Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

„- Cum identificați o țoapă cu bani?” „- Poșeta pe masă la restaurant." Antreprenoarea Amalia Săftoiu, despre brandurile purtate la vedere și „luxul tăcut”

D&G shop

Foto: RooM the Agency / Alamy / Alamy / Profimedia

Stilul nu mai este neapărat dictat de buget în ziua de azi, iar adoptarea unei ținute sofisticate este posibilă și fără cheltuirea unor sume exorbitante, prin accesarea de exemplu a site-urilor de resale cu articole de lux, crede antreprenoarea Amalia Săftoiu, fondatoarea businessului de modă Ami Amalia. Ea a criticat ideea cheltuirii în exces pe articole de îmbrăcăminte ieftine din magazinele de fast fashion și a subliniat importanța investiției în articole de calitate.

„Nu, stilul nu ține de buget. În 2024, cu acces la toate site-urile de resale de luxury, stilul chiar nu ține de buget. Dimpotrivă, cred că se strică foarte mulți bani pe lucruri ieftine. Eu am văzut oameni care pleacă din magazine de fast fashion cărând sacoșe de parcă eram pe vremuri, venind de la piață, în loc să care o singură plăsuță cu ceva de calitate”, spune antreprenoarea, invitată la emisiunea „În fața ta”, de la Digi24.

Întrebată cum identifică „o țoapă cu bani” Amalia Săftoiu a răspuns: „Poșeta pe masă la restaurant."

Despre purtarea brandurilor la vedere, Săftoiu a subliniat că totul depinde de modul în care acestea sunt integrate în stil și asumate. Antreprenoarea a menționat conceptul de „lux tăcut", care pare să înlocuiască brandurile purtate ostentativ.

„Depinde cum le porți la vedere și cum ți le asumi și ce vrei să faci cu ele. Cred că din ce în ce mai puțin oamenii poartă brandurile la vedere. Este acest concept, care a prins foarte bine după un serial din America, quiet luxury sau luxul tăcut - care acum este varianta brandului la vedere, poate o să devină la fel de agasant în curând. Depinde de personalitate, unii pot să ducă un nume și să spună o poveste prin contrastul stilului lor și al personalității, dar pe alții nu îi avantajează”, a răspuns Săftoiu, întrebată ce crede despre cei ce poartă brandurile la vedere.

Citiți și:

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

CTP--

Fără exagerare, documentarul-anchetă Recorder „Justiția capturată” este unul dintre cele mai importante acte jurnalistice din ultimii 35 de ani. Structurat logic, pe o acumulare de mărturii, date, cazuri, fără ură și părtinire, mobilizând magistrați care și-au luat inima-n dinți și au început să vorbească, filmul îți cade în cap la final ca o lespede.

Citește mai mult

 Vlad Predescu.

„Mi-am operat mama, căreia am pus o proteză de șold și mi-am făcut curaj, aș putea spune, câteva luni. După ce am intrat în intervenție și am reușit să mă detașez și să uit că o operez, lucrurile au decurs foarte bine. Slavă Domnului, e pe picioarele ei și merge în continuare”, spune medicul ortoped al cărui nume este sinonim cu excelența în chirurgia artroscopică și a genunchiului: Vlad Predescu. Imagine din arhiva personală a dr. Vlad Predescu

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Hadi Rahimian

Există copii în România născuți de două ori. Nu, nu e o greșeală de scriere și nici o eroare a serviciilor de stare civilă. Hadi Rahimian, un medic român, născut în Iran, operează feți aflați în uterul mamei oferindu-le viață. Cei mai mici dintre ei au 18 săptămâni gestaționale.

Citește mai mult

Fady Fady Chreih | Reginamaria.ro

De la etajul 17 al unei clădiri emblematice din Nordul Bucureștiului, orașul pare mai verde și mai ordonat. Fady Chreih, CEO-ul Rețelei private de sănătate Regina Maria, îmi povestește, într-un interviu pentru platforma republica.ro, despre cum s-a transformat o afacere locală lansată în toamna lui 1995 într-un motor al unei schimbări culturale- a redefinit ce înseamnă să fii pacient, medic și angajator într-o Românie care se caută încă pe sine și face eforturi să găsească răspunsuri la întrebări dificile în istoria sa de după 1990. În 20230, Regina Maria vizează afaceri de 1 miliard de euro, dublu față de astăzi.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  Cătălin Copăescu

„Nu am căutat să mă victimizez într-un sistem în care aveam nemulțumiri, dar am căutat să ofer pacienților mei intervenții chirurgicale cât mai performante”, spune doctorul Cătălin Copăescu, de al cărui nume se leagă excelența în chirurgia bariatrică minim-invazivă în România.

Citește mai mult