Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 iunie: venituri din servicii de 189,7 milioane de euro, o scădere de 1.2%, față de perioada similară a anului trecut

Murielle Lorilloux

Vodafone România a înregistrat venituri din servicii în valoare de 189,7 milioane de euro, în trimestrul financiar încheiat pe 30 iunie, în scădere cu 1,2% față de perioada similară a anului trecut.

„Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectați cu familia și prietenii și pentru a avea acces la servicii medicale și de urgență”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

CEO Vodafone mai spune că, dincolo de serviciile oferite, toate eforturile echipei sale au fost direcționate pentru a fi direct implicată în lupta împotriva Covid-19, inclusiv prin oferirea de donații pentru a susține lupta la nivel național.

„În opinia mea, situația actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorități și alți actori socio-economici, de a îmbunătăți infrastructura digitală a țării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare și zone ale României și de a accelera digitalizarea în beneficiul societății și pentru un viitor mai rezistent și mai durabil. Cu toții trăim în acest nou context de piață și trebuie să acționăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare și mai ambițioasă pentru România”, a adăugat Murielle Lorilloux.

De asemenea, compania s-a concentrat asupra educației și a oferit resurse elevilor, dar și divertisment disponibil în cadrul platformei digitale Împreună mai puternici, unde pot fi urmărite spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională. 

Mai mult, împreună cu Fundația Vodafone România a fost lansată aplicația digitală BrightSky, menită să ajute și să ofere sprijin victimelor violenței domestice.

Baza de clienți a Vodafone România a atins 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Vodafone , se vorbeste ca ; ar fi fuzionat cu firma de cablu OPC,
    • Like 0


Îți recomandăm

Vegeterra

Etica muncii e sfântă pentru dl. Szocs Jozsef: „Degeaba ai pământ dacă nu îl muncești”. De altfel, în zonă puține suprafețe de teren zac necultivate. „Pe aici nu prea sunt pământuri lăsate pârloagă”.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Cabana perfectă:

Cine nu s-a visat măcar o dată într-o cabană de munte cu vedere la pădure, cu miros de lemn proaspăt și liniștea aceea curată, ruptă de agitația orașului? Chiar dacă nu trăim permanent la altitudine, putem aduce atmosfera aceea în propriul nostru spațiu- fie că e o casă de vacanță, fie un apartament urban care vrei să respire mai mult aer de natură. Stilul de cabană modernă e o combinație rafinată între confort rustic și funcționalitate contemporană, o invitație de a trăi mai simplu, dar cu gust.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon e-factura

Dacă ne uităm la primele 7 luni din 2025, cheltuielile au fost mai mari cu peste 20% decât veniturile, în condițiile în care acestea au crescut cu aproape 12% față de anul precedent. Cheltuielile de personal și asistență socială reprezintă aproape 67% din venituri. Dacă adăugăm și costul dobânzilor, care a crescut îngrijorător față de 2024, ajungem la peste 75% din total venituri. foto: Profimedia

Citește mai mult