Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Vodafone Business a lansat V-Hub, o platformă cu informații privind digitalizarea IMM-urilor

V-Hub

Vodafone Business a lansat V-Hub, o platformă online dedicată companiilor mici și mijlocii, cu acces gratuit la resurse și informații relevante în ceea ce privește digitalizarea. 

Platforma oferă acces gratuit la materiale și informații despre dezvoltarea afacerii în mediul digital, amenințările informatice și cum poate fi protejată afacerea împotriva acestora. Cei interesați pot afla și cum își pot construi un website, cum se pot promova utilizând social media sau cum mențin productivitatea într-un sistem de muncă hibrid.

Prin intermediul V-Hub, IMM-urile pot intra în legătură cu un consultant Vodafone Business, pentru a afla, în mod gratuit, sfaturi și mai multe informații legate de principalele teme ale platformei. 

„Deseori ne referim la companiile mici și mijlocii ca fiind coloana vertebrală a economiei. La nivelul României, acestea generează două treimi din locurile de muncă, fiind, astfel, o componentă vitală a economiei și o parte integrantă a inovării și dezvoltării. Contextul pandemic ne-a arătat și mai clar importanța și necesitatea de a avea un mediu de business rezilient, pregătit să facă față și să răspundă oricăror provocări. Din păcate, companiile mici și mijlocii au fost puternic lovite și cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut în acest segment. Știm că acele companii care investesc în servicii digitale au gestionat mai bine provocările utilizând tehnologia pentru a-și adapta rapid modul de lucru. De aceea, nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și medii din România. Vodafone s-a angajat să sprijine companiile mici și medii în acest demers, să fie un partener de încredere pentru acestea în procesul de transformare digitală și adaptare la un mediu în continuă schimbare. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România cu informații relevante și consiliere gratuită din partea consultanților noștri este unul dintre instrumentele prin care ne propunem să concretizăm acest obiectiv”, a spus Mihnea Rădulescu, director Vodafone Business Unit, Vodafone România.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult