Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Vodafone România lansează Vodafone club, noul program de loialitate pentru clienți

vodafone -

Foto: Joerg Huettenhoelscher / Alamy / Alamy / Profimedia

Vodafone România lansează Vodafone club, programul de loialitate adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice care beneficiază de abonamente și cartele preplătite, precum și clienți Vodafone Business. Între ofertele programului vor fi regăsite multe dintre cele mai cunoscute branduri din România.

„Prin intermediul programului recent lansat, Vodafone își dorește să ofere clienților săi flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Astfel, utilizatorii au acces, simplu și rapid, direct în aplicația My Vodafone, secțiunea „Program de loialitate”, la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse și servicii variate, de la comercianți consacrați. Lista de parteneri și ofertele vor fi actualizate periodic.

Reducerile se vor rezerva direct în aplicație, printr-un simplu click, iar clienții vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care îl vor folosi la achiziția de produse sau servicii la preț redus, atât online, cât și în locațiile fizice ale partenerilor. Ofertele vor acoperi categorii variate, pentru a satisface o gamă largă de preferințe: sport, sănătate, educație, modă, culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii și pentru casă”, se arată într-un comunicat Vodafone România.

Printre partenerii din Vodafone club se numără: 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărturești, Deichmann, Domino's Pizza, Arthur, Jerry's Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.

Clienții Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria.

Lista completă este disponibilă în secțiunea dedicată din aplicația mobilă My Vodafone.

În fiecare lună toți clienții se vor putea bucura de reduceri, disponibile exclusiv în luna curentă, sub denumirea de OFERTA LUNII. Spre exemplu, în luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness și nutriție de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de rețeaua de sănătate Regina Maria.

Programul de loialitate Vodafone club va deveni disponibil în perioada următoare și pentru utilizatorii de servicii fixe.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult

protest - justitie - cluj

Protestele astea împotriva corupției din justiție sunt emoționale și nu rezolvă nimic. E o problemă structurală și de mentalitate. E și o problemă de manipulare politică a protestelor și a agendei pe fondul unei disfuncționalități reale. Mai pe scurt, unii au interes să capitalizeze politic și să abată atenția de la alte probleme. Să vorbim sincer, fără perdea, mai spune cineva ceva de TVA-ul mărit, de prețurile mari? Totul a fost acoperit. foto: Inquam Photos / Andrei Apolzan

Citește mai mult