Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

„Mamma Mia!”, pentru clienții Telekom Romania

Mamma mia

photo icon Mamma mia

Fenomenul „musical” a apărut în Statele Unite ale Americii, în anii ’20, sub numele de ”„Comedie Muzicală”. Spre deosebire de comedia clasică din teatru și din film, ea accentua trăirile emoționale ale personajelor prin intermediul coloraturii muzicale. De aceea era nevoie ca actorii să aibă aptitudini muzicale remarcabile. Iar dacă nu erau cunoscute, aceasta era o bună ocazie de a fi descoperite.

De-a lungul timpului, musical-urile au cucerit inimile oamenilor prin arta teatrală sau cinematografică pusă în joc și prin interpretarea excepțională a actorilor. Olimpul incontestabil al zeilor acestui tip de spectacol a devenit Broadway-ul cu ale sale 41 de teatre profesioniste, care au avut puterea de a inspira prin producțiile lor generații întregi de actori. Și pentru că acest tip de spectacol încă scrie istorie, a venit timpul ca unul dintre cele mai cunoscute spectacole, „Mamma Mia!”, să fie adus pe scena Sălii Mari a Palatului din București, într-o producție sloveno-română și cu o distribuție integral românească.  

Spectacolul, care va avea premiera pe 24 mai și care este sponsorizat de Telekom Romania, îi aduce pe aceeași scenă pe Horia Brenciu și Ernest Fazahas, în rolul lui Harry, pe Aurelian Temişan, Cornel Ilie și pe Ciprian Teodorescu în rolul lui Sam, și, în rolul lui Bill, pe Adrian Nour, finalist al emisiunii sponsorizate de Telekom Romania, ”„Vocea României”.

„Mamma Mia!” spune o poveste de iubire despre relaţii și prietenie, pe versurile melodiilor trupei ABBA. Povestea captivantă semnată de Catherine Johnson se desfășoară în cadrul solar al unei insule greceşti și este pusă în scenă de compania Prospot Doo împreună cu un grup de producători reuniţi de compania Atelier Promotion. Co-producătorii au decis că cea mai bună soluție pentru realizarea acestui spectacol este să apeleze la experiența WonderTheatre, producător de spectacole de tipul comediilor muzicale.

Pentru evenimentul numărul 1 al anului 2018, Telekom Romania pune 1000 de bilete la dispoziția clienților săi, prin intermediul portalului netliberare.ro. De aceea, primii 1.000 de clienți Telekom Romania, beneficiază în exclusivitate de bilete pe care le pot obține cu o reducere de 15% pentru spectacolele din 24, 25, 26 si 27 mai, de la Sala Palatului din București.

Telekom Romania vine în întâmpinarea clienților B2B atât cu o super ofertă #BusinessLiber, cât și cu un super spectacol din prima linie a creativității românești. Altfel spus, dubla ofertă propune ingrediente pentru o viață frumoasă, în care libertatea de a simți și de a comunica au primit rolurile principale. Promisiunea de #netliberare înseamnă atât beneficiul adus de cele mai bune servicii de internet mobil și de telefonie mobilă, cât și accesul la evenimentele care dau sunet și culoare unei vieți frumoase. Află detalii pe www.netliberare.ro

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult