea să își facă un startup în domeniul serviciilor de telemedicină, pentru a-și putea urmări mai ușor pacienții, cei mai mulți dintre ei au izbucnit în râs, neîncrezători. În prezent, business-ul său, ATLAS, pornit alături de câțiva prieteni IT-ști, a ajuns la o cifră de afaceri de un milion de euro și 400.000 de utilizatori.

Citește mai mult

Food waste Japonia

„În Japonia mâncarea e un personaj din marea poveste a lumii, un prim pas în călătorie. Fiecare regiune are cel puțin un ingredient sau o mâncare pentru care e faimoasă și care, când îi vine sezonul, e consumată în restul Japoniei. E și o formă ritualică de a reuni timpuri, locuri și oameni. Mâncarea japoneză e o formă de echilibru”, spune scriitorul George Moise într-un interviu pentru habits by Republica.

Citește mai mult