iCEEfest, festivalul care reunește specialiști în tehnologie, digital și marketing din toată lumea, a început joi la București, sub un nou nume: UPGRADE 100. Agenda evenimentului din acest an, desfășurat joi și vineri, cuprinde nu mai puțin de 11 linii distincte de conținut, la care se adaugă speakeri-vedetă, precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, sau Marcus Shingles Entreprenor, ex-CEO Xprize.
Printre trendurile discutate în prima zi de festival se numără inteligența artificială tot mai prezentă în casele noastre, automatizarea reclamelor sau tehnologia blockchain.
„Și eu cred că Siri, Alexa, Inteligența Artificială și Machine Learning sunt principalele trenduri. E interesant cum se furișează în viețile noastre. Acum dispozitivele acestea sunt în casele noastre și ne ascultă”, a afirmat Marcus Shingles, potrivit Pagina de Media.
Un alt subiect abordat în prima zi de UPGRADE 100 a fost cel al publicității digitale, a cărei valoare a ajuns în Europa, în 2018, la 55,1 miliarde de euro, în creștere cu 13,9% față de anul anterior.
Publicitatea digitală în România s-a ridicat anul trecut la 70 de milioane de euro. țara noastră aflându-se pe locul 23 între țările din Europa, mai scrie Pagina de Media.
Vineri, în cea de-a doua zi de UPGRADE 100, participanții se vor întâlni cu Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, dar și cu futurologul Matthew Griffin.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.