Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Cu ocazia Impact Day, agenția UM România a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din București

Impact Day

Această a 5-a ediție a evenimentului anual dedicat voluntariatului și susținerii comunităților, Impact Day “Homecoming”, a unit comunitatea globală Universal McCann în jurul valorilor de Echitate, Sustenabilitate și Stare de Bine, iar local, UM România a susținut o inițiativă Kaufland România și Asociația Șansa Ta.

Lansat în 2016 ca parte din inițiativa Better World de responsabilitate socială a UM, agenția globala de media care face parte din rețeaua IPG Mediabrands, Impact Day ilustrează implicarea agenției în comunitate, și grija cu care angajații contribuie la un loc de muncă mai bun, la un produs mai bun și la o lume mai bună.

“Dupa 2 ani de voluntariat în spațiul virtual, îmi face deosebita bucurie că anul acesta Impact Day ne-a permis reunirea în persoană – o adevarată revenire acasă pentru oamenii noștri și comunitățile lor din jurul globului,” a declarat Eileen Kiernan, Global CEO, UM. “Cei peste 3000 de angajați, în parteneriat cu organizații implicate în comunități, au facut totul de la a oferi ajutoare pentru criza umanitară din Ucraina, până la a curăța resursele naturale și a aduce ajutor comunităților marginalizate în lupta cu COVID, și multe altele. Impact Day este o tradiție importantă și foarte apreciată in UM, și este minunat să putem cuceri străzile încă o dată ca o comunitate pentru a face diferența prin acțiunile noastre”

Pe 21 iulie, echipa UM România s-a transformat în echipa de o zi a Cantinei Sociale din Calea Griviței București, contribuind astfel la inițiativa “O șansă caldă” a Kaufland și a Asociației Șansa Ta, și ilustrând cu adevărat cum “implicarea face diferența” .

1000 a fost numărul zilei: 600 de porții de mâncare au fost distribuite către cămine de copii și bătrâni, 300 de porții au fost servite în cantină pentru oamenii nevoiași, și 100 de porții au fost livrate la domiciliile unor persoane nevoiașe nedeplasabile.

Echipele UM au ajutat cu aprovizionarea, pregătirea meselor în bucătărie, a pachetelor pentru livrare și servirea beneficiarilor veniți la Cantina Socială.

“A fost o mare bucurie pentru noi să ne întoarcem alături de comunități, să trăim în spiritul valorilor pe care le promovăm, să simțim că avem contribuția noastră la o lume mai bună. Chiar dacă astfel de momente aduc și un pic de încărcătură emoțională, sunt o bună reconectare cu realități ale societații noastre pe care de multe ori le trecem cu vederea. Astfel de momente de umanitate ne fac mai buni, și nu doar în fața unor oameni defavorizați. Această a 5-a ediție, post – lock-down, ne-a întărit și mai mult credința în valorile noastre, ne-a unit și mai mult ca și echipă, și ne-a arătat că împărtășim aceleași valori cu clienți precum Kaufland România.” a declarat Mihai Trandafir, Managing Director al UM România.

“Am ales anul acesta tema de echitate, pentru a aduce un impact real și tangibil în comunitățile afectate pe timpul pandemiei și nu numai. E o energie pozitivă și un sentiment de împlinire de fiecare dată dupa acțiunile de voluntariat de la Impact Day, și de aceea ne implicăm cu mare entuziasm în fiecare an.” a declarat Anca Popescu, Ambasadoare a Impact Day la UM România.

“Pentru noi, care pregatim și oferim zilnic câte 1000 de porții de mancare persoanelor nevoiașe, prezența echipei UM ne-a încurajat cu entuziasmul și implicarea lor. A fost o zi mult mai senină și pentru noi și pentru beneficiarii noștri, și sperăm un semnal și pentru alte companii să se implice alături de noi pentru o zi la cantina socială.” a declarat Cosmin Mihalcea, administrator al Asociației Șansa Ta.

„Noi, la Kaufland Romania, credem că businessul care face bine e cel mai bun business. Ne bucurăm când partenerii noștri împărtășesc această viziune și se alătură eforturilor de a sprijini comunitatea locală. Cantina socială a avut parte de o super echipă de voluntari, care au muncit cot la cot cu echipa Șansa Ta pentru a oferi celor în nevoie o masa caldă. Împreună demonstrăm că implicarea face diferența.” a declarat Katharina Scheidereiter, Kaufland Romania.

Pe 21 Iulie 2022, angajații UM din toată lumea au documentat implicarea lor în evenimentul Impact Day din țările lor pe canalele media din rețelele sociale Instagram, Facebook, LinkedIn si Twitter, folosind hashtag-urile #UMBetterWorld și #UMImpactDay.

Despe UM

UM este o agentie globala de media care si-a asumat misiunea de Futureproofing pentru comunicarea si business-ul clientilor, acum si in viitor. Folosim puterea transformationala a datelor de business si a informatiilor in timp real pentru maximizarea cresterii de business si pentru activarea intregului traseu parcurs de consumatori, prin continut si conexiuni. Abordarea consultativa de business si modelul agil, a demostrat ca genereaza rezultate considerabil mai bune pentru branduri. Parte din reteaua IPG Mediabrands, UM este activa in peste 100 de tari, cu mai mult de 3,000 angajati care inoveaza pentru o serie de clienti globali, cum sunt Accenture, American Express, GoPro, Levi Strauss & Co, Mattel, Sony and Spotify. https://www.umww.com/ . In plus, pe plan local, UM Romania este agentia de media pentru Kaufland Romania, Dedeman, Sphera Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Paul), Fiterman Pharma, Kober, Betano, Optiblu, Kandia-Excelent, Alpha Bank si altii.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult