Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Cu ocazia Impact Day, agenția UM România a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din București

Impact Day

Această a 5-a ediție a evenimentului anual dedicat voluntariatului și susținerii comunităților, Impact Day “Homecoming”, a unit comunitatea globală Universal McCann în jurul valorilor de Echitate, Sustenabilitate și Stare de Bine, iar local, UM România a susținut o inițiativă Kaufland România și Asociația Șansa Ta.

Lansat în 2016 ca parte din inițiativa Better World de responsabilitate socială a UM, agenția globala de media care face parte din rețeaua IPG Mediabrands, Impact Day ilustrează implicarea agenției în comunitate, și grija cu care angajații contribuie la un loc de muncă mai bun, la un produs mai bun și la o lume mai bună.

“Dupa 2 ani de voluntariat în spațiul virtual, îmi face deosebita bucurie că anul acesta Impact Day ne-a permis reunirea în persoană – o adevarată revenire acasă pentru oamenii noștri și comunitățile lor din jurul globului,” a declarat Eileen Kiernan, Global CEO, UM. “Cei peste 3000 de angajați, în parteneriat cu organizații implicate în comunități, au facut totul de la a oferi ajutoare pentru criza umanitară din Ucraina, până la a curăța resursele naturale și a aduce ajutor comunităților marginalizate în lupta cu COVID, și multe altele. Impact Day este o tradiție importantă și foarte apreciată in UM, și este minunat să putem cuceri străzile încă o dată ca o comunitate pentru a face diferența prin acțiunile noastre”

Pe 21 iulie, echipa UM România s-a transformat în echipa de o zi a Cantinei Sociale din Calea Griviței București, contribuind astfel la inițiativa “O șansă caldă” a Kaufland și a Asociației Șansa Ta, și ilustrând cu adevărat cum “implicarea face diferența” .

1000 a fost numărul zilei: 600 de porții de mâncare au fost distribuite către cămine de copii și bătrâni, 300 de porții au fost servite în cantină pentru oamenii nevoiași, și 100 de porții au fost livrate la domiciliile unor persoane nevoiașe nedeplasabile.

Echipele UM au ajutat cu aprovizionarea, pregătirea meselor în bucătărie, a pachetelor pentru livrare și servirea beneficiarilor veniți la Cantina Socială.

“A fost o mare bucurie pentru noi să ne întoarcem alături de comunități, să trăim în spiritul valorilor pe care le promovăm, să simțim că avem contribuția noastră la o lume mai bună. Chiar dacă astfel de momente aduc și un pic de încărcătură emoțională, sunt o bună reconectare cu realități ale societații noastre pe care de multe ori le trecem cu vederea. Astfel de momente de umanitate ne fac mai buni, și nu doar în fața unor oameni defavorizați. Această a 5-a ediție, post – lock-down, ne-a întărit și mai mult credința în valorile noastre, ne-a unit și mai mult ca și echipă, și ne-a arătat că împărtășim aceleași valori cu clienți precum Kaufland România.” a declarat Mihai Trandafir, Managing Director al UM România.

“Am ales anul acesta tema de echitate, pentru a aduce un impact real și tangibil în comunitățile afectate pe timpul pandemiei și nu numai. E o energie pozitivă și un sentiment de împlinire de fiecare dată dupa acțiunile de voluntariat de la Impact Day, și de aceea ne implicăm cu mare entuziasm în fiecare an.” a declarat Anca Popescu, Ambasadoare a Impact Day la UM România.

“Pentru noi, care pregatim și oferim zilnic câte 1000 de porții de mancare persoanelor nevoiașe, prezența echipei UM ne-a încurajat cu entuziasmul și implicarea lor. A fost o zi mult mai senină și pentru noi și pentru beneficiarii noștri, și sperăm un semnal și pentru alte companii să se implice alături de noi pentru o zi la cantina socială.” a declarat Cosmin Mihalcea, administrator al Asociației Șansa Ta.

„Noi, la Kaufland Romania, credem că businessul care face bine e cel mai bun business. Ne bucurăm când partenerii noștri împărtășesc această viziune și se alătură eforturilor de a sprijini comunitatea locală. Cantina socială a avut parte de o super echipă de voluntari, care au muncit cot la cot cu echipa Șansa Ta pentru a oferi celor în nevoie o masa caldă. Împreună demonstrăm că implicarea face diferența.” a declarat Katharina Scheidereiter, Kaufland Romania.

Pe 21 Iulie 2022, angajații UM din toată lumea au documentat implicarea lor în evenimentul Impact Day din țările lor pe canalele media din rețelele sociale Instagram, Facebook, LinkedIn si Twitter, folosind hashtag-urile #UMBetterWorld și #UMImpactDay.

Despe UM

UM este o agentie globala de media care si-a asumat misiunea de Futureproofing pentru comunicarea si business-ul clientilor, acum si in viitor. Folosim puterea transformationala a datelor de business si a informatiilor in timp real pentru maximizarea cresterii de business si pentru activarea intregului traseu parcurs de consumatori, prin continut si conexiuni. Abordarea consultativa de business si modelul agil, a demostrat ca genereaza rezultate considerabil mai bune pentru branduri. Parte din reteaua IPG Mediabrands, UM este activa in peste 100 de tari, cu mai mult de 3,000 angajati care inoveaza pentru o serie de clienti globali, cum sunt Accenture, American Express, GoPro, Levi Strauss & Co, Mattel, Sony and Spotify. https://www.umww.com/ . In plus, pe plan local, UM Romania este agentia de media pentru Kaufland Romania, Dedeman, Sphera Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Paul), Fiterman Pharma, Kober, Betano, Optiblu, Kandia-Excelent, Alpha Bank si altii.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

UNStudio 1

UNStudio este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate birouri de arhitectură din lume, cu filiale în Amsterdam, Frankfurt, Shanghai, Hong Kong, Dubai și Melbourne. are în portofoliu peste 120 de proiecte internaționale, precum clădiri de birouri, rezidențiale, muzee, poduri, dar și masterplanuri urbane. Printre cele mai cunoscute lucrări - Podul Erasmus din Rotterdam, Mercedes-Benz Museum din Stuttgart, Arnhem Central Station, Designul Doha Metro Station.

Citește mai mult

Marius Sava

„La mine pacienții nu vin niciodată singuri, vin cu partenerul”, spune medicul specialist pneumolog Marius Sava, cu competențe în somnologie, de la Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, despre cei care ajung la ușa cabinetului cu simptome de apnee în somn.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Mihai Bran - Claudiu Pandaru

Când medicul psihiatru Mihai Bran le-a povestit colegilor săi de la muncă, în 2015, că ar vrea să își facă un startup în domeniul serviciilor de telemedicină, pentru a-și putea urmări mai ușor pacienții, cei mai mulți dintre ei au izbucnit în râs, neîncrezători. În prezent, business-ul său, ATLAS, pornit alături de câțiva prieteni IT-ști, a ajuns la o cifră de afaceri de un milion de euro și 400.000 de utilizatori.

Citește mai mult

Food waste Japonia

„În Japonia mâncarea e un personaj din marea poveste a lumii, un prim pas în călătorie. Fiecare regiune are cel puțin un ingredient sau o mâncare pentru care e faimoasă și care, când îi vine sezonul, e consumată în restul Japoniei. E și o formă ritualică de a reuni timpuri, locuri și oameni. Mâncarea japoneză e o formă de echilibru”, spune scriitorul George Moise într-un interviu pentru habits by Republica.

Citește mai mult