Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 iunie: venituri din servicii de 189,7 milioane de euro, o scădere de 1.2%, față de perioada similară a anului trecut

Murielle Lorilloux

Vodafone România a înregistrat venituri din servicii în valoare de 189,7 milioane de euro, în trimestrul financiar încheiat pe 30 iunie, în scădere cu 1,2% față de perioada similară a anului trecut.

„Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectați cu familia și prietenii și pentru a avea acces la servicii medicale și de urgență”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

CEO Vodafone mai spune că, dincolo de serviciile oferite, toate eforturile echipei sale au fost direcționate pentru a fi direct implicată în lupta împotriva Covid-19, inclusiv prin oferirea de donații pentru a susține lupta la nivel național.

„În opinia mea, situația actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorități și alți actori socio-economici, de a îmbunătăți infrastructura digitală a țării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare și zone ale României și de a accelera digitalizarea în beneficiul societății și pentru un viitor mai rezistent și mai durabil. Cu toții trăim în acest nou context de piață și trebuie să acționăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare și mai ambițioasă pentru România”, a adăugat Murielle Lorilloux.

De asemenea, compania s-a concentrat asupra educației și a oferit resurse elevilor, dar și divertisment disponibil în cadrul platformei digitale Împreună mai puternici, unde pot fi urmărite spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională. 

Mai mult, împreună cu Fundația Vodafone România a fost lansată aplicația digitală BrightSky, menită să ajute și să ofere sprijin victimelor violenței domestice.

Baza de clienți a Vodafone România a atins 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Dan check icon
    Vodafone , se vorbeste ca ; ar fi fuzionat cu firma de cablu OPC,
    • Like 0


Îți recomandăm

Statuie mască

„Primul lucru care contează atunci când faci o donație este ca gestul respectiv să te facă să te simți că ai făcut cu adevărat o faptă bună. Dacă cauza respectivă reușește să te facă să te simți ca un mic erou, te face să te simți bine că ai ajutat, reușește să te facă donezi”, spune Nicoleta Deliu.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Simona Halep - Foto: Andrew Schwartz / SplashNews.com / Splash / Profimedia)

„Am crescut cu o mentalitate că eram mică, că nu o să ajung să fiu tenismenă, nu o să ajung să fiu sus în clasament, nu o să ajung să câștig turnee mari. Cum până nu demult, în 2017, mi se spunea « nu ai mental de campion de Grand Slam».” (Foto; Andrew Schwartz / SplashNews.com / Splash / Profimedia)

Citește mai mult