Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București are, de astăzi, un call center la care bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți cu privire la infectarea cu virusului SARS-CoV-2.
Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08.00- 22.00 de luni până duminică. Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi.
„Acest call center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București. Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere.”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.
Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.
Decizia DSP București vine după ce mai multe persoane diagnosticate cu coronavirus s-au plâns că, atunci când sună la DSP pentru a afla ce trebuie să se întâmple mai departe cu ei și cu cei dragi, nu le răspunde nimeni. Digi24 a făcut un experiment, în urmă cu aproape o săptămână, în prezența secretarului de stat Raed Arafat, și a sunat la DSP București.
Timp de circa 30 de minute, la diversele numere de telefon indicate pentru DSP București, nu a răspuns nimeni. Într-un final, a răspuns o angajată, medic, care a spus că este de serviciu alături de alte două colege, dar că nu fac față celor 6 telefoane care sună în continuu.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.