Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Durerea șoferului Călin Goia, solistul trupei Voltaj

Călin Goia șofer

Foto: Inquam Photos

Lumea îl cunoaște pe Călin Goia drept solist al trupei Voltaj, însă puțini știu că nu de puține ori este și „șoferul” trupei, fiind cel care conduce mașina în desele turnee pe care Voltaj le face prin țară. Pentru un artist mereu pe drumuri, lipsa infrastructurii este chinul cel mai mare.

Călin Goia povestește cum, într-o zi, a plecat la drum din Austria spre casă la 7 dimineața, iar la ora 1, după ce parcursese 700 de kilometri era relaxat și odihnit. Nu același lucru se întâmplă când parcurge o distanță similară pe drumurile din România. 

„Mi-am dat seamă că asta este un drum București-Oradea pe care îl facem în 10 ore și ne dăm jos din microbuz sleiți de puteri. Cred că această chestiune cu infrastructura este extrem de importantă, lipsă infrastructurii ne-a ținut că țara mult în urmă, o rețea bună de autostrăzi ar impulsiona orice domeniu al economiei”, a spus Goia în emisiunea „În fața ta” de la Digi24.

Crede că modelul oferit de Alianța Vestului este unul bun și că ar trebui repetat și de Moldova și de Muntenia. „Cred că de la asta pleacă tot, am văzut niște căi, am văzut transformarea Clujului, l-am văzut în perioadă lui Funar, a lui Boc, am văzut ce înseamnă să ai o deschidere versus a-l ține opac”, spune solistul trupei Voltaj. Dacă ar exista autostrăzi, probabil i-ar merge mai bine și trupei din punct de vedere financiar: „Noi ne bucuram la fiecare kilometru de autostrada în plus”.

Emisiunea „În fața ta” este difuzată de Digi24 sâmbăta și duminica, de la ora 13:30.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Ca sa parafrazam celebrele “BD”-uri: “remarca dumitale ne-a salvat viata!”
    • Like 0


Îți recomandăm

Angajat dându-și demisia

Atunci când vorbim despre costul pierderii unui angajat, avem două categorii de costuri: există costurile hard, respectiv costurile soft. Costurile hard sunt în general cele care se referă la cheltuieli vizibile, directe și tangibile, lucruri care se pot măsura material foarte ușor, lucruri pe care le identificăm cu toții foarte ușor. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

e.on - energie

În viața de zi cu zi, când spunem energie, ne referim la lucrurile mici pe care le facem în mod uzual, fie că aprindem un bec, deschidem televizorul, gătim sau dăm drumul la centrală pentru a ne încălzi. Aceste acțiuni au devenit atât de uzuale, încât nu mai stăm să ne gândim cum a fost produsă energia respectivă - dacă vorbim despre energia electrică - sau de unde provine ea - dacă vorbim despre gazele naturale.

Citește mai mult