Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Am intrat într-un magazin de electrocasnice. Și... am vândut un frigider. O poveste reală

Frigidere

Foto: Getty Images

Sunt în concediu, zilnic trezire la 6 dimineața, alergătură, ce sa mai, „vis”! Exact „așa” îmi propusesem să petrec o săptămână. De fapt, cele cinci zile s-au transformat în vreo două și jumătate. În fine, după câteva zile în care mai mult am alergat prin Constanța pentru a rezolva diverse probleme birocratice, am plecat din oraș. Unde? Cât mai departe. Spre Timișoara.

Dar… tragedia bateriei descărcate a telefonului a lovit.

Conducând mașina pe o distanță de câteva sute de kilometri, am rămas fără baterie la telefon. Cel sau cea căruia nu i s-a întâmplat, să ridice două degete. Știți acel moment, în care mai ai 2% și începi să te gândești că nu ai cum să îl încarci. Dar cauți o soluție. Și soluția a venit mergând și privind în dreapta. Evrika! 

Parchez mașina, cobor, ajung în magazin. Intru și încep să scanez rafturile magazinului de electrocasnice din Sibiu. Aventura mea de abia acum începe.

Eu, tricou roșu pe mine. De asemenea, cei de la magazin au tricouri roșii, uniformă standard. Eu eram în căutarea unui încărcător auto. Îi abordez pe băieți, îi simt comunicativi, păream deja că ne știm de ceva vreme. Amabili, bine dispuși, genul de oameni cu care chiar merită să socializezi. Îmi indică amabili unde pot găsi un încărcător de mașină. Magazinul plin de clienți.

De la 5-6 metri observ cum o doamnă mă „scanează” și se îndreaptă spre mine.

Mă abordează cu genul acela de amabilitate caracteristică unui om educat: „Bună ziua, mă scuzați, îmi puteți recomanda un frigider?”

Hmm, tricoul roșu este de vină. Îi intru in joc. Continui să îi prezint oferta, clasa energetică, îi recomand LG. Mă întreabă unde sunt produse. Îi spun că în Polonia. Adaug că sunt produse foarte bune. Am deja acasă un produs LG și cunoșteam detaliile tehnice.

Ea, foarte mulțumită completează: „Da, mai am și o mașină de spălat și un televizor. Foarte bune, într-adevăr”.

Se îndreaptă către casele de marcaj pentru a comande frigiderul recomandat de mine.

În tot acest timp angajații, luați prin surprindere, asistau uimiți la ce se întâmplă. Tocmai reușisem să vând un frigider, client fiind.

La final îi spun: „Știți, eu sunt tot client, la fel ca dumneavoastră, dar mă bucur că v-am putut ajuta”.

Doamna se uită la mine, își pune mâinile la gură, uimită, se uită la tricou și spune râzând: „Daca nu lucrați aici, înseamnă că lucrați la Lotto?”

Da, turist fiind și client al unui magazin, am reușit să vând un frigider. Atenție mereu la ce tricouri purtați. Această poveste ar trebui să se termine cu un smiley face.

Text apărut inițial pe site-ul autorului.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Publicitate voalata pt. LG
    • Like 1
  • Interesant și plăcut articolul. Apreciez îndemânarea autorului ”în a scrie” convingător și atractiv.
    • Like 0


Îți recomandăm

Tânără la calculator

Academia prietenoasă de IT Wantsome și-a făcut în ultimii patru ani o misiune din a ajuta profesioniști din toate domeniile să facă tranziția spre o carieră de succes în domeniul tehnologiei informației, prin cursuri care urmează atent cerințele companiilor IT, prin sesiuni de practică și printr-o activitate intensă de mentorat calibrată pe nevoile lor. (Foto: Getty Images)

Citește mai mult

Marc Areny

Marc Areny este de origine catalană, este cetățean spaniol și francez și a venit în România în urmă cu 10 ani. Este unul dintre primii din Europa care a identificat o nouă nișă de piață: convertește mașini cu motor termic în mașini electrice.

Citește mai mult