Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Mario Iorgulescu, fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal, era sub influența substanțelor halucinogene atunci când a provocat accidentul în care a murit un tânăr

MArio Iorgulescu - captura

Mario Iorgulescu, fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal, consumase cocaină și alcool, înainte de accidentul de duminică în care un tânăr și-a pierdut viața, anunță Digi24, care citează un raport preliminar al medicilor legiști.

Mario Iorgulescu, aflat la volanul unui autoturism marca Aston Martin, a pierdut controlul asupra volanului pe Șoseaua Chitilei dinspre Centura Capitalei către Pod Constanța, a intrat pe contrasens și s-a izbit de un alt autovehicul condus de un bărbat tot în vârstă de 24 ani, care a murit pe loc.

Acul vitezometrului s-a oprit la 240 km/h, spun surse din poliție. Nu este sigur însă că mașina lui Iorgulescu avea această viteză, pentru că se mai întâmplă ca, în cazul accidentelor rutiere, acul vitezometrului să meargă până la viteza maximă și să se oprească la capăt.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • profun check icon
    Nu că ar fi cel mai important lucru din această nenorocire, dar viteza ar putea fi ușor (și destul de precis) calculată.

    E de ajuns ca de pe film să fie cronometrat timpul în care bolidul a trecut prin dreptul stâlpilor care se văd în înregistrare (viteza= distanța/ timp). De obicei, distanța între stâlpi este de 25m dar desigur, pentru acuratețe, ar trebui făcută o măsurătoare la fața locului.
    • Like 1
    • @ profun
      In jur de 40-50 m/ secunda adica ~ 160km/h.
      https://i.imgur.com/ialRNGd.png
      • Like 0
    • @ profun
      Stalpii din zona sunt amplasati la vreo 25 metrii. Din filmare parcurge cam distanta dintre doi stalpi / secunda.
      • Like 0
  • A te urca baut si sub influenta drogurilor la volan nu mai este un delict cavaleresc oarecare ci este un gest premeditat iar la urmarile avute ar trebui sanctionat dupa lege. Fiind insa in Romania guvernata de psd am unele indoieli si temerea ca influenta tatalui in gasirea si pronuntarea unei solutii se va repeta.
    • Like 2


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult