Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

India, lovită de „ciuperca neagră”, o epidemie cu o rată a mortalității de 50%

India - ciuperca neagră

Foto: Uma Shankar Mishra / AFP / Profimedia

India a înregistrat în ultimele luni mii de cazuri de mucormicoză printre pacienții care se recuperau după Covid-19. Mucormicoza sau „ciuperca neagră” este o infecție care pune viața în pericol și care s-a răspândit în spitalele din India, notează BBC.

Autoritățile sanitare din această țară, puternic lovită de coronavirus, spun că ar trebui ca toate cele 29 de state din India ar trebui să declare epidemie de mucormicoză, după o creștere a numărului de decese în urma infecției cu „ciuperca neagră”.

Infecția, care în mod normal este una care se produce rar, a ajuns în India la o rată a mortalității de 50%, unele cazuri fiind salvate doar prin îndepărtarea unui ochi sau a unei bucăți de os.

Medicii suspectează că ar putea exista o legătură între infecție și steroizii utilizați pentru tratamentul bolii Covid. 

Bolnavii de diabet prezintă un risc crescut de a face această infecție care pare să debuteze la 12-15 zile după recuperarea în urma infecției cu SARS-CoV-2, susțin medicii citați de BBC.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • https://swarajyamag.com/science/explained-what-is-black-fungus-in-covid-19-patients-and-how-to-prevent-it vai mama lor ce și-au furat-o și ce mai urmează...
    • Like 0


Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult